Vet ett fåtal killar som nästan spyr vid tanken på lite hår i skrevet eller benen eller under armarna. Men han pussar gärna sin tjej på sidan av huvet, där hundratusen hårstrån finns. Lite paradoxalt, lika paradoxalt som killar som vägrar vara med en tjej som har mindre än D-kupa oavsett kroppsstorlek.
Idealet har sakta gått över till att hon ska ha 20cm midjemått, superblonderad, fyrdubbel F-kupa, decimeterlånga lösögonfransar, och läppfyllning som får henne se ut som en kapad persika i ansiktet.
Fanns ingen som beklagade sig över kroppens normala utseende när man själv växte upp, som inte var alltför längesen. Numera ska tjejer tydligen vara plastikopererade i underlivet för att ens kvalificera som attraktiv öht. Helrakade idealet kom till - där jag fanns på den tiden - runt millennieskiftet.
Tjejer som rakar benen har i regel stubbiga ben, som skäggstubb på benen - om hon inte rakat sig en halvtimme bara för att "Hans Höghet Robbinist" skulle dyka upp. Samma sak som killar får några timmar efter man rakat ansiktet. Det är betydligt jobbigare känsla för mig med raspigt stubb - både här och där - än om hon är mjuk och har praktiskt taget osynliga centimeterlånga hårstrån på benen.
Detta är självklart undantaget det faktum att jag uppskattar tjejer för vem och hur hon är, inte hennes förmåga att behaga mig. Lismande tjejer är inte roligt, och tillhör mer tidiga tonåren. Även porrstjärnor tidigare var naturliga. Det var i början på 80-talet som en del började raka sig i underlivet, oftast på direkt order från regissören, för att man skulle se mera intima detaljer tydligare. Inget annat.
Så nej jag har inga problem alls med det, och som vi alla vet är avsmak mot kroppshår på kvinnor en kultiverad inställning som inte fanns innan. Det har ingenting med något praktiskt att göra. Vill helst känna jag är med en kvinna, inte en 12-årig flicka - som många tycks vilja känna idag.
Löjligast av allt är dom som tycker dom har högre krav på kvinnor än man själv, bara för dom tycker hon MÅSTE vara helrakad överallt och könsopererad nertill, med silikonpattar m.m. Det, är sann kärlek mellan två människor det