2024-10-24, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
vad jag kan se så har jonna lagt ut att dom sitter på ett flyg? så vet inte hur dom kan ha träffats isf...
Barnen kanske inte är med på flyget -- jag vet inte.
Citera
2024-10-24, 15:48
Medlem
Hahah vilken misär första julia gör efter förhöret är att gå in i en tiktok live med massa andra bimbos
Citera
2024-10-24, 15:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om nu Julia också behöver ta sitt ev straff och det skulle visa sig att hon får fängelse så kommer säkert Jocke och Jonna ta hand om flickan.
Och Jocke har ju lovat att hjälpa Julia.
Flickan är viktigare än prestige.
Nej, det kommer de bara få om vårdnadshavarna går med på den placeringen.
Det skulle ju inte jag göra om jag var någon av dem.
Citera
2024-10-24, 15:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dessutom lite pissig reklam för Jocke som försökt få dit Chrippa för eko brott samtidigt som han hävdar att han är så "rädd" för att Chrippa då skulle ta livet av sig .. det är broderligt.
Detta är så sant. Först prata om hur dåligt chrippa mår och att han kanske skulle ta sitt liv om han hamnade i fängelse, och sen försöka få chrippa i fängelse.
Citera
2024-10-24, 15:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har lyssnat.
Det är om eko hade kommit in när han satt häktad (igen) och sagt att det blir mellan 5 och 7 år.
Dem försöker göra en höna av en fjäder.
Dem säger "Han sa ju till Jocke nångång att han skulle ge upp om Eko slog till"
Deras bevis motsäger deras eget påstående.
Chrippa säger inte att han skulle ge upp om Eko slog till.
Chrippa säger att han skulle ge upp om han hamnade 5-7 år i fängelse.
Dem har ju inte ens själva lyssnat på samtalet dem försöker använda som bevis
Citera
2024-10-24, 15:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej det har de nog inte gjort. Det nog som med det mesta, de läser och hör precis det de vill

Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hahah hela sekten samlad julia jocke anjo lisen angelica. Tror ni de har orgies tillsammans också? Sitter i samtal nu som höga ekorrar på messenger
Var hittar du information om det?
Nog för att jag tror dig - bara nyfiken.
Citera
2024-10-24, 15:59
Medlem
Citat:
Detta är så sant. Först prata om hur dåligt chrippa mår och att han kanske skulle ta sitt liv om han hamnade i fängelse, och sen försöka få chrippa i fängelse.

Men vad är det för snack? Skulle han få fortsätta för att han säger att han skulle ta livet av sig? Det är många som hotar med det för att inte den de plågar ska stanna kvar. Återigen ett sätt att kontrollera andra.
Citera
2024-10-24, 16:00
Medlem
Citat:
Grannarna kan gå ut och prata med polisen - men de kommer inte få vittna om bråk om det handlar om eko-brott.

Även om du hör dina grannar bråka så blir det inget polisärende av det så länge det inte finns något konkret som visar att det skett ett fysiskt angrepp

Påstod jag att de skulle göra det? Jag skrev ju till och med att ingen har påstått att det skulle bli ett nytt/ytterligare brott.

Och varken du eller jag vet om eller vad grannarna kan ha hört eller sett om det nu ens skett något.
Men beroende på vad som kommer fram kan det ju fortfarande vara av intresse för polisen att höra. Sen om vittnesmål som ord har använts tokigt eller inte vet jag inte men de kan fortfarande berätta vad de bevittnat.
Och just iom att polisbilen var den enda som var målad och avslöjande från början (de andra kanske avslöjade sig när de bar ut inventarier) och de antagligen fanns som uppbackning vid behov kan de ju ha varit tillgängliga att prata med grannarna.
Citera
2024-10-24, 16:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men vad är det för snack? Skulle han få fortsätta för att han säger att han skulle ta livet av sig? Det är många som hotar med det för att inte den de plågar ska stanna kvar. Återigen ett sätt att kontrollera andra.
Innan du pratar om att "kontrollera andra" bör du lyssna på samtalet.
För den som sysslar med kontroll och manipulation är Jocke.
Citera
2024-10-24, 16:02
Medlem
Citat:

Var inte det när han ljög? Han ljög ju massor i den tiden har det sagts. Det är ju först senare han talade sanning ju 🤭
Citera
2024-10-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hahah hela sekten samlad julia jocke anjo lisen angelica. Tror ni de har orgies tillsammans också? Sitter i samtal nu som höga ekorrar på messenger
Jag förstår inte hur Julia kan ha kontakt med Anjo efter allt han har sagt om henne. Nu är hon och barnet med honom igen. Det är verkligen något som inte står rätt till.
Citera
2024-10-24, 16:03
Medlem
Citat:
Hon har ju sagt att hon samarbetar och tar sitt ev straff.

Ja! Underbart att de får träffa varandra igen!

Jo jag vet att Julia har sagt det. Bara bedrövligt att Chloe ska ev ha båda sina föräldrar bakom muren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in