2024-10-22, 22:07
Medlem
I helvete heller! Det är äckligt med håriga damer.

Nej fy fan...

Usch!
Citera
2024-10-22, 22:22
Medlem
-Fake-News-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Nej till alla tjejer som..
Har piercing i ögonbrynet
Har piercing på kinden
Har piercing i vid läppen
Tatuering i ansiktet
Har 2 barn med olika pappor
Har fler än 2 katter
Har fler än 2 hundar
Inte rakar sig under armarna eller benen
Röstar vänster
Har grönt eller blått hår
Veganer och vegetarianer
Sjukskrivna
Arbetslösa

Nailed it, men jag är hårdare. Lägger till detta.

Har fler än 1 hund eller 1 katt. (Det är stört att ha flera)
Har barn med någon annan. (Usch orka med deras jävla drama)
Klär sig medvetet okvinnligt i för stora eller pösiga kläder.
Är svensk men pratar med brytning.
Oatly eller annat kemiskt till kaffet istället för hederlig mjölk.
Har en feministlugg.
Mer än en tatuering.
Gillar Palestina.
Gillar Greta.
Är feminist.

Till de vill jag säga, titta inte ens på mig. Go fuck yourselves.
Senast redigerad av -Fake-News- 2024-10-22 kl. 22:29.
Citera
2024-10-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.
Jag hörde talas om en man som gick igång på håriga kvinnoben. Ju hårigare, desto bättre. Det finns alla typer av avarter.
Citera
2024-10-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Vet ett fåtal killar som nästan spyr vid tanken på lite hår i skrevet eller benen eller under armarna. Men han pussar gärna sin tjej på sidan av huvet, där hundratusen hårstrån finns. Lite paradoxalt, lika paradoxalt som killar som vägrar vara med en tjej som har mindre än D-kupa oavsett kroppsstorlek.
Idealet har sakta gått över till att hon ska ha 20cm midjemått, superblonderad, fyrdubbel F-kupa, decimeterlånga lösögonfransar, och läppfyllning som får henne se ut som en kapad persika i ansiktet.

Fanns ingen som beklagade sig över kroppens normala utseende när man själv växte upp, som inte var alltför längesen. Numera ska tjejer tydligen vara plastikopererade i underlivet för att ens kvalificera som attraktiv öht. Helrakade idealet kom till - där jag fanns på den tiden - runt millennieskiftet.

Tjejer som rakar benen har i regel stubbiga ben, som skäggstubb på benen - om hon inte rakat sig en halvtimme bara för att "Hans Höghet Robbinist" skulle dyka upp. Samma sak som killar får några timmar efter man rakat ansiktet. Det är betydligt jobbigare känsla för mig med raspigt stubb - både här och där - än om hon är mjuk och har praktiskt taget osynliga centimeterlånga hårstrån på benen.

Detta är självklart undantaget det faktum att jag uppskattar tjejer för vem och hur hon är, inte hennes förmåga att behaga mig. Lismande tjejer är inte roligt, och tillhör mer tidiga tonåren. Även porrstjärnor tidigare var naturliga. Det var i början på 80-talet som en del började raka sig i underlivet, oftast på direkt order från regissören, för att man skulle se mera intima detaljer tydligare. Inget annat.

Så nej jag har inga problem alls med det, och som vi alla vet är avsmak mot kroppshår på kvinnor en kultiverad inställning som inte fanns innan. Det har ingenting med något praktiskt att göra. Vill helst känna jag är med en kvinna, inte en 12-årig flicka - som många tycks vilja känna idag.

Löjligast av allt är dom som tycker dom har högre krav på kvinnor än man själv, bara för dom tycker hon MÅSTE vara helrakad överallt och könsopererad nertill, med silikonpattar m.m. Det, är sann kärlek mellan två människor det

Långt, vackert hår på huvudet utstrålar femininitet. Hår på kroppen utstrålar manlighet. Så enkelt är det. Det är inprogrammerat i vårt dna att tycka så.
För mig handlar det inte om mode eller kultur. Jag tycker helt enkelt det är skönare att smeka och kyssa ett par tjejben som är mjuka och utan hår. Det blir skönare sex och skönare mys. Samma med intimrakning.
Citera
2024-10-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jobbigt om man bor ihop och måste vara helt slätrakad varje dag.
Too much work.

Du får ställa upp för din kille tkr jag. Gillar när min flickvän har mjuka lena ben när jag kryper in under täcket intill henne. Blir riktigt tänd av det. Jag har nog lite benfetish kanske Men att hon fixar sig och gör sig fin för min skull blir jag också tänd av.
Citera
2024-10-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Långt, vackert hår på huvudet utstrålar femininitet. Hår på kroppen utstrålar manlighet. Så enkelt är det. Det är inprogrammerat i vårt dna att tycka så.
Uj oj oj .. du är verkligen inte rädd för att göra bort dig du
Jag ska göra dig tjänsten att inte fråga efter källa på påståendet, självklart.

Det finns så oääääändligt många kvinnor som tycker män med långt hår på huvet och inget hår på kroppen alls är det manligaste som finns. https://i.pinimg.com/736x/a5/94/39/a59439b3534c09175aadcd274283738e.jpg

Manlighet kan inte kokas ner till hårfritt huvud och massor av hår på kroppen
https://i.pinimg.com/originals/f3/93/ca/f393ca6955a48c90e1ab3f3902768dd6.jpg

Och att du självbekräftar ditt egna tycke, genom att påstå att just din åsikt är inprogrammerat i allas DNA .... jaja, godkväll.
Senast redigerad av Robbinist 2024-10-23 kl. 00:47.
Citera
2024-10-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av packmalm
Exakt. Kroppsbehåring är något maskulint och går man igång på eller ens är ok med det är man en bög som egentligen vill ta den i röven av en lurvig skogshuggare. Äckliga stackare.

Tja, resonerar man så kan man också dra slutsatsen att de som förfasas över kroppsbehåring på tjejer egentligen är pedofiler. Äckliga typer.
Citera
2024-10-23, 05:36
Medlem
packmalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Tja, resonerar man så kan man också dra slutsatsen att de som förfasas över kroppsbehåring på tjejer egentligen är pedofiler. Äckliga typer.

Inte alls, det där resonemanget faller på att brist på kroppsbehåring även är ett feminint drag.
Citera
2024-10-23, 09:25
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Lite ljust fjun här och var gör väl inget om allt annat är perfekt? Det är ju en fullvuxen kvinna och inget barn

Håller med, lite fjun gör bara bra och gärna hårigt sköte också. Men många män idag utvecklar tyvärr pedo/hebefili och vill därmed ha släta barnstjärtar. Som jag har resonerat förut så tror jag det beror på den perverterande nätporren.
Citera
2024-10-24, 00:35
Medlem
Det är kvinnor själva som tror att det är nödvändighet att raka benen varje dag.
Citera
2024-10-24, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Fake-News-
Nailed it, men jag är hårdare. Lägger till detta.

Har fler än 1 hund eller 1 katt. (Det är stört att ha flera)
Har barn med någon annan. (Usch orka med deras jävla drama)
Klär sig medvetet okvinnligt i för stora eller pösiga kläder.
Är svensk men pratar med brytning.
Oatly eller annat kemiskt till kaffet istället för hederlig mjölk.
Har en feministlugg.
Mer än en tatuering.
Gillar Palestina.
Gillar Greta.
Är feminist.

Till de vill jag säga, titta inte ens på mig. Go fuck yourselves.

Exakt så!
Lägger till två saker.
Barn med diagnoser
Skulder.

Såg en singel mamma på en sajt med ansiktet fullt med "skit" och under stod det.
Stolt mamma till pojke med 6 diagnoser.

Vem fan tar kontakt med henne? Vilken sorts man är man då?
Citera
2024-10-24, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jobbigt om man bor ihop och måste vara helt slätrakad varje dag.
Too much work.
Man kan ju lasra bort. Själv får jag rosfeber om jag rakar eller vaxar benen. Men nu har jag lasrat två ggr. Hade inte mycket innan heller. Får se hur mycket det blir kvar när det växer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in