2024-10-22, 22:49
Medlem
Rouhi gör debut i CL.
Citera
2024-10-22, 22:50
Medlem
Och på stopptid gör fina fina stuttgart 0-1
Citera
2024-10-22, 22:51
Medlem
ZlatanManias avatar
0-1 Stuttgart.
Citera
2024-10-22, 22:52
Medlem
Hahahaha vad händer. Viniiiiiiiii!
Citera
2024-10-22, 22:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Fjanten återigen. Vilken otrolig scenförändring av Real. Hatten av!
Citera
2024-10-22, 22:53
Medlem
Free12s avatar
Vini Vini Vini!!
Citera
2024-10-22, 23:14
Medlem
Det var domaren som fällde Juventus till slut, för Danilos foul såg inte ut som något andra gult kort. Visst att det blev straff till Stuttgart där för det var en foul, men inte så pass fult att han skulle bli utvisad, jag tror att om det inte varit för att det såg värre ut i slowmotion på VAR-kameran än i realtid hade det inte blivit gult där. Hursomhelst, otroligt häftig match som var nervdaller in i det sista - Perin var som en mur i mål för Juve men till slut gick det inte hålla emot längre! Cambiasso borde kommit upp i närkampen precis innan målet dock, i så fall hade han nog aldrig fått fram den målgivande genomskäraren. Välförtjänt seger för Stuttgart till slut ändå, men hade verkligen unnat Perin att hålla nollan denna matchen! Nya tag nästa match, tror Juve och Stuttgart båda kommer hamna på Playoff-plats till sist ändå.
Senast redigerad av next-chapter 2024-10-22 kl. 23:16.
Citera
2024-10-23, 01:05
Medlem
skitpares avatar
Jag och sonen såg Milan-matchen på San Siro. Förvånad över Milanfansen. Dom körde inga som helst hejjarklacksramsor, tjoade bara när Milan anföll. Och när dom gjorde mål såklart. Club Brûggefansen däremot höll bra låda! Så sent som efter det bortdömda offsidemålet av 16-åringen vaknade hemmaklacken till lite, och sen gick dom hem. Märkligt.
Citera
2024-10-23, 01:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpare
Jag och sonen såg Milan-matchen på San Siro. Förvånad över Milanfansen. Dom körde inga som helst hejjarklacksramsor, tjoade bara när Milan anföll. Och när dom gjorde mål såklart. Club Brûggefansen däremot höll bra låda! Så sent som efter det bortdömda offsidemålet av 16-åringen vaknade hemmaklacken till lite, och sen gick dom hem. Märkligt.
Fan vad jag saknat dig!
Hade ni det trevligt ändå trots brist på stämning?
Citera
2024-10-23, 06:50
Medlem
skitpares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Fan vad jag saknat dig!
Hade ni det trevligt ändå trots brist på stämning?

He he Not so much. Vi satt på långsida högt upp och platserna var byggda för pygméer plus att det fanns ingenting att äta eller dricka där. Sen hade dom stängt av de sista stationerna av t-banan till stadion så man fick gå miiil till och från. Matchen var dock rätt kul att se
Citera
2024-10-23, 13:48
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
I en grupp med Inter. Real Madrid. Galatasaray & Club Brugge var det knappast härligt. Bara en transportsträcka för två förstnämnda lag och spänningen börja på riktigt i februari.

Gillar verkligen konceptet med en enda stor gemensam tabell där varenda match samt mål har betydelse.

Visst, det blir alltid några "tråkiga" grupper, men det blir också grupper med stora lag som: Newcastle, PSG, Dortmund och Milan, eller grupper där det är roliga lag som är svårt att tippa vilka som kommer gå vidare: Sociedad, Inter, Benfica, Salzburg.

Sen är det alltid roligt att se lag som Köpenhamn ta sig vidare, men inte Man United.
Citera
2024-10-23, 19:00
Medlem
Kul match i Bergamo nu. Vilket lag som helst kan ta ledningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in