2024-10-23, 09:09
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donatelli
S**a bor med en med initialerna J.G och heter numera B****** eller?
Verkar tagit bort sig ifrån Ratsit, FB samt mrkoll.
Citera
2024-10-23, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Gick han igång på att blåsa upp ballonger m lustgas tills de small?
Efter en googling har jag lärt mig att personer med ballongfetish tänder på att blåsa upp ballonger, se dom växa, känna dom smälla eller att smeka ballongerna mot kropp och kön.
Tillägg: Vissa tänder även tydligen på att se rädslan hos personer som är rädda för smällande ballonger.
Senast redigerad av CrystalMesh 2024-10-23 kl. 09:28.
Citera
2024-10-23, 12:08
Medlem
Tortellis avatar
Bor det inte en kvinna i Västerås som heter/hette exakt likadant och samma ålder? Jäklar vad jobbigt för henne, maximal otur.
Edit. Jag ser att kvinnan det handlar om har bytt efternamn.
Citera
2024-10-23, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh
Efter en googling har jag lärt mig att personer med ballongfetish tänder på att blåsa upp ballonger, se dom växa, känna dom smälla eller att smeka ballongerna mot kropp och kön.
Tillägg: Vissa tänder även tydligen på att se rädslan hos personer som är rädda för smällande ballonger.
Tack där ser man😄
Citera
2024-10-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh

Lås in dom och kasta nyckeln.
Citera
2024-10-23, 18:20
Medlem
Fup?
Citera
2024-10-23, 18:45
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
I chattkonversationer instruerade kvinnan den 35-årige mannen att utföra våldtäkter och grova sexuella övergrepp. Nu åtalas båda i en omfattande brottshärva som pågick under tre år – med fyra barn som offer.

Åtalet som inkom till Luleå tingsrätt under onsdagen är en skakande läsning. Den 35-årige mannen, som är skriven i Luleå, påstås ha utnyttjat fyra barn under 15 år sexuellt, bland annat medhjälp av en 27-årig kvinna.

Gärningarna rubriceras som grov våldtäkt mot barn och medhjälp till detta brott. I ett fall är rubriceras handlingarna som sexuellt övergrepp mot barn.

Övergreppen ska enligt åtalet från kammaråklagare Kristin Andersson inletts i november 2013. I stämningsansökan redovisas 27 händelser under tre års tid med ett sekretessbelagt offer.

Utöver dessa övergrepp ska 35-åringen vid upprepade tillfällen genomfört rena våldtäkter, "vid vissa tillfällen medelst våld och betvingande".

https://www.nsd.se/nyheter/lulea/art...repp-/lz44dw1r

Olyckligtvis fann dessa avarter varandra. Nu kan de få ruttna bort i fängelse.
Citera
2024-10-23, 20:32
Medlem
Om hon var 17 år vid första övergreppen, satt hon hemma i sitt flickrum då? Typ, med föräldrarna i vardagsrummet . Vidrigt 🤢
Citera
2024-10-23, 20:58
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Du får dina bästa svar härifrån:
lulea.tingsratt@dom.se
Mycket troligt att de inte vill skicka FUP digitalt, utan man får betala för papperskopior, eller läsa på plats.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Verkar tagit bort sig ifrån Ratsit, FB samt mrkoll.

Jag hittar henne om hon bor med han jag nämnde ovan.
Citera
2024-10-24, 19:24
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Tycker tvärtom det syns på henne att nåt är skevt redan på de tidigaste bilderna på hennes Facebook.
Den typen av ung tjej man minns från ungdomen som lite empatistörd med gott självförtroende, mobbartypen men lite för konstig för att vara riktigt populär.
Såna tjejer som hade en svag tjej- eller killbästis som de tryckte ner och bossade över eller alternativt bytte tjejkompisar väldigt ofta pga konflikter.

Detta kom som en chock för mig iallfall, känner henne nämligen väldigt väl.. eller ja.. det trodde jag. Där har du iallafall fel, detta var inte en tjej som gärna startade konflikter eller tryckte ner vänner osv. Hon höll sig i bakgrunden och hängde inte med dom "populära"
Citera
2024-10-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmademegay
Detta kom som en chock för mig iallfall, känner henne nämligen väldigt väl.. eller ja.. det trodde jag. Där har du iallafall fel, detta var inte en tjej som gärna startade konflikter eller tryckte ner vänner osv. Hon höll sig i bakgrunden och hängde inte med dom "populära"

Upplevde du henne som anal-fixerad? Många av hennes uppmaningar är inriktade på det stackars barnets anus.
Citera
2024-10-24, 19:35
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Upplevde du henne som anal-fixerad? Många av hennes uppmaningar är inriktade på det stackars barnets anus.
Aldrig upplevt henne analfixerad. Däremot har det skrivits om ballonger, där har jag minnen av att hon pratat om att hon eller någon annan tänder på ballonger i sexuella sammanhang. Lär komma upp fler flashbacks i mitt huvud dess då mer jag läser..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in