2024-10-22, 16:25
Medlem
fjollciggs avatar
Hur klen är man om katt och hund räknas som ”stora djur”? Är det Nils Karlsson Pyssling som utför dessa dåd eller? Bränner de även myror med lupp? Stjäl ur WWF-bössan? Svär i kyrkan?

Vill du verkligen sprida skräck så lägg upp en video där du knackar björn, för en sån galning är bevisligen kapabel att göra precis vad som helst. Men att ge sig på pensionärer och Pelle Svanslös? Det är inte läskigt, bara ynkligt.
Citera
2024-10-22, 16:58
Medlem
Denna grupperings medlemmar bör med allra största säkerhet bestå av (psykiskt) sjuka/rubbade individer! Vill man förändra något är detta knappast vägen att gå!
Citera
2024-10-22, 18:15
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Det är på riktigt, är med i deras chattgrupper, och det finns tråd. Deras senaste inlägg tyder på att dom ska börja döda katter.
Katter... Dom här mupparna vet åtminstone sin plats i näringskedjan.
Citera
2024-10-22, 18:44
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag ska omedelbart erkänna att jag inte vet någonting om denna "satanistiska sekt", men rent omedelbart måste jag säga att det påminner extremt mycket om 90-talets moralpanik runt rollspelare och allehanda svartrockare.
Är det här verkligen något att ta på allvar?
Dom har redan knivhuggit folk och lagt upp det på nätet så ja
Citera
2024-10-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Dom har redan knivhuggit folk och lagt upp det på nätet så ja

Hur stort allvar?
Citera
2024-10-22, 19:11
Medlem
Så detta är alltså en religiös grupp utan något vinstintresse i form av drogförsäljning eller dylikt? Ålder på dessa? Om de jagar katter och ger sig på pensionärer så måste det väl röra sig om klena ungdomar utan större våldskapital?
Citera
2024-10-22, 19:28
Medlem
Nån som vet vad siffran 764 betyder? Min Google-fu står mig inte bi.
Citera
2024-10-22, 19:33
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avintresse
Nån som vet vad siffran 764 betyder? Min Google-fu står mig inte bi.

Grundarens sista tre siffror i postnummret. Seriöst.
Citera
2024-10-22, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Grundarens sista tre siffror i postnummret. Seriöst.

Nihilistiskt ...och ett antiklimax.
Citera
2024-10-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avintresse
Nihilistiskt ...och ett antiklimax.

Antiklimax var ordet. "666 är upptaget och mitt personnummer känns lite väl personligt så..."

Jag undrar en sak, den här typen av "satanister" varför dödar de katter egentligen? Borde de inte vara polers så att säga? Katter och Satan brukar ofta vara sammanflätade...
Citera
2024-10-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Inte? Du har ju en svada av rang i alla dina andra inlägg i tråden, men nu blev det svårt helt plötsligt.

Tok-Fia

Men jag menar det uppriktigt. Det var som mest bisarrt för mig för två år sedan under en period av några månader, och jag har fortfarande svårt att sätta i ord exakt vad det var som hände, hur det hände, eller exakt vilka som låg bakom det.

Sen är det svårt att prata om just för att dessa saker är genemene man extremt hjärntvättad till att misstro och förlöjliga. Efter flera år av att ha blivit förminskad av just satanister blir man liten och försiktig i sitt uttryck kring dessa saker. Det enda jag kan säga är att jag minns det jag upplevt och jag vet att verkligheten inte är som de flesta tror. Allt vad det innefattar måste man nästa drabbas av själv för att förstå.

Min poäng är att ta både Liber Azerate och denna tråd, ellen vilken tråd som helst på flashback, med en nypa salt. För mycket av det som skrivs här eller vart som helst om det här ämnet är menat att förvirra dig och dölja sanningen om vårt samhälle. Att något ens skrivs om detta tyder på att det finns en baktanke hos just satanisterna själv, då de styr hela världen under ytan och har koll på exakt allt som kommer ut offentligt.

Ta tråden med en nypa salt. That’s it.
Citera
2024-10-22, 21:48
Medlem
Vore bra om vi kan jaga fatt i dessa då kattplågare är det värsta som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in