2024-10-21, 20:55
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Någon med premium som vet vad detta handlar om:

https://www.expressen.se/nyheter/krim/paniken-hos-nattklubbsagaren-efter-mbappes-stureplansnatter/

Fotbollstjärnan Kylian Mbappé, 25, hade flera privatfester i ett slutet rum på nattklubben ”V” vid Stureplan.
Före våldtäktsmisstankarna litade han på fixare och nattklubbschefers diskretion för att arrangera sina exklusiva partyn.
Nu efteråt är tystnaden fortsatt kompakt – men det råder panik hos ägaren till Stureplansgruppen.
Panik vet jag inte om jag skulle kalla det efter att ha läst artikeln, mer att de inte vill låta sig intervjuas av skvallerpressen..

"De senaste dagarna har Stureplansgruppen, ägarbolaget till både nattklubben och hotellet där stjärnan bodde, varit under hård press.

Deras strategi är att lägga locket på och inte svara på frågor.

I slutet av förra veckan låste plötsligt ”V” sitt instagramkonto och endast befintliga följare blev kvar.

– Det är helt nerringda av både svensk och utländsk press, säger en person med insyn.

Stureplansgruppens vd Vimal Kovac svarade senast i torsdags på sms:

– Tyvärr har jag ingen info, skev han då.

När Expressen skickar mer ingående frågor som bland annat handlade om den uppmärksammade festen som arrangerades i deras lokaler och om de ser över upplägget i den här typen av fester tystnade sms-konversationen.

Expressen har upprepade gånger sökt även Marco Djelevic som pekas ut som logistikansvarig för Mbappés festdygn i Sverige, utan framgång. "
Citera
2024-10-21, 21:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Panik vet jag inte om jag skulle kalla det efter att ha läst artikeln, mer att de inte vill låta sig intervjuas av skvallerpressen..
"De senaste dagarna har Stureplansgruppen, ägarbolaget till både nattklubben och hotellet där stjärnan bodde, varit under hård press.
Deras strategi är att lägga locket på och inte svara på frågor.
I slutet av förra veckan låste plötsligt ”V” sitt instagramkonto och endast befintliga följare blev kvar.
– Det är helt nerringda av både svensk och utländsk press, säger en person med insyn.
Stureplansgruppens vd Vimal Kovac svarade senast i torsdags på sms:
– Tyvärr har jag ingen info, skev han då.
När Expressen skickar mer ingående frågor som bland annat handlade om den uppmärksammade festen som arrangerades i deras lokaler och om de ser över upplägget i den här typen av fester tystnade sms-konversationen.
Expressen har upprepade gånger sökt även Marco Djelevic som pekas ut som logistikansvarig för Mbappés festdygn i Sverige, utan framgång. "

De kan ju utredas för koppleri.
Citera
2024-10-21, 21:55
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Givetvis kan man tänka sig att dessa ekonomiska dialoger pågår redan nu. Vi kommer nog inom kort få ett nedlagt fall. "Kvinnoslem" kallade jag det i ett tidigare inlägg.

Det tror jag också. Självklart vill hon ha pengar.

Hon har ju verkligen försatt en mängd människor i dålig dager förutom Mbappe.
Festfixaren och Stureplansgruppen har det lite tufft just nu. Hon blir nog inte bjuden på fler fester om inte dom också får sig en slant av kalaset. Det är ju koppleri och då tar väl hallicken en del av kakan.
Fotbollssspelaren och hans kompisar lär nog aldrig mer festa i Stockholm.

Tyckte jag läste att hon anmält en kille tidigare. Stämmer det?
Senast redigerad av BallaBella 2024-10-21 kl. 22:01.
Citera
2024-10-21, 22:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella

Festfixaren och Stureplansgruppen har det lite tufft just nu. Hon blir nog inte bjuden på fler fester om inte dom också får sig en slant av kalaset. Det är ju koppleri och då tar väl hallicken en del av kakan.

Det är fortfarande, så vitt vi vet, en trådsanning att den utpekade i tråden skulle vara BO...
Citera
2024-10-21, 22:21
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det är fortfarande, så vitt vi vet, en trådsanning att den utpekade i tråden skulle vara BO...

Så är det men det är konstigt att inget mer namn dykt upp i tråden. Det brukar ju ramla in förslag men här har det bara varit ett namn och det väldigt tidigt i tråden.
Det lär tiden utvisa
Jag gillar hennes Facebooks bilder.
” jag gör det för berömmelsen och pengarna”

Skulle vara intressant att veta hur Stureplansgruppen ser på det hela
De säljer in sina ställen restauranger klubbar vip-rum och hotell och fixar tjejer. Det ska vara största sekretessen och världsstjärnorna ska kunna vara privata och ha kul.
Så händer det här.
Hela deras koncept faller i småbitar och den person de lyckats få till Stockholm ligger nu risigt till och hans framtid som stjärna är oviss. Faller hans karriär i kras.

Jag förstår om de är smått stressade.
Senast redigerad av BallaBella 2024-10-21 kl. 22:32.
Citera
2024-10-21, 22:36
Avstängd
Citat:
Så är det men det är konstigt att inget mer namn dykt upp i tråden. Det brukar ju ramla in förslag men här har det bara varit ett namn och det väldigt tidigt i tråden.
Det lär tiden utvisa
Jag gillar hennes Facebooks bilder.
” jag gör det för berömmelsen och pengarna”

Skulle vara intressant att veta hur Stureplansgruppen ser på det hela
De säljer in sina ställen restauranger klubbar vip-rum och hotell och fixar tjejer. Det ska vara största sekretessen och världsstjärnorna ska kunna vara privata och ha kul.
Så händer det här.
Hela deras koncept faller i småbitar och den person de lyckats få till Stockholm ligger nu risigt till och hans framtid som stjärna är oviss. Faller hans karriär i kras.

Jag förstår om de är smått stressade.

Självklart de är stressade när deras verksamhet kommer upp offentligt..och har en polis som är dem i hälarna. Koppleri ger fängelse.
Citera
2024-10-22, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Om du med "juridiska kunskaper" menar de fantasier du själv satt den etiketten på så har du rätt.

Det är väl bara att konstatera att Mbappe är misstänkt på den lägre nivån och att de inte ens har bemödat sig med att anhålla honom trots det anmälda brottets relativt höga straffskala.

Du måste kunna formulera motargument istället för att gråta som en liten flicka bara för att jag kan och förstår mer än vad du gör.
Citera
2024-10-22, 07:42
Medlem
Mistofeless avatar
Svensk sexualbrottslagstiftning ter sig i ett internationellt perspektiv som exotisk.
Citera
2024-10-22, 13:45
Medlem
Förtydligande:

Påföljder för sexualbrott
Citat:
För våldtäkt som inte bedöms som grov får man fängelse i minst tre år (gäller från och med 1 augusti 2022) och högst sex år. För oaktsam våldtäkt kan man få fängelse i högst fyra år och för oaktsam sexuellt övergrepp kan fängelse om högst fyra år dömas ut. För grov våldtäkt får man fängelse i minst fem år och högst tio år.
Senast redigerad av Back-Commenter 2024-10-22 kl. 13:55.
Citera
2024-10-22, 14:22
Bannlyst
Citat:
Jag kan inte förstå varför man skulle simpa för en fotbollsspelare och än mindre för någon som Mpappe men här har han uppenbarligen fans inte bara i Stockholm utan även här i tråden.

Problemet är inte heller att argument saknas utan att så länge det inte är dina egna argument så "gråter vi som flickor". Nu är kvinnor inte bara horor utan dessutom gråterskor.

Kan du peka på dockan var kvinnor gjort dig illa?

Hahaha, jag är verkligen inget fan av Mbappe!

Jag tycker inte om Real Madrid, jag tycker inte om Mbappe men jag tycker ännu mindre om falska anklagelser som bevisligen har riktats mot andra fotbollsspelare tex Neymar.

Det är fascinerande hur ni feminazi-fittor inte klarar av att hantera kritik. Istället för att titta på hur situationen ser ut och vara sakliga så gråter ni som småflickor. Se bara hur rabiat du blir när någon vågar ifrågasätta dig. Det är patetiskt. Nu så gråter du även över att jag påpekade att du gråter! 😂😂😂

Det går inte att hitta på det här! Du är tragikomisk.0
Citera
2024-10-22, 14:22
Medlem
Citat:
Jag kan inte förstå varför man skulle simpa för en fotbollsspelare och än mindre för någon som Mpappe men här har han uppenbarligen fans inte bara i Stockholm utan även här i tråden.

Problemet är inte heller att argument saknas utan att så länge det inte är dina egna argument så "gråter vi som flickor". Nu är kvinnor inte bara horor utan dessutom gråterskor.

Kan du peka på dockan var kvinnor gjort dig illa?

Jag ser inte i tråden att någon backar upp honom, tvärtom.
Men hela detta upplägg som redovisats med arrangerad fest med utvalda deltagare stinker ... ord står just nu såvitt vi vet mot ord och vi vet med säkerhet att det inte är vilka kvinnor som helst som förekommer i dessa sammanhang.
Citera
2024-10-22, 14:55
Medlem
Citat:

Vi vet ju inte vem det är. Bara ett namn som figurerat här i tråden som inte kan verifieras. Såvitt jag vet var det Bella Davis som anmälde Joel K för våldtäkt. Bella D är inte blondin såvitt jag vet så hon passar inte in i detta sammanhang
Någon annan kanske vet mer än jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in