2024-10-24, 17:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag menar att det inte blir ofredande om ingen är hemma. Någon bör ju vara på plats för att kunna bli ofredad. Nej, men han har väl inte varit runt hos flera personer? Så du menar om en person tittar in i en persons fönster en gång, när ingen är hemma, så är det ofredande?
Jag menar att det inte krävs upprepade gånger för att vara ett ofredande.

Varför detta behov att försvara trynetryckandet mot andras fönster?
Citera
2024-10-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag menar att det inte krävs upprepade gånger för att vara ett ofredande.

Varför detta behov att försvara trynetryckandet mot andras fönster?

Nej det behöver det inte vara. Men någon borde vara hemma. Jag menar att någon antingen borde vara hemma eller att det sker upprepade tillfällen, eller att man filmar. Inte att alla dessa saker behöver uppfyllas samtidigt.

Ptja, jag ställde mig tveksam till din kommentar om att det är brottsligt så jag ställde frågan. Du svarade, jag svarade tillbaka och en diskussion uppstod. Jag är knappast den enda i dessa trådar (trådar om anjo, chrippa, Jocke etc eller hela Flashback när jag tänker efter) som frågar om något känns oklart. Handlar inte om att försvara heller egentligen, tycker väl att rätt ska vara rätt helt enkelt 🤷🏼‍♀️ Som jag skrev tidigare tycker jag fortfarande att det är ett gränslöst beteende.
Citera
2024-10-24, 18:23
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Jorå serru -- som idag när han står på Chrippas trapp med näsan tryckt mot fönstret och glor in som värsta riksmongot.
Det är ju fakta att han står där som värsta riksmongot och glor in .. och är pantad nog att lägga ut det på nätet och visa upp det också.

Nej. det mesta Anjo gör är att rapa spekulationer, skit och egna påhitt.

😂😂😂 man blir aldrig förvånad över hur jävla dumma människor kan vara. Det tycks finnas fler"riksmongon" som du kallar det för.
Varför kollar du hans video överhuvudtaget om du nu inte gillar det han gör? Du tycks ju kolla en hel del på hans video vilket är jävligt konstigt. Erkänn att du gillar honom men du trycks med av grupp trycket här på FB. Eller är du en kappvändare som cluu news😅😂😂
Citera
2024-10-24, 18:26
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är det någon som framstår som patetisk och otroligt skum och med ett väldigt besvärat psyke så är det Anjo.

Anjo går bara ut med saker som får Anjo själv att framstå som en psykstörd missbrukare.

Är det några som är patetiska så är det väl just ni som spyr galla över Anjo och säger att ni inte gillar det han gör men likförbannat så kollar ni på hans video
Citera
2024-10-24, 18:57
Medlem
Matmissbrukaren letar efter skaldjur och pepsi:
https://pixeldrain.com/u/zWLvw7fF
Citera
2024-10-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Är det några som är patetiska så är det väl just ni som spyr galla över Anjo och säger att ni inte gillar det han gör men likförbannat så kollar ni på hans video

För er Anjo fans så framstår allt som inte faller er i smaken som patetiskt, så du har helt rätt.

Utanför er lilla bubbla, där framstår det som hedervärt att spy sin galla över människor som beter sig som Anjo.

Att videor Anjo släpper ses, det är för att denna typ av underhållande men dock äckliga beteende är intressant, även för folk utan ett hardcore drama Anjo intresse.
Citera
2024-10-24, 19:54
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Matmissbrukaren letar efter skaldjur och pepsi:
https://pixeldrain.com/u/zWLvw7fF
Haha vilken obehaglig stalker! Verkar inte ha någon självinsikt heller för den delen. Men förvisso, hade han haft det så hade han aldrig varit med i Biggest Loser, Lyxfällan, mobbat folk på internet eller förtryckt sin fru.
Citera
2024-10-24, 19:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Hej Flashback och fuck you finger
Lustigt att Anjo skriver så när han enligt sig själv, aldrig kollar här. Tror till och med han sagt att han aldrig någonsin har kollat in i sin tråd.
Citera
2024-10-24, 19:57
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
För er Anjo fans så framstår allt som inte faller er i smaken som patetiskt, så du har helt rätt.

Utanför er lilla bubbla, där framstår det som hedervärt att spy sin galla över människor som beter sig som Anjo.

Att videor Anjo släpper ses, det är för att denna typ av underhållande men dock äckliga beteende är intressant, även för folk utan ett hardcore drama Anjo intresse.

Ja. En studie i nåt märkligt.
Citera
2024-10-24, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag menar att det inte blir ofredande om ingen är hemma. Någon bör ju vara på plats för att kunna bli ofredad. Nej, men han har väl inte varit runt hos flera personer? Så du menar om en person tittar in i en persons fönster en gång, när ingen är hemma, så är det ofredande?

Dessutom har säkert hyresvärden godkänt att han tittar in eftersom dom inte är där inne. Hyresvärden vill väl ha bort dom så fort som möjligt.
Citera
2024-10-24, 20:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Dessutom har säkert hyresvärden godkänt att han tittar in eftersom dom inte är där inne. Hyresvärden vill väl ha bort dom så fort som möjligt.
Hyresvärden kan inte godkänna det din mupp.
Det är en bostad och det är Chrippa och Linnea som bor där.
Citera
2024-10-24, 21:04
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Hyresvärden kan inte godkänna det din mupp.
Det är en bostad och det är Chrippa och Linnea som bor där.

Den feta grisen tror han är kung och kan göra som han vill. Hoppas han åker dit på detta. Om folk tyckte att crippa borde sättas stopp för, är de inget mot vad anjo behöver görs. Massa barn som följer han och tycker mobbing hemfridsbrott är ok bara du och dina kompisar har fog för de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in