2024-10-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det finns inga verkliga flickor och pojkar som Dumpen räddat utan det handlar om att Sara utger sig för att vara pojke eller flicka under 15 år och chattar med en massa män och låter sig groomas.
Ibland har de använt en 20 årig kortväxt tjej som lockbete för att män ska våga komma fram till henne.
Det finns säkert stora ekonomiska intressen.

Det hade varit kul att utföra en omvänd provokation... mot Dumpen, dvs. låta sig infångas...av de och sedan erbjuda de 100.000 eller 200.000kr för att de ska inte publicera sitt material.
Och filma de med dold kamera... och sedan två andra reportrar skulle med påslagna kameror konfrontera de.

Jag är medveten om det, men gäddorna är ju äkta. Bland 500 gäddor borde det ju finnas riktiga offer kan man tycka. Nån av de borde ju ha känt igen sin gärningsman vid det här laget.
Citera
2024-10-22, 21:54
Medlem
It Polisen stämmer Sara o Patrik på Dumpen.
Göteborgs TR B 6005-24
https://gofile.io/d/GxCazH
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Det enda som egentligen betyder något är att Dumpen fortsätter, det ska vara riskabelt att söka barn på nätet. Kanske lagstiftningen hinner ifatt i framtiden, men under tiden behövs Dumpen.
Lite tråkigt om nån peddo fått betala för att ev inte hängas ut, men detta problem är piss i Mississippi.
Ditt liv är nog en piss i Mississippi. Sara förtalar och syftet med förtal är att man ska minskas i aktning. Effekten nås och det blir självmord. Du gillar detta så du är också värdelös
Citera
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Jepp.
Älskar när hon börjar skruva på sig och börjar gapa om hur media skyddar pedofiler och barn minsann våldtas etc etc. Fy för dig Aschberg. 😂.

Jag undrar fortfarande varför det inte kommit fram ett enda verkligt offer och anmält någon av de 500 gäddorna. Det är som att de aldrig träffat några småtjejer i verkligheten. 🤷‍♂️

Starkt jobbat att du orkade lyssna på hela.

Jag försökte men jag kan inte ta en fd prostituerad knarkare på allvar, när hon började höja rösten och tro att hon skulle ta kommandot stängde jag av. Patriks tunga andning slår igenom som om han skulle dö hela tiden. Om jag leker läkare som Sara gör så skulle jag vilja påstå att Patrik har KOL och en djävla massa problem framför sig.
Citera
2024-10-22, 21:56
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag hoppas innerligt att det blir ett jädra gräv från media i den här stinkande jävla grytan som snuskSara å Patrik har kokat ihop. Jovisst ”vi skyddar bara baaaaarnen” jo, tjena jävla stoplskott!

Blir knappast en Guldspade för TV4 i alla fall. SVT har man alltid haft sina tvivel om. Expressen tiger som vanligt. Aftonbladet gör vad Aftonbladet gör. Men Aftonbladet har inte vettiga researchers kvar. Nu sitter det fjortisar och googlar där...
Citera
2024-10-22, 21:58
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu vet jag inte vad du snackar om, men Sara har själv lagt ut att det enda gäddorna kan förhandla om är när en publicering kommer ske. Det är ganska uppenbart att det handlar om hur "behandlingen" från Impulskontrollen går. Betalar man fortfarande för behandlingar gissar jag att man har ett bättre förhandlingsläge.

Om man bara kan förhandla om "när" och inte "om" så betyder det att man inte kan köpa sig fri.
Citera
2024-10-22, 21:59
Medlem
Helsingborg B 7044-18 Ringa narkotikabrott för Sara
Med 5 sidor i belastnings registret.
https://gofile.io/d/hOY3DN
Senast redigerad av tofast 2024-10-22 kl. 22:37.
Citera
2024-10-22, 22:02
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofast
It Polisen stämmer Sara o Patrik på Dumpen.
Göteborgs TR B 6005-24
https://gofile.io/d/GxCazH

Tack.

Det är förtalsmålet, om jag fattar rätt.
Det är nog det minsta problemet dom har, framöver är det garanterat fängelse då dom har utfört rena maffiametoderna.
Citera
2024-10-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Om man bara kan förhandla om "när" och inte "om" så betyder det att man inte kan köpa sig fri.
Och du litar på Sara som ljuger konstant ? Du tror inte det går att förhandla "om" också...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Det kan mycket väl vara så att så länge de betalar så slipper de publicering, och så kommer publiceringen när pengarna slutar strömma in.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofast
Helsingborg B 5601-23 Grov olovlig körning och Ringa narkotikabrott för Sara förra året.
Med 2 sidor i belastnings registret.
https://gofile.io/d/hy0SZj
Oj, förra året, i juli.
Citera
Avstängd
Vad händer om en gädda betalar och sedan hängs ut ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in