Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-22, 17:11
Medlem
trazkeis avatar
Friberg är klar! För Bajen!

Tack gode gud!!!
Citera
2024-10-22, 17:25
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Är man bästa spelare i laget som ligger trea så är man en kandidat iallafall. Tekie är väl inte alls lika bärande för er del. Sedan är jag inte så förtjust i årets lag och sådant där iofs.
Tekie är den som varit vår absolut bästa spelare senaste tiden. Man ska komma ihåg att innan derbykungen Nahir slog till i söndags så har han senaste tiden varit ganska svag och då är det Tekie som burit oss.

Om det räcker för årets elva låter jag vara osagt men han bär vara med i diskussionerna iaf.
Citera
2024-10-22, 17:51
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Storebror med flest guld och mest supportrar ̶?̶ ̶:̶D̶
Exakt så, enda vettiga du sagt och lär säga på ett bra tag
Citera
2024-10-22, 17:58
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Exakt så, enda vettiga du sagt och lär säga på ett bra tag
Knappast, jag talar alltid sanning, även när jag ljuger.

En stor lögn i tråden är att jag som ofelbar redan har gratulerat mff till SM-Guldet i år...

Det ska spelas om det också. Trodde de skulle avgöra i omgång 20 någonstans, men "vinnarmentaliteten" sitter i väggarna så jag hoppas på det bästa (SM-Guld), men förväntar mig det värsta (mff vinner sedvanligt på målskillnadsaffär).

Man lyckades ju med nöd och näppe besegra ett oerhört "starkt" dif i cupfinalen (på straffar, likt man slog oss för några år sedan).

mff är för bra för Allsvenskan helt enkelt.
Citera
2024-10-22, 18:37
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ja, jag gillar Bosse fortfarande men Hugo ser jag noll mening med att ha kvar.
En intressant anekdot är att på torsdag kommer Björknesjö ha varit med om fler europeiska gruppspelsmatcher än hela Bajen någonsin, det enda glädjande i en tid som denna.
Annan intressant anekdot är att han redan står på samma antal derbymål och derbysegrar i Allsvenskan som sina föregångare den här säsongen.
Citera
2024-10-22, 19:08
Medlem
För att återvända till supporterkaoset bland diffarna när de höll på att förlora mot Hammarby, så lär diffaren Fredrik Reinfeldt, fotbollsförbundets ordförande, knappast vilja göra något åt det!
Citera
2024-10-22, 19:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
För att återvända till supporterkaoset bland diffarna när de höll på att förlora mot Hammarby, så lär diffaren Fredrik Reinfeldt, fotbollsförbundets ordförande, knappast vilja göra något åt det!

Och på tal om polisens beslut att avsluta arrangemanget när man inte kan garantera...
https://x.com/bajengrottan/status/1848737426807607514
Citera
2024-10-22, 20:26
Medlem
Valvantos avatar
Folk hade rätt att det blev ett tvålagsrace om guldet till slut. Man missade bara att det var derbykungarna det handlade om.
Citera
2024-10-22, 20:32
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Tack gode gud!!!
Är han så dålig så att du jublar att bli av med honom?
Citera
2024-10-22, 20:34
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Tack gode gud!!!

Fan nu har djuren till och med sämre sportchef än bajen.
Citera
2024-10-22, 20:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Folk hade rätt att det blev ett tvålagsrace om guldet till slut. Man missade bara att det var derbykungarna det handlade om.
Får man flika in och påminna om att Guidetti sänkte er för så sent som 4 veckor sedan? Står gärna till tjänst
Citera
2024-10-22, 20:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Ni bajare lever uppe i det blå som tror ni har en suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in