Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-23, 01:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWa96
Och förklara för mig vad skillnaden är när uppdrag granskning eller någon av alla andra granskningsprogram lägger ut och hänger ut fuskbyggare eller skattesmitare eller bondfångare mm
Det är exakt samma sak enda skillnaden är att dom inte kom på idén själva så då blir dom sura och ska motarbeta
Skillnaden är, att dessa du nämner har gjort fel, Dumpen försöker att få dem att göra fel. Det felgjorda blir då Dumpens ansvar.
Citera
2024-10-23, 02:05
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Tror detta är BS från din sida TBH, men du får mer än gärna länka till domen, där dom behandlar att hon försökt hora ut sitt egna barn.

Vad jag vet efter ha läst på hennes twitter konto, så säger hon själv att hon behövde pengar, och träffade på någon som ville köpa sex av barn (Dumpen), och då spelade hon bara med, för hon försökte lura personen att skicka pengar till henne. Några former av bilder på barnet skickades inte och något möte inträffade aldrig.

Det var en ren och skär scam från hennes sida för hon var desperat efter pengar, och för det blev hon uthängd som pedofil.

Men rätta mig gärna om jag har fel.

Men snälla, är du dum på riktigt eller bara väldigt naiv?
Såklart hon säger det för att försöka framstå som oskyldig.
Många ljuger när dom blir påkomna, som i tex. ett förhör hos polisen.
Citera
2024-10-23, 05:31
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Men snälla, är du dum på riktigt eller bara väldigt naiv?
Såklart hon säger det för att försöka framstå som oskyldig.
Många ljuger när dom blir påkomna, som i tex. ett förhör hos polisen.

Om jag minns rätt så nämnde hon även att polisen gick igenom hennes mobil och dator utan att hitta något, så nej jag är inte dum på riktigt, eller naiv, men du kanske är?

I alla fall fram med domen, så vi kan få ett slut på spekulationerna.
Citera
2024-10-23, 08:42
Medlem
Citat:
Det är ju i princip bevisat att så är inte fallet
Läs Aftonbladets nya artiklar nu har dom slutat rikta något mot dumpen och allt hat mot impulsbedragarna istället.
Jag tror rent genuint på att Sara inte tagit emot pengar för att inte publicera

Litar också på Sara. 100%.

I motsats till ETC-gänget så är hon en riktig människa. Med fel och brister och som kan begå misstag. Men som gör sitt bästa och är ärlig.

Kanske var det ett misstag att samarbeta med Impulskollen. Men å andra sidan har jag noll sympati för gäddorna. De kan gott få betala.
Citera
2024-10-23, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

I motsats till ETC-gänget så är hon en riktig människa. Med fel och brister och som kan begå misstag. Men som gör sitt bästa och är ärlig.

Kanske var det ett misstag att samarbeta med Impulskollen. Men å andra sidan har jag noll sympati för gäddorna. De kan gott få betala.
Underlig kommentar... Sara är människa, med ett större antal dommar än många gäddor tillsammans. Gäddorna är dock inte människor, med fel, brister och snedsteg i livet?
Måste vara skönt att vara så enkel i sitt tankesätt...
Citera
2024-10-23, 10:04
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Det har jag sagt från första början, och Sanna fiskare håller med mig (hon arbetade tidigare som fiskare hos Dumpen men valde att sluta, PGA allt det jag kommer nämna undertill).

Istället för att lämna över ärendet till polisen, eller ge dom här personerna vård, så hängs dom ut bara för att Dumpen ska få Swishdonationer och reklamintäkter på sin sida, och sälja merchandise.

Jag står fast vid min tidigare hållning här i tråden, det Dumpen sysslar med är en annan form av utpressning. Istället för att dom får direkt pengar i fickan av de utpressade personerna, så hänger dom ut personerna, eftersom dom vet att dom kan tjäna mer på att folk besöker deras sida, och allt vad det innebär.

Det har aldrig handlat om att hjälpa några barn eller att ge dom gaslightade männen "vård".

Patrik och Sara har sett att man kan tjäna stora pengar på att jaga män som pratar med 14-15 åringar online, varav att Patrik har startat ett aktiebolag.
Ja Dumpen är faktiskt ett aktiebolag, vars enda intresse att tjäna pengar på män som blir uppraggade av fiktiva barn.

Nu har det även framkommit att man kan köpa sig fri från Dumpen, om inte det här blir dödsstöten för Dumpen så vet jag inte vad som blir.

Dumpen har minst ett två siffrigt antal män på sitt samvete och hundratals drabbade anhöriga, som tagit sina liv PGA uthängningarna.
Sara och Patrik kontaktar alltid alla anhöriga inklusive jobbet. Även detta kan bekräftas av Sanna fiskare (Jackie).

Som jag ser det kommer ditt inlägg med en hel del faktafel, och jag tror att du kommer bli varse det också om du öppnar upp lite mer och inte skriver färgat av dina personliga åsikter om Dumpens vara eller inte vara - återkommer gärna till det här inlägget om några veckor.

Vh
Citera
2024-10-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Barnen blir ju hjälpta.

Pedofilerna är livrädda, för att deras liv förändras drastiskt om de blir uthängda av Dumpen.

De vågar knappt kontakta barn längre. Temat bland många gäddor är att de är helt livrädda för dumpen, det är tydligt att de tänker på dumpen i chat-loggarna med barnen.

Om pedofiler inte vågar kontakta barn så innebär det att barnen inte blir våldtagna av pedofilerna.

Förstår du??

jag förstår precis och tänker att du verkligen inte förstår.
du erkänner i princip att pedofilerna är liv-rädda men ändå fortsätter med deras destruktiva saker.. vilket är en stark indikator på mentalsjukdom.

Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Det är ju helt sjukt att dumpen tar betalt från pedofiler för att inte lägga ut dom på dumpen! Det är ju som att säga att det är okej att knulla barn så länge man betalar!

Ush vad äcklad och besviken man blir på dessa pengakåta svin! Detta trodde jag verkligen inte om dumpen!

jag förstod faktiskt för länge sedan att dumpen var svin. Men nu hoppas jag att fler kan se det som är solklart, att dumpen endast hade hittat ett "rumsrent" sätt att profetera på sex-missbrukare/offer.

det är ju inte direkt som att "gäddorna" träffar dem på dumpen, för att de är våldsamma/oppurtunistiska överfallsvåldtäkts som tvingar sig på någon ovillig grannflicka???
det är ju inte direkt som "gäddorna" diskuterar något oskyldigt med "barnen" - som också diskuterar tillbaka..

Citat:
Hur kan man tycka synd om en barnvåldtäcktsman????
Förklara för mig hur fan det kan vara synd om en människa som vill våldta barn? Det är synd om barnen och dom som levt nära den mannen som tex familj arbetskamrater grannar vänner mm, men det är fan inte synd om peddot

du förklarar det ju själv.
barnen som levt nära barnvåldtäksmannen, familj och grannar mm växer ju oftast själva upp till att bli
pedofilier själva..

PÅ DET SÄTTET ÄR DET SYND OM PEDDOT OCH BARNEN:: DE ÄR SAMMA PERSONER.

att ha sex är en spirual guda-gåva från jesus men när det sker utanför ett äktenskap så är det demoniskt-spirituellt .. så när folk har sex med barn så ingjuts det större demoniska krafter där i som besitter detta barn.

(denna förklaring går utmärkt att adoptera till nutida moderna ord/diagnoser, det förändrar INTE innebörden i det som sker.. )

Citat:
Jag tror inte du har förstått verkligheten och att du inte har någon verklighetsbild
Det är ju en jävla tur att det är fiktiva barn dumpen använder men det är inte det förövaren tror när han ska träffa och våldta.
Och hur fan vet du att dom inte våldtagit någon? Dom kan ha våldtagit flera hundra barn
Jag har följt dumpen sedan typ gädda nr 30 så jag har koll på vad dom skrivit och publicerat.
Jag tror att dom som försvarar peddon är pedofiler vem skulle annars försvara en pedofil? Ingen sund människa iallafall

jag förstår att det är DU som inte förstår den fulla verkligheten och blandar in massa ovidkommande saker..
"jag har sett vad peddosarna skriver men barnen träffar dem ändå"
"tur att det är fejk-barn annars hade peddosarna egentligen överfalls våldtagit dem och skadat dem för livet(för att?)... och inte bara lugnt och sansat genomfört samlaget som barnen och den vuxna hade diskuterat i chattarna"

säger jag att pedofil är ok? nej självklart inte! det är självklart fel att träffa barn för sex.. jag tycker tillomed det är fel att ha sex utanför ett äktenskap.

men att gå runt och hata andra människor så som du gör är som att dricka gift och förvänta dig att någon annan ska dö.
dessutom så argumenterar jag dina grunder för hat.. de är inte logiska.
så det är inte ens logiskt att hata som du gör och du har inte ens några logiska grunder att hata som du gör..

jag tycker du ska lära dig att börja förlåta andra för vad de har gjort emot dig och vända om coh börja läsa bibeln istället..
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Varför skulle du lita på en opportunist som tjänar pengar på lidelser under premissen att hon "gör det bättre och hjälper" .. men det gör hon väl inte egentligen?

hon pimpar i stortsett ut "pedofili" för att tjäna pengar.. ingen förbättring sker.. men när hon tar steget längre och utpressar då förlåter du sara "för alla kan göra fel" - men de FATTIGA-pedofilerna ska minsann bli uthängda??

känns som även du är förblindad av hat och borde läsa bibeln och lära dig förlåta andra..
som sagt: att hata andra är som att dricka gift och förvänta dig att någon annan ska dö .. något Jesus redan vet och skrev därför "fader vår" - bönen
Senast redigerad av Fittsill 2024-10-23 kl. 10:24.
Citera
2024-10-23, 10:49
Medlem
Förstasidan idag igen på Aftonbladet.
”Tröstande orden till pedofilen: Det är samhällets fel”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GyjqJx/impulskollens-terapeut-du-ar-inte-pedofil
Citera
2024-10-23, 11:05
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
raseriet ovan

Dumpen gör att vi i vår samhälle pratar om pedofilerna, i stället för att låssas som att de inte finns.

De undviker att våldta barnen om de inte vågar kontakta barnen. De flesta pedofilerna är inte helt hjärndöda, de fattar att det finns en enorm risk associerad med pedofili (som det sig bör).

Det ska finnas riktiga konsekvenser för pedofilerna. Det håller du väl med om?

De här konsekvenserna bör innebära att de inte kan fortsätta med sina liv, som de gjorde förut.
För man kan inte ha vuxna människor som försöker våldta barn ute i det fria.

I stället för att stänga ner Dumpen och inte ersätta med någonting alls, så är ett alternativ att låta polisen utföra exakt samma arbete. I stället för att pedofilerna får våldta barnen och sedan kanske blir åtalade för brotten de begått, så bör man försöka hindra dem från det innan de våldtar barnen. Därför måste "brottsprovokation", med fejkade barn som polisen låter pedofilerna grooma, få användas.

Hamnar de i polisens honungsfälla så bältar man dem på rättspsyk, eller låser in i speciella peddo-fängelsen som de aldrig får komma ut ifrån igen.

Man är inte "snäll" mot pedofilerna, tycker synd om dem, och låter dem härja, våldta och förpesta.
Citera
2024-10-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Dumpen gör att vi i vår samhälle pratar om pedofilerna, i stället för att låssas som att de inte finns.

De undviker att våldta barnen om de inte vågar kontakta barnen. De flesta pedofilerna är inte helt hjärndöda, de fattar att det finns en enorm risk associerad med pedofili (som det sig bör).

Det ska finnas riktiga konsekvenser för pedofilerna. Det håller du väl med om?

De här konsekvenserna bör innebära att de inte kan fortsätta med sina liv, som de gjorde förut.
För man kan inte ha vuxna människor som försöker våldta barn ute i det fria.

I stället för att stänga ner Dumpen och inte ersätta med någonting alls, så är ett alternativ att låta polisen utföra exakt samma arbete. I stället för att pedofilerna får våldta barnen och sedan kanske blir åtalade för brotten de begått, så bör man försöka hindra dem från det innan de våldtar barnen. Därför måste "brottsprovokation", med fejkade barn som polisen låter pedofilerna grooma, få användas.

Hamnar de i polisens honungsfälla så bältar man dem på rättspsyk, eller låser in i speciella peddo-fängelsen som de aldrig får komma ut ifrån igen.

Man är inte "snäll" mot pedofilerna, tycker synd om dem, och låter dem härja, våldta och förpesta.

ironin att du citerar mig som "raseriet ovan".. märks att du inte är här för att ha en disskution..
du är bara här för att ha ett "raseri monolog".

pedofilerna gör fel - det försöker jag INTE prata bort.. MEN

du ser "barnen" som helt oskyldiga genom allt - barnens föräldrar är helt oskyldiga också.
om barnen nu verkligen är oskyldiga eller inte visar inte dumpen loggar, för det är vuxna människor som sitter och lurar andra vuxna människor
MEN jag vet om riktiga historier på BARN som säljer sex, helt frivilligt, till både barn och vuxna.

jag tycker helt enkelt du överreagerar något katastrofalt när du tar vuxna människor som blir lurade av andra vuxna människor att ha en gränsöverskridande sexuell relationer.. och drar det till att dessa lurade vuxna pedofiler tänder på att mörda/plåga småbarn med deras erektion... de flesta av dem har väl förmodligen haft relationsproblem hela sitt liv och är inte alls onda sadister så som de är i din hjärna..

men nog pratat, att sitta och hata blint är som att döda sig själv det är inte positivt för någon. du hjälper inte någon och du skyddar inte någon och du tröstar inte någon..
Citera
2024-10-23, 11:24
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
raseriet ovan

Du fattar inte att du tillhör en extremt liten minoritet.
Det har ingen skillnad vad du tycker.
Nästan alla andra tycker som mig.

Det är inget att göra nåt åt.
Du får rätta dig i det.
Citera
2024-10-23, 11:25
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Förstasidan idag igen på Aftonbladet.
”Tröstande orden till pedofilen: Det är samhällets fel”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GyjqJx/impulskollens-terapeut-du-ar-inte-pedofil

Impulskollen verkar ju vara bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in