2024-10-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Riktig bil/telefonförsäljare-aura. Hal och sliskig babbeluringar som blåljuger dig rakt upp i ansiktet med ett leende på läpparna. Ljuger så att han själv nästan tror på det. Han kunde ändå prata så att man någorlunda förstod. Trodde typ det skulle vara en nyanländ efter att ha läst en del av chatten.

Bruschorna i periferin var dock inte lika imponerade av al-gäddish. Dumpen är keff, även i orten.
Citera
2024-10-22, 19:36
Medlem
5ifty6ixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Riktig bil/telefonförsäljare-aura. Hal och sliskig babbeluringar som blåljuger dig rakt upp i ansiktet med ett leende på läpparna. Ljuger så att han själv nästan tror på det. Han kunde ändå prata så att man någorlunda förstod. Trodde typ det skulle vara en nyanländ efter att ha läst en del av chatten.

Verkligen! Som så många andra araber så såg han väldigt ”suave” ut på bilderna han skickat, men i verkligheten så var han bara en helt vanlig 60 kilos arab i Adidasbyxor och tjackstirr.

Oddsen på att hans primära inkomst är att sälja tjack och benzo?
Citera
2024-10-22, 19:45
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennepin
Jag visste det!

Jag var BOMBSÄKER på det! Jag visste det!!
Jag looooovar bror
Citera
2024-10-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Nope, 200 är den absolut värsta av de värsta - men så var han också så sjuk att han hamnade på psyket.

( han ville knulla en spädbarn till döds enligt sina fantasier )

" Om jag trycker ungens mun mot din fitta så knullar jag ihjäl barnet med min kuk"

Det finns inget som slår hur sjukt det där är.

Ja , han är sjuk, och ja, han sitter inlåst - men det är så sjukt så det går inte ens att föreställa sig vad som försigår i den skallen. Det finns 10 000 skräckfilmer som är snällare än det.

Dumpen 200 kommer alltid att vara den värsta

Men / Och än en gång - han var och är sjuk, alltså sjuk på riktigt.
Hoppas att han sitter i många år

han sitter på psyket eller fängelse? har jag missat.. var ju inte så länge sedan han la upp vides på facebook där han sjöng å spela gitarr etc..
Citera
2024-10-22, 20:13
Medlem
Citat:
Nope, 200 är den absolut värsta av de värsta - men så var han också så sjuk att han hamnade på psyket.

" Om jag trycker ungens mun mot din fitta så knullar jag ihjäl barnet med min kuk"

Ja , han är sjuk, och ja, han sitter inlåst - men det är så sjukt så det går inte ens att föreställa sig vad som försigår i den skallen. Det finns 10 000 skräckfilmer som är snällare än det.

Var väl någon riktigt äcklig normman eller två också? Där väldigt små barn skulle våldtas?
Citera
2024-10-22, 20:51
Medlem
Ond.hickas avatar
"Jag visste det! Jag visste det! Jag var bombsäker på det! Jag var helt säker alltså 100% säker att det var såhär, jag visste det till 100%! Jag visste det på riktigt, jag visste att det var ni, jag visste det!"

Jaha men stanna hemma då? Tror han man tycker att han är smart som genomskådat dem men åker dit för att bli uthängd ändå?
Citera
2024-10-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Var fan helt övertygad om att det var Abbe Blattelito som hade skaffat skägg💯🤣

Tog de tillbaka #499?
Citera
2024-10-22, 21:10
Medlem
Sveppss avatar
Det märks att det inte är Sara som publicerar nu, massa videos i chatten som inte kom med och vissa saker är suddade så chatten blir knasig. Har han en dotter på 7 månader eller är det hunden som är 7 månader?

Vem är äckelgubben som bor vid Komettorget. Waaallah bror, mannen du är rökt.

Citera
2024-10-22, 21:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
"Jag visste det! Jag visste det! Jag var bombsäker på det! Jag var helt säker alltså 100% säker att det var såhär, jag visste det till 100%! Jag visste det på riktigt, jag visste att det var ni, jag visste det!"

Jaha men stanna hemma då? Tror han man tycker att han är smart som genomskådat dem men åker dit för att bli uthängd ändå?

Hahahaha ja den dummaste av alla. Skådar bluffen, åker dit och vill bli ökänd.

Vad jobbar han med?

Citera
2024-10-22, 21:14
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:

#200 kan vara den absolut vidrigaste sorten av pedonekrofiler, om det nu finns grader i helvetet. Det där jävla telefonsamtalet, så iskall.
Citera
2024-10-22, 21:31
Medlem
hellb0unds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Vad jobbar han med?

Vet inte vad han jobbar med nu men vad telegramgruppen snabbt hittade var hans linkin där det föga förvånande framgick att han jobbat ungefär 5 år inom skolan
Citera
2024-10-22, 21:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Vad jobbar han med?

Det börjar bli en klassiker nu med ”jag visste det var ni”-försvaret. Jävligt stirrig blick, är han påtänd?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in