2024-10-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Den grannen lär inte få det lätt, om de släpps..

Hur vet du att det är grannen. Kan ju va vem som helst som ställt sig där och filma
Citera
2024-10-24, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Man skall veta att
Eko sitter säkert här inne.. Sitter säkert i hans stream också.
Osv osv.

Han är inte direkt oförsiktigt med vad han säger och gör i stream osv.

Om han hade varit helt tyst om resan överallt så hade det kanske inte tagit honom idag. Ibland så finns det anledningar till varför span pågår länge.
Kan vara för att komma åt mer än en person. kan vara för att nysta upp ett nätverk osv..
Hade lika bra kunnat vara att dom lät han flyga, för att ta honom med kontanter osv.
Eller slog det till idag. För att rolex kanske var hämtade och skulle säljas för pengar någonstans osv.

Vem vet, svårt att veta, svårt att dela med sig av allt.

Men till en annan sak..
Alla ni som försvarat chrippa..om att han är en bra pappa osv osv osv...

Tror ni inte detta kommer sätta spår i Chloe?
Precis ingen som tänker på barnet o vilket trauma allt det ger henne. Poliser myndigheter som kommer o att soc återigen får köra henne till mamma. Stackars barn. Christofer kunde ha tänkt på att leva ett normalt liv ist för att utsätta barnet för detta.
Citera
2024-10-24, 11:48
Medlem
Jag undrar vad som går genom hyresvärden/husägarens tankar nu. Blir inte C (&L) gripna nu idag, vilket de rimligtvis ändå borde bli med tanke på flyktbenägenheten och om man då tänker på Diana Babans situation i jämförelse som suttit häktad länge nu av den orsaken, så känns det ju spontant som att det blir att leta nytt igen. Det kanske är där deras fans här på fb kan steppa in och ställa upp 😏
Citera
2024-10-24, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag undrar vad som går genom hyresvärden/husägarens tankar nu. Blir inte C (&L) gripna nu idag, vilket de rimligtvis ändå borde bli med tanke på flyktbenägenheten och om man då tänker på Diana Babans situation i jämförelse som suttit häktad länge nu av den orsaken, så känns det ju spontant som att det blir att leta nytt igen. Det kanske är där deras fans här på fb kan steppa in och ställa upp 😏

Vet inte om Chrippa har varit involverade i nätverk med tungt kriminella. Tror där är skillnaden.
Men att inte vara häktad under helgen ser jag som väldigt osannolikt.
Citera
2024-10-24, 11:54
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA

Men till en annan sak..
Alla ni som försvarat chrippa..om att han är en bra pappa osv osv osv...

Tror ni inte detta kommer sätta spår i Chloe?

Den flickan riskerar få men för livet.. hoppas hon får professionell hjälp o stöd!
Citera
2024-10-24, 11:55
Medlem
geek12s avatar
Linneas föräldrar måste vara stolta vilken man deras dotter skaffat sig 😊
Citera
2024-10-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Linneas föräldrar måste vara stolta vilken man deras dotter skaffat sig 😊
Verkligen. Linnea har dock lyckats riktigt bra med hennes operation.
Citera
2024-10-24, 11:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja jag skulle precis skicka detta till dig https://youtu.be/WtgT_EggEvs?si=vSTUSZqbNxcUY6U9 (från 3:00min in) men bra att du fick till dig det ändå och hört att du hade fel kring att det gällde misshandel. Omständigheterna sa jag inget om, enbart att det gällde eko.

Vill du ha mer att lyssna på kring Chrippa så kan du ju lyssna igenom denna också https://youtu.be/nlShv4LwuOI?si=ST2JiYxAFcQz1zxt . Fräsch kille att svära på sin dotter om att han absolut inte skulle ha Linnea i lägenheten om Jocke fixade den (han säger ju inte emot det liksom) och så kan du ju lyssna på hans lögner om hur länge hon hade varit där då.

Nejdu, du är en vuxen person och nu börjar det bli extremt pinsamt hur du håller på när detta nu kommit fram. Varför inte bara stå för att du hade fel?
Jag står för att jag hade fel om exakt vad som sades - däremot rätt om sammanhanget. Samtalet handlade om Jockes försök att pressa Chrippa till att kriga på nätet och göra slut med Linnea - och det kretsade kring häktningen b la.

Samtalet du länkar till har jag redan hört - och står fast vid att Chrippa rättmätigt var förbannad för Julia. Han kunde valt en tjusigare formulering om barnet - men det är en skitdetalj i sammanhanget.

Jag har inte sagt att Chrippa aldrig ljuger - jag har sagt att han inte ljuger frekvent och systematiskt som Julia gör.
Det gör han inte - såvitt vi vet.

Vad mer är det du vill säga att jag haft fel i?
Citera
2024-10-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backrouse
Hur vet du att det är grannen. Kan ju va vem som helst som ställt sig där och filma

Uppe vid ett hus? Känns inte jättetroligt.
Citera
2024-10-24, 12:02
Medlem
Ni får hemskt gärna posta stories från Anjo (och andra) för oss som har saknar tillgång!

Är Skabbe verkligen gripen?
Citera
2024-10-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ni får hemskt gärna posta stories från Anjo (och andra) för oss som har saknar tillgång!

Är Skabbe verkligen gripen?

Senaste är att han och Linnea är kvar i lägenhten med eko mm..
Även pappa thomas skall vara gripen
Citera
2024-10-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Då var de därför dom plockade honom kl 6 på morgonen . Jag tror han får sitta kvar där , då han nog är flykt benägen 😂🥳

Ja ang hans flyckt benägenhet skrev jag om i ett inlägg lite tidigare. Dom skulle åkt till Marbella idag sa han på Streamen igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in