2024-10-23, 23:52
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Kul att du inte nämner hennes riktiga namn, vet du verkligen vem hon är? På hennes beteende att hjälpa män som hon misstänker utpressas är för mig inte det minsta klandervärt. Det är för mig ett fullständigt självklart beteende för mig som svensk och jag tror inte det finns en enda människa oavsett ursprung eller nationalitet som skulle kalla henne klandervärd, bara en liten, liten klick "sektmedlemmar" som bör få hjälp med avprogramering.

Ni tänker inte på att det högst troligt kommer dyka upp saker i skandalen snart som kommer framställa dumpens fotfolk som "sektmedlemmar".

Som sagt är det en skandal vi bevittnar... Det som hänt och som kommer presenteras löpande är bara värre och värre....

Har ingen aning vilket hennes riktiga namn är. Enl Sara så hade hon räknat med att fiskaren skulle använda det i ETC reportaget men hon fortsatte använda Sanna.
Kanske lite orolig att hon bränt dumpen,ETC och ett par gäddor i ett svep..
Citera
2024-10-23, 23:53
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Tror absolut inte de är rökta. Kanske är Impulskollen det. Men inte Dumpen.

Vad har du för argument för din inställning? Är genuint nyfiken....
Citera
2024-10-23, 23:55
Medlem
Citat:
Men Dumpen köper ju inte heller Impulskollen produkter. De marknadsför dem. Precis som aftonbladet gör med spelbolag.

Blir mörkrädd hur ni tänker. Du tror inte spelbolag agerar olagligt med reklam, extra pengar och mutor?

Orkar inte ens förklara för er naiva människor. Jag säger inte att Dumpen är felfria. Men ni som helt köper denna granskning är ju så blåsta. Men det kommer visa sig.

Dumpen skickar ju på dem visitkort. Alltså betydligt mer aktivt än bara reklamen.
Dvs, de promotor aktiv IK för gäddorna. I det läget kan man förväntas veta vad man promotar.

Det håller inte att säga att man inte vet något.
Citera
Medlem
Citat:
Vad har du för argument för din inställning? Är genuint nyfiken....

För det är Impulskollen som eventuellt begått fel. Ej Dumpen. Hur svårt kan det vara att förstå? Är ju två olika saker.

Sen om Dumpen gjort detta så tar jag största avstånd från det. Men är ju inte det AB rapporterar.
Citera
Medlem
Citat:
Tror absolut inte de är rökta. Kanske är Impulskollen det. Men inte Dumpen.

Kanske inte. Men om det finns någon som helst substans i Aftonbladets granskning så är det nog bäst att dom är raska med att hänga ut alla som konfronterats.
Annars kommer Bodström garanterat ha vatten på kvarnen och dumpen är ett minne blott.
Citera
2024-10-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Dumpen skickar ju på dem visitkort. Alltså betydligt mer aktivt än bara reklamen.
Dvs, de promotor aktiv IK för gäddorna. I det läget kan man förväntas veta vad man promotar.

Det håller inte att säga att man inte vet något.

Vad är skillnaden mot reklam på förstasidan på aftonbladet? Bara så jag förstår.
Citera
2024-10-23, 23:57
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Har ingen aning vilket hennes riktiga namn är. Enl Sara så hade hon räknat med att fiskaren skulle använda det i ETC reportaget men hon fortsatte använda Sanna.
Kanske lite orolig att hon bränt dumpen,ETC och ett par gäddor i ett svep..

Nu är det visserligen Sara som bränt sig själv och Dumpen. Hon har klarat det utmärkt på alldeles egen hand med lite hjälp av Patrik förstås. Att ens försöka misstänkliggöra en av de människor som sett till att den här skiten upphör är riktigt skamligt. På dig låter det nu som att du har täta band med Sara, det skulle inte förvåna någon...

Som sagt, det kanske kommer ett avslöjande om "sekten" Dumpen inom kort.
Citera
2024-10-23, 23:58
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Inget fel på fantasin iaf.

Ironi är inte din starka sida eller hur?

Finns inte något företag idag som behandlar personuppgifter där anställda inte skriver på NDA vid anställning.
Sluta svamla
Citera
2024-10-24, 00:00
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
För det är Impulskollen som eventuellt begått fel. Ej Dumpen. Hur svårt kan det vara att förstå? Är ju två olika saker.

Sen om Dumpen gjort detta så tar jag största avstånd från det. Men är ju inte det AB rapporterar.

Aftonbladet rapporterar mer eller mindre om att Sara och Patrik har ett fängelsestraff att se fram emot. Sara och Patrik är ganska förknippade med Dumpen eller tror du Dumpen kommer överleva utan dom?
Citera
2024-10-24, 00:01
Medlem
Haha. Jag är absolut ingen promotor för Dumpen. Är väldigt neutral id detta. Blir mest rädd för hur Aftonbladet och media påverkar väldigt många här inne. Utan att ha bevis. De pratar om källskydd. De skulle tex säga att vem som helst är skurk. Och hänvisa till källskydd.

Sen att Aschberg tycker Sara ska veta vad Impulskollen tar betalt? Löjligt. Vet han om vad tex. Spelbolaget (nämner ej vid namn) tar betalt av alla som bli beroende?

Älskar granskning och tycker det är på sin plats med Dumpen. Men detta blir ju bara löjligt.
Citera
2024-10-24, 00:03
Medlem
Citat:
Aftonbladet rapporterar mer eller mindre om att Sara och Patrik har ett fängelsestraff att se fram emot. Sara och Patrik är ganska förknippade med Dumpen eller tror du Dumpen kommer överleva utan dom?

Ja du. Vi får verkligen se.
Är aftonbladet en rättslig instans? Alltså blir mörkrädd för er som tror på blaskor.
Citera
2024-10-24, 00:05
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ja du. Vi får verkligen se.
Är aftonbladet en rättslig instans? Alltså blir mörkrädd för er som tror på blaskor.
'
Jag funderar mest på varför inte den "alternativa", "fria"median skriver något ännu? Är det här avslöjandet något som går emot deras agenda kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in