2024-10-22, 21:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är han så dålig så att du jublar att bli av med honom?
Friberg är otroligt inkompetent. Han är för korkad för att ha en chefsroll inom scouting. Detta är fantastiska nyheter, nu behöver vi aldrig känna oss tvingade att anställa honom igen som tack för spelarkarriären.
Citera
2024-10-22, 21:17
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Får man flika in och påminna om att Guidetti sänkte er för så sent som 4 veckor sedan? Står gärna till tjänst

Absolut, krävdes ett slumpmål i slutet. Själv vinner vi derbytabellen för andra året i rad. Mvh Derbykungarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ni bajare lever uppe i det blå som tror ni har en suck

Har jag fel?
Citera
2024-10-22, 21:30
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Friberg är otroligt inkompetent. Han är för korkad för att ha en chefsroll inom scouting. Detta är fantastiska nyheter, nu behöver vi aldrig känna oss tvingade att anställa honom igen som tack för spelarkarriären.
Good for you. Men låter märkligt att Hjelmberg som ÄR bevisat duktig scout skulle kunna ta så fel. Vi får väl se.
Citera
2024-10-22, 21:53
Medlem
Schizofren säsong, efter 16 omgångar var AIK 3p före Norrköping som då låg på kvalplats. 11 omgångar senare ligger man på europaplats med tre matcher kvar.

Det med i stort sett samma trupp. Jag trodde inte en tränarförändring kunde göra så stor skillnad.

Henning Berg tog ändå 1.7p/match förra säsongen, samt straffar från en cupfinal.... och låg tvåa efter Malmö efter 7 omgångar I våras.
Citera
2024-10-22, 22:05
Medlem
Pratas rätt lite om att Kalmars sportchef ryktas till Värnamo? Sjuk timing på det ryktet.

Sen hade jag nog velat bli av med sportchefen om jag vore Kalmar, det är väl Norrköping emot på sämst arbete med truppen i år. Rätt katastrofal åldersstruktur och lite som går att sälja framöver, så håller man sig mot förmodan kvar väntar nog en stor trupprenovering oavsett.
Citera
2024-10-22, 22:08
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Han är kompis med Gustafson? Kanske en paketdeal.
Citera
2024-10-22, 22:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Absolut, krävdes ett slumpmål i slutet. Själv vinner vi derbytabellen för andra året i rad. Mvh Derbykungarna.

Har jag fel?

Fel och fel du vet likväl som jag att MFF säkrar guldet på måndag mot blåvitt.

Större chans att vi går om er än att guldet firas på söder om vi säger så…
Citera
2024-10-22, 22:22
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Större chans att vi går om er än att guldet firas på söder om vi säger så…
Du sticker verkligen ut hakan här, du vet att du har oddsen emot dig?
Citera
2024-10-22, 22:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det kan han ju omöjligt ha? Det är större chans att vi också går om än att bajen tar guld.
Citera
2024-10-22, 22:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Lev vidare i er Bajen psykos där ni kommer sno guldet från MFF….
Citera
2024-10-23, 00:12
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Bär han skulden för videojuggarna? När ni var på besök på bubben så sprang de runt och kramades och brottades medan era andra avbytare sparkade boll i halvlek. Skulle ändå säga att de har en framtid inom kampsport.
Citera
2024-10-23, 00:14
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Knappast, jag talar alltid sanning, även när jag ljuger.

En stor lögn i tråden är att jag som ofelbar redan har gratulerat mff till SM-Guldet i år...

Det ska spelas om det också. Trodde de skulle avgöra i omgång 20 någonstans, men "vinnarmentaliteten" sitter i väggarna så jag hoppas på det bästa (SM-Guld), men förväntar mig det värsta (mff vinner sedvanligt på målskillnadsaffär).

Man lyckades ju med nöd och näppe besegra ett oerhört "starkt" dif i cupfinalen (på straffar, likt man slog oss för några år sedan).

mff är för bra för Allsvenskan helt enkelt.
För min del får du skriva om dina hallisar här sålänge det rör sig om fotboll. Men om du vill fira guld så är det handbollen och laserdome du får hoppas på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in