2024-10-23, 07:38
Bannlyst
Tänk dig en vågskål. I den ena skålen har du allting du behöver göra för att få en kvinna, det vill säga en massa pengar, ett vårdat yttre, ett bra jobb, kul humor, påklistrat leende, en bra lyssnare och en jävla massa mer. I den andra skålen har du ... ja, vad fan ligger där? Sex en gång i veckan om man har tur.

Vad tillför dagens kvinnor förutom sex när de känner för det? Jag kan faktiskt inte komma på någonting. Dagens kvinnor kräver tio gånger mer än de gjorde för 30 år sedan, samtidigt som de ger tillbaka tio gånger mindre. Det är en extremt dålig deal.

Lös ensamhet med manliga vänner och arbetskolleger.
Lös bristen på sex med porr.

Efter det kommer du inte ens att sakna kvinnor och deras uthängande köttslamsor till fittor.

Har jag rätt?
Har du testat att ersätta kvinnor med andra saker i livet?
Citera
2024-10-23, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongolidkines
Tänk dig en vågskål. I den ena skålen har du allting du behöver göra för att få en kvinna, det vill säga en massa pengar, ett vårdat yttre, ett bra jobb, kul humor, påklistrat leende, en bra lyssnare och en jävla massa mer. I den andra skålen har du ... ja, vad fan ligger där?
Orkar du inte försörja dig själv, duscha, klä dig någorlunda snyggt, ha humor, le genuint och vara en bra lyssnare är det nog bäst att du är ensam, ja.
Citera
2024-10-23, 07:44
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Tänk dig en vågskål. I den ena skålen har du allting du behöver göra för att få en kvinna, det vill säga en massa pengar, ett vårdat yttre, ett bra jobb, kul humor, påklistrat leende, en bra lyssnare och en jävla massa mer. I den andra skålen har du ... ja, vad fan ligger där? Sex en gång i veckan om man har tur.

Vad tillför dagens kvinnor förutom sex när de känner för det? Jag kan faktiskt inte komma på någonting. Dagens kvinnor kräver tio gånger mer än de gjorde för 30 år sedan, samtidigt som de ger tillbaka tio gånger mindre. Det är en extremt dålig deal.

Efter det kommer du inte ens att sakna kvinnor och deras uthängande köttslamsor till fittor.

Har jag rätt?

Det var deras mål. Splittra familjen så splittras samhället. Familjen var den starkaste enheten och det största hotet mot elitens makt. För sin familj gör man ju allt. Ett splittrat och ensamt folk är mycket lättare att styra. Du är dum i huvudet men du är inte ensam om det. Nej du kan aldrig ersätta en familj med något annat.
Citera
2024-10-23, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Orkar du inte försörja dig själv, duscha, klä dig någorlunda snyggt, ha humor, le genuint och vara en bra lyssnare är det nog bäst att du är ensam, ja.
Man ska ju inte bara försörja sig själv utan ge henne massa gåvor i tid och otid för att visa att man uppskattar henne. Men man får ingenting tillbaka.
Citera
2024-10-23, 07:55
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:

Efter det kommer du inte ens att sakna kvinnor

Porr kan aldrig ersätta ett sexliv med en partner.

På samma sätt kan du inte ersätta en kärleksrelation med vänner eller kollegor.
Citera
2024-10-23, 08:00
Medlem
CC75s avatar
Hur många sådana här trådar ska du skapa egentligen? Vad får du ut av det? Att du är arg sur och bitter på kvinnor är uppenbart. Varför inte nyttja någon av de befintliga trådarna som finns med i princip samma frågeställning?

Mitt råd till dig är att söka professionell hjälp mot ditt kvinnohat.

Till sist
För att svara på dina frågor:

Citat:
Har jag rätt?
Nej, du har fel och behöver ta ansvar för ditt eget liv istället för att projicera dina misslyckanden på kvinnor.

Citat:
Kvinnor är inte "allt" i mitt liv. Finns redan andra saker som gör mitt liv värt att leva. Du borde själv hitta sådana.

// CC
Citera
2024-10-23, 08:03
Medlem
James.Fjongs avatar
Ingen håller med!
Stäng skittråden, det finns redan hundrafemtioelva liknande trådar.
Citera
2024-10-23, 08:07
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Sluta dejta svenska kvinnor.
Citera
2024-10-23, 08:08
Medlem
Citat:
Man ska ju inte bara försörja sig själv utan ge henne massa gåvor i tid och otid för att visa att man uppskattar henne. Men man får ingenting tillbaka.

Beror väl på kvinnan. Alla kvinnor är inte likadana. Att man ska behöva påpeka det…
Citera
2024-10-23, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Sluta dejta svenska kvinnor.
Vilka rekommenderar du istället?
Citera
2024-10-23, 08:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Oavsett kvinnors krav måste du leva ditt liv och fylla det med mening. Hitta först detta sen kommer det andra.

Att skaffa en familj är en naturlig del men först ska du finna dig själv. Ha inte bråttom.

Sex är inte så viktigt utan en fas, vänskap är däremot ihållande. Din kvinna är också din bästa vän. Men ju mer du strävar efter sex desto svårare blir det. Slappna av!
Citera
2024-10-23, 08:10
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Dagens kvinnor kräver tio gånger mer än de gjorde för 30 år sedan, samtidigt som de ger tillbaka tio gånger mindre.

Det har inget att göra med att du har blivit gammal och tappat din mankraft och ditt utseende då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in