2024-10-22, 16:35
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Vi vet ju inte vem det är. Bara ett namn som figurerat här i tråden som inte kan verifieras. Såvitt jag vet var det Bella Davis som anmälde Joel K för våldtäkt. Bella D är inte blondin såvitt jag vet så hon passar inte in i detta sammanhang
Någon annan kanske vet mer än jag.

Ok var det detta som var den våldtäkten.
Nej det är inte samma alls.
Då förstår jag.

Däremot tycker jag det är märkligt att det inte kommit fram fler namn eller det rätta namnet i tråden. Sjukt tyst!
Någon borde ju veta vem tjejen är och det är inte heller någon som säger att det inte är DM.
Citera
2024-10-22, 17:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
Det är väl bara att konstatera att Mbappe är misstänkt på den lägre nivån och att de inte ens har bemödat sig med att anhålla honom trots det anmälda brottets relativt höga straffskala.

Du måste kunna formulera motargument istället för att gråta som en liten flicka bara för att jag kan och förstår mer än vad du gör.
Jag kan med 90% säkerhet säga att detta ärende kommer läggas ner. Inget åtal alltså. Hade det funnits några konkreta bevis hade han varit misstänkt på den högre misstankegraden "på sannolika skäl".
Citera
2024-10-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Citat:
Ursprungligen postat av duqu
Dejavuuuu...?

Minns en Sofia som efter en natt med Assange fick hybris att han kunde vara Hiv-positiv,(då hon pippat utan kondom) hon kontaktade hans andra älskarinna Anna (som också kört utan kådis och dessutom fifflat med kondomer vid sin anmälan som kom efter Sofias),Anna var koordinator för hans inresa till Sverige. Anna stöder sen Sofia genom att ordna så att Sofia får tid till SöS för att träffa Lotti Hellström som ska undersöka henne, (medans hon kallar Sofia för "Kashmirbruden" med liten hjärna bland sina polare.) Därefter åker Sofia till Citypoilisen som konstigt nog håller extraöppet för henne, då kontorstiden var stängd vid tillfället för Sofias anmälan....

Detta skedde dagar efter själva sexet.
Våldtagna kvinnor brukar överlag ta sig direkt till en mottagning för att just säkra bevis.

Här tog det också 2 dagar för att göra ett besök på SöS, jag förutsätter att normala kvinnor duschar minst 1 gång om dagen så då blir det sämre med bevisföring rent tekniskt, men nu har hon visst sparat en trosa som "minne".

Storyn går inte ihop här heller, kvinnan i fråga kan ju räkna med att sekretessen kommer att röjas förr eller senare, speciellt när det är stora ekonomiska summor på spel. I Assanges fall var det hög politik, ganska komiskt att Assange nyligen gjort sitt första framträdande som fri man, och nu är det en fotbollsstjärna som blivit en favorit i repris.

Här är förrästen Lotti som verkar vara insyltad igen(nr 2 från vänster):
https://www.facebook.com/foreningens...98463454/?_rdr

Clas Borgström som var Sofias advokat söp ihjäl sig, och Massi-Fritz är väl den idag som tagit över allt vad suspekta våltäkter heter, jag skulle inte bli förvånad om just Fritzen blir kvinnans ombud här....
Vadslagning...?
Claes Borgström dog av covid,kort efter att han valde att besöka en begravning av en vän som dött av covid.

duqu´s inlägg har tyvärr tagits bort. Men återciterar det ändå.

Här hade jag visst skrivit ett eller möjligen flera inlägg om Docent Lotti Hellströms "suspekta metod" kolposkopi att upptäcka skador på den vaginala slemhinnan:

(FB) Wikileaks grundare Julian Assange eftersökt för våldtäkt i Sverige

Försöksserier hade visst utförts ganska nyligen på bland annat Köpenhamns Universitet och Danderyds Sjukhus med kvinnliga frivilliga försökspersoner, och visat att vid normalt sex så syns inga skador på den vaginala slemhinnan.
I vart fall inte med den metod som Lotti Hellström påstår sig kunna avgöra om en våldtäkt har
skett.

Så Lotti Hellström är ute och cyklar.
Det vore som om en ordinär tandläkare skulle kunna avgöra om en kvinnlig patient nyss har ätit
prinskorv eller en stor falukorv ?
Slemhinnorna är tydligen rätt robusta, och reparerar sig själva.

Och skulle inte förvåna mig om Lotti är insyltad här i detta
fallet med Mbappé också ?

Vi har också Lambertz-fallet i färskt minne, hur enkelt det är att bara påstå något
rakt ut i det blå ?

Mbappé får rymma till någon ambassad och gömma sig där ?

Superfeministiska åklagaren Marianne Ny kommer förgäves att låtsas sig vilja
förhöra Mbappé alltmedans hon bara ligger hemma i soffan och käkar chokladpraliner och läser deckare, och lyfter samtidigt en rundligt tilltagen lön.

Ny agerar på magkänslan att fortsätta att låtsas som att ärendet är högst aktuellt.
Senast redigerad av DrSvenne 2024-10-22 kl. 18:30.
Citera
2024-10-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Jag ser inte i tråden att någon backar upp honom, tvärtom.
Men hela detta upplägg som redovisats med arrangerad fest med utvalda deltagare stinker ... ord står just nu såvitt vi vet mot ord och vi vet med säkerhet att det inte är vilka kvinnor som helst som förekommer i dessa sammanhang.

HAHA - Men det är ju så som man sätter upp sådana här fester, eller hur ?
Man kan ju knappast utannonsera i veckor i förväg att Mbappé kommer att vara på den och den festen i en helsida på DN precis.

En som har erfarenhet av att arrangera sådana fester som är inkognito är tex Michael Bindefeld.
Och det är samma metodik med att dels skaffa lokal, dels alkoholen, någon underhållning,
lista med tänkbara festdeltagare osv.

Ett fotbollsproffs som verkar ha ha sluppit undan dessa anklagelser är tydligen Zlatan.
Eller så har han bara haft tur ?

Fast dessa kvinnor är väl så pass knäppa och starstruckna att de känner sig våldtagna bara Mbappé skulle titta på dem ?
Senast redigerad av DrSvenne 2024-10-22 kl. 17:59.
Citera
2024-10-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
HAHA - Men det är ju så som man sätter upp sådana här fester, eller hur ?
Man kan ju knappast utannonsera i veckor i förväg att Mbappé kommer att vara på den och den festen i en helsida på DN precis.

En som har erfarenhet av att arrangera sådana fester som är inkognito är tex Michael Bindefeld.
Och det är samma metodik med att dels skaffa lokal, dels alkoholen, någon underhållning,
lista med tänkbara festdeltagare osv.

Ett fotbollsproffs som verkar ha ha sluppit undan dessa anklagelser är tydligen Zlatan.
Eller så har han bara haft tur ?

Fast dessa kvinnor är väl så pass knäppa och starstruckna att de känner sig våldtagna bara Mbappé skulle titta på dem ?
Det är nog betydligt mer komplicerat än så.

När jag ser den kulturella bakgrunden till det här med inblandning av traditionella kopplingar till bl a Frankrike, Algeriet, Kamerun och säkert också till Östafrika, Zanzibar, arabiska halvön och den muslimska världen så får jag en känsla av att det vi bevittnar är det som kallas vit slavhandel. De ljusa, vita kvinnorna från norr var mycket attraktiva och efterfrågade i de arabiska haremen. Det är en komplex kulturell kontext och jag ska inte fördjupa mig i detta här, men man behöver veta något om den historiska bakgrunden för att få ett begrepp om vad det här förmodligen handlar om och därmed varför Stockholm och Sverige är ett helt olämpligt val för sådana här arrangemang. Det verkar som om den här "festfixaren" haft noll koll på de här sakerna, därav dessa övertramp som vi ser.

Vit Slavhandel
Citat:
Vit slavhandel är en historisk benämning för människohandel av kvinnor för prostitution. Benämningen användes främst i slutet av 1800-talet och första hälften av 1900-talet, då de offer som stod i fokus var vita kvinnor från västvärlden.

Det finns en bild på den inlänkade Wikipediareferensen, en satirteckning från 1819, där en persisk ambassadör ger en "tjerkessisk skönhet" som gåva till brittiska dignitärer.

Den teckningen är mycket lik det här "pingisrummet" som vi sett bilder av.

Vi får se hur polis och åklagare egentligen tänker sej att hantera sådant här. Vi vet i princip ingenting om det.
Citera
2024-10-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Men snälla, kan ju inte vara hon. Random, plastik, ful brutta med hängisar. Finns 2 miljarder snyggare.

Hon är hetare än dig
Citera
2024-10-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det kan fortfarande vara våldtäkt trots det om hon är berusad, för då räknas inte "knulla mig", enligt tingsrätterna i dagens Sverige.

Just det sålänge man är i samma rum vid ett tillfälle där tjejen vid något senare tillfälle ångrar det, är det per automatik grov våldtäkt. Behövs ingen annan bevisning
Citera
2024-10-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Samt några hundratusen pers som knegar på helgerna.

Men självklart är det inte Hanna i Ica-kassan som hänger på efterfest med Mbappe.

Det är mycket stökigare och stördare folk ute på vardagar jämfört med helger. Pratar givetvis inte om alla. Men majoriteten är sjuka på vardagar, kriminella, pundare och de med grov psykisk ohälsa.
Citera
2024-10-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Just det sålänge man är i samma rum vid ett tillfälle där tjejen vid något senare tillfälle ångrar det, är det per automatik grov våldtäkt. Behövs ingen annan bevisning

Men han är ju också berusad, det är därmed för fan samma sak och situationen ska behandlas lika för båda parter ! Vilket jäkla kommunistdravel alltså !
Citera
2024-10-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Back-Commenter
Det är nog betydligt mer komplicerat än så.

När jag ser den kulturella bakgrunden till det här med inblandning av traditionella kopplingar till bl a Frankrike, Algeriet, Kamerun och säkert också till Östafrika, Zanzibar, arabiska halvön och den muslimska världen så får jag en känsla av att det vi bevittnar är det som kallas vit slavhandel. De ljusa, vita kvinnorna från norr var mycket attraktiva och efterfrågade i de arabiska haremen. Det är en komplex kulturell kontext och jag ska inte fördjupa mig i detta här, men man behöver veta något om den historiska bakgrunden för att få ett begrepp om vad det här förmodligen handlar om och därmed varför Stockholm och Sverige är ett helt olämpligt val för sådana här arrangemang. Det verkar som om den här "festfixaren" haft noll koll på de här sakerna, därav dessa övertramp som vi ser.

Vit Slavhandel

Det finns en bild på den inlänkade Wikipediareferensen, en satirteckning från 1819, där en persisk ambassadör ger en "tjerkessisk skönhet" som gåva till brittiska dignitärer.

Den teckningen är mycket lik det här "pingisrummet" som vi sett bilder av.

Vi får se hur polis och åklagare egentligen tänker sej att hantera sådant här. Vi vet i princip ingenting om det.

Javisst är det så. Och en av de bisarra anledningarna till att de arabiska männen vill att deras kvinnor ska bära burka är för att kvinnans hud ska förbli så ljus som möjligt.
Vilket i sin tur åstadkommer brist på D-Vitamin konstigt nog.
Pga att huden inte får något solljus.
Deras diet brukar egendomligt nog vara fattig på just D-Vitamin om de inte äter tex fisk och mjölk-produkter. I sin tur så varje graviditet minskar förrådet av D-Vitamin och Kalcium, dvs kalk.

Men i vilket fall som helst så finns det gott om irriterande flugor i öknarna som kan vara nog så besvärande, och då är det praktiskt att täcka sig med burka, turban whatever.

Dessutom så finns det någon slags irriterande knott som kan infektera ögonen rätt illa.

Nu åter till trådens ämne, Mbappé:

Nu vet vi inte om BO är vit eller inte, och inte heller vad som har hänt ?

Om man nu tittar på France24 som brukar hålla reda på Mbappé så är nyheterna om honom helt borttagna från förstasidan. Eller ja, det är andra nyheter som står först förstås.

Den enda som står kvar är att Mbappé har kontrat med en förtalsanmälan (= libel på engelska, mer i meningen osant rykte)
Först på rubriken Mbappé ligger fortfarande tvisten med pengarna från PSG:
https://www.france24.com/en/tag/kylian-mbapp%C3%A9/

Här är tex en länk:
https://www.france24.com/en/video/20240820-france-s-mbappe-goes-after-psg-over-unpaid-salary

Frankrikes feminister vädrade morgonluft igår med att gå bananas om manligt våld mot kvinnor.
Och passar på att ge en känga åt Mbappé:

https://www.france24.com/en/tv-shows/a-week-in-france/20241021-france-grapples-with-male-violence-against-women

Onödigt att blanda in Mbappé i rubriken. De franska feministerna gör bara bort sig ännu mera ?

Just att France24 plockat ner nyheten lång ner, tyder väl på att nyhetsvärdet tycks helt ha
försvunnit ?
Fläckarna på madrassen har torkat in och nu finns ingenting mera att se ?
Nyhetstorka.
Cirkulera mera
Senast redigerad av DrSvenne 2024-10-22 kl. 22:37.
Citera
2024-10-22, 22:22
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Det är mycket stökigare och stördare folk ute på vardagar jämfört med helger. Pratar givetvis inte om alla. Men majoriteten är sjuka på vardagar, kriminella, pundare och de med grov psykisk ohälsa.

Jag är ute mycket på vardagar och du har lite rätt. Men jag skulle ändå säga att det är minst lika mycket cpn ute på helgerna bara att de syns mindre i mängden. I veckorna är det mycket restaurangfolk som går ut samt turister och företag som har konfe.
Citera
2024-10-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Den enda som står kvar är att Mbappé har kontrat med en förtalsanmälan (= libel på engelska, mer i meningen osant rykte)
Det innebär att svensk polis och åklagare måste göra allt de kan för att bekräfta riktigheten av den stackars flickans anmälan om att hon blivit våldtagen.
En fällande och lagakraftvunnen dom är nödvändigt så att förtalsanmälan kan avvisas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in