2024-10-24, 11:49
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Never forget gädda #400 som försökte förföra sin trettonåring genom att:

1. Kräva telefonsamtal för att diskutera de hudproblem som täckte större delen av kroppen och gjort att han förlorat i stort sett allt kroppshår men lämnat honom med stora, kliande röda ytor över hela kroppen,

2. Förklara att hans sambo dog av cancer 2020 men att det är okej för han ska få "pilla på en 13 åring imorgon hihi" och

3. Skicka denna bild mid-sext:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2292-1.png
Denna människa borde inte få gå lös! Men tusen tack för ett gott skratt. Det känns surrealistiskt att beskåda denna medmänniska.
Citera
2024-10-24, 12:32
Avslutad
En sak som talar för att gäddorna måste vara kompletta idioter är ju busringningarna som nån "Kim" gjorde.

"Kim" låter ju som nån liten snorunge , som nån liten telefonförsäljare som försöker prata rikssvenska.
Hur kan dom ens tro att detta handlar om nåt annat än ett tonårsbarn som busringer?
Citera
2024-10-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Jag tror fortfarande att gädda 500 bara är en dussingädda - men jag önskar att det vore en knakelibrakskandal med något som ger ringar på vattnet - särskilt efter allt mediebrus sista tiden i bland annat Aftonbladet.

Syftet med Dumpen är ju fortfarande att ändra lagstiftningen (bland annat) för som vi alla vet är det ju inte idag brottsligt att prata sex med ett " fiktivt barn "

Att då kunna säga till politiker och andra makthavare att Vi har konfronterat 498 män och 2 kvinnor på mindre än 3 år visar ju att det är något fel i Sveriges lagstiftning avseende Grooming osv.

Dock, jag tror att det blir Lasse från Knäckebröhult som springer på en parkering i konfrontation 500.

Den som lever får se

2 kvinnor? Det har jag missat. Vilka #?
Citera
2024-10-24, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amenoomena
2 kvinnor? Det har jag missat. Vilka #?

Gädda 169

https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/

Gädda 291

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/
Citera
2024-10-24, 13:43
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
En sak som talar för att gäddorna måste vara kompletta idioter är ju busringningarna som nån "Kim" gjorde.

"Kim" låter ju som nån liten snorunge , som nån liten telefonförsäljare som försöker prata rikssvenska.
Hur kan dom ens tro att detta handlar om nåt annat än ett tonårsbarn som busringer?

Hank gick på det, en av de som pratade mest, längst och mest uttömmande. Och då är han utbildad, både inom ekonomi och "på att döda".
Citera
2024-10-24, 13:50
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Gädda 169

Vilket j-a monster till människa, bra jobbat av Polisen för en gångs skull. Men lite märkligt att det går att agera juridiskt när det finns ett riktigt barn, men ingen riktig pedofil (vilket givetvis är bra att det går), men Polisen kan inte agera när det finns en riktig pedofil men inget riktigt barn? Jag förstår att här kan ju socialen kopplas in då barnet far illa, men märkligt att mamman kan åtalas för "Förberedelse till grov våldtäkt mot barn och koppleri" när man inte kan åtala en pedofil/gädda för "Förberedelse till våldtäkt mot barn" bara för att det inte finns ett riktigt barn. Men juridik är väl inte till för oss vanliga döda, dock går det ju i USA och GB bla.
Citera
2024-10-24, 15:04
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Kan #499's tjat om att han visste att det var dumpen vara en hedersgrej?

Visst, han blir ju ändå uthängd, men skammen över att ha blivit lurad kanske blir så stor och pinsam att han försöker minska den något genom att mena att han minsann visste att det var dumpen?

Vad skulle det över huvud taget finnas för anledning förutom detta? Det är väl självklart att han bara inte vill erkänna att han är lurad.
Citera
2024-10-24, 15:26
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Denna människa borde inte få gå lös! Men tusen tack för ett gott skratt. Det känns surrealistiskt att beskåda denna medmänniska.
Det är just sånna här människor som skall gå lösa. Må dessa gäddor aldrig ta slut så att vi får vår dagliga underhållning.

Citera
2024-10-24, 15:35
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Jag tror fortfarande att gädda 500 bara är en dussingädda - men jag önskar att det vore en knakelibrakskandal med något som ger ringar på vattnet - särskilt efter allt mediebrus sista tiden i bland annat Aftonbladet.

Syftet med Dumpen är ju fortfarande att ändra lagstiftningen (bland annat) för som vi alla vet är det ju inte idag brottsligt att prata sex med ett " fiktivt barn "

Att då kunna säga till politiker och andra makthavare att Vi har konfronterat 498 män och 2 kvinnor på mindre än 3 år visar ju att det är något fel i Sveriges lagstiftning avseende Grooming osv.

Dock, jag tror att det blir Lasse från Knäckebröhult som springer på en parkering i konfrontation 500.

Den som lever får se

Nu behöver du ju inte "tro", eftersom Katta redan berättat i Gräv-gruppen att det ÄR en ""dussingädda"...
Citera
2024-10-24, 15:59
Medlem
Citat:
Gädda 169

Gädda 291

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Sen kan man räkna in #473 Gäddparet i Kramfors oxå om man vill.
Citera
2024-10-24, 16:01
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Nu behöver du ju inte "tro", eftersom Katta redan berättat i Gräv-gruppen att det ÄR en ""dussingädda"...
Men är det så klokt att Katta navigerar på gräv och flashback och avslöjar åsikter och vad som komma skall! Frågan är egentligen till Katta.
Citera
2024-10-24, 16:15
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorge
Jag ser att en känd ETC-journalist tillika dumpenkritiker har stängt ner sitt Twitter-konto under dagen idag. Det vore verkligen för bra för att vara sant om han var #500.

Det skulle vara underbart om en ETC journalist åker fast på Dumpen. Då hade jag skrattat. Så mycket skit som ETC har skrivit om Dumpen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in