2024-10-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Deras historia tillhör dem. Tittar på vad de gör idag.
Ja cirkeln är sluten för lilltösen Sara.
Brokigt liv. massor av brott och belastning på samhället och gå på soc.
Nu kröner hon sin brottskarriär med förtal och utpressning
Det är också i så många fall att om principer som finns i USA införs här att man straffas för varje brott så blir det livstid flera ggr om
Citera
2024-10-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Det är väl det här många Dumpenkramare vägrar att se. Två vrak som uppfunnit en ny affärsidé. Att tjäna pengar på pedofiler kommer aldrig någon ha några invändningar emot...
exakt.
Det går ju så klart ett tag. Ett antal år men till slut finns det tid och plats i samhället att ta sig an varje avart. Inga träd växer till himlen.
Citera
2024-10-22, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Bara svara på frågan. Den är inte svår. Tycker du eller tycker du inte att brottslighet, exempelvis utpressning, är okej bara utpressningsoffren är tillräckligt illa omtyckta av gemene man?

I detta fall, så är svaret, min empati räcker inte till för dem. Orkar helt enkelt inte bry mig.
Citera
2024-10-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Visst det lär inte finnas något på papper men det är ganska uppenbart.
Det går att styrka att dessa personer betalat till impulskollen och att impulskollen betalar ca 30k/månad till Dumpen. Dessa personer blir inte uthängda.
De påstår att det är betalning för reklam. Verkligen? Reklam om vård mot pedofili i slutet av klipp som handlar om uthängningar av pedofiler?
Alla fattar att det är en cover. Vem fan köper reklam som sänds hos motsatsen till deras målgrupp?
Vore ungefär som om Ferrari började dela ut reklamblad vid socialkontoren.

Så vad vet vi?
Dumpen skickar folk till Impulskollen.
Impulskollen betalar till Dumpen. De kallar det reklam, men det är uppenbart att det finns inget reklamvärde för det Impulskollen säljer på Dumpen.
De gäddor som betalar till Impulskollen hängd inte ut på Dumpen.

Sara säger att de inte hängs ut pga psykiskt mående, hon påstår sig få information om detta från Impulskollen. Ganska anmärkningsvärt att ett vårdföretag skulle dela med sig av känslig patientinformation till Dumpen.
Ja det är ju dock inte ett riktigt vårdbolag utan endast ett bolag för att kunna pressa dom på pengar. Man har helt enklet satt upp ett bolag som är målvakt i mellan bara 14 miljoner i omsättning 😂 blir många år på kåken deta.
Citera
2024-10-22, 17:33
Medlem
Citat:
I detta fall, så är svaret, min empati räcker inte till för dem. Orkar helt enkelt inte bry mig.
Vi vet. Alla som stämmer träff nån gång i livet med en 13 åring ska få hur stort straff som helst
Straffvärdet är som folkmord fast 10 ggr mer. Fritt villebråd. Lilltösen Sara för göra precis som hon vill , hur hon vill... men till slut kommer sanningen ikapp.

99,9% stöder Sara i att pedofiler ska lagföras och förhindras att göra brott och straffas för brott. De flesta tycker dock inte att straffen ska bli hårdare än mord med uthängning som förstör livet för all framtid till skillnad från mord där man sitter inne några år. Detta kan inte Sara ta in för hon har knarkat bort hjärnan med amfetamin. Vi ogillar alla pedofiler och vill nästan samma sak som Sara. Men hon går lite för långt och tror dessa personer är värda hur hårda straff som helst med sky is the limit gärna då , noll empati. osv detta uttalas som ett mantra hela hela tiden

INGEN EMPATI OM
* STÄMMER TRÄFF MED <15 ÅR.
* DÅ ÄR DET FRITT FRAM MED LIVSTID, UTHÄNGNING, GÖR VAD DU VILL

Detta säger Sara, har alltid sagt och kommer alltid att säga... tills hon får vård. kriminalvård
Citera
2024-10-22, 17:35
Medlem
Varför verkar folk chockerade av exakt samma story som tidigare publicerats? Det var ett drev kring detta för ett halvår sedan. Old news. Vad jag vet så förnekade dumpen att de tjänar ekonomiskt på sitt samarbete med impulskollen och hänvisade till att vanliga vården inte tar emot alla män som de fångat. Vilket förvisso är sant.
Citera
2024-10-22, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Det finns nerskrivet i domstolen vad jag gillar och det är raka motsatsen mot vad Patrik gillar.

Patrik är en knarkare, om det är sant att Sara är en fd hora vet jag inte.
Men utpressare eller pedofiler hatar jag men man ska inte kunna lura in människor för att man själv ska kunna partyknarka.

Såg du knarkarfilmen med Patrik och hororna?

Tjejerna såg rätt påverkade ut. Men var kallar du dem horor? Patrik hörde jag, men såg inte.
Citera
Medlem
Citat:
Deras historia tillhör dem. Tittar på vad de gör idag.

Vad gör de idag? Belyser ett problem? Fine.
Men det är också allt de gör. Och till vilket pris?
Jag finner det lite märkligt att inte en enda uthängd gädda har blivit anmält av ett riktigt offer efter uthängningen. Man kan ju tycka att nån borde gett sig tillkänna efter 400 uthängningar.
Citera
Medlem
KlausSteins avatar
Hittills har ingen bevisat att man kan köpa sig fri från att hängas ut på Dumpen. Men självklart ska vi inte låta bevis stå i vägen för ett härligt drev för pedofilernas rätt i samhället.

Det finns bara tre grupper av människor som ställer sig bakom drevet:

1. Pedofiler som av naturliga skäl vill kunna våldta barn i fred.
2. Sossar som av naturliga skäl hatar när vanligt folk hotar statens legitimitet genom att faktiskt göra vad staten bara lovar.
3. Lättledda som inte har några egna tankar om något.

Inga undantag.
Citera
2024-10-22, 17:37
Medlem
Något är fishy, att Impulskontrollens hemsida går ner samtidigt som de hamnar i medias ögon. Samtidigt som Sara försöker förklara bort detta.

Kanske är dumpen "oskyldiga", fast de drivs av impulskontrollen. När de får tag på en gädda som vill ge dem massa pengar så ber dem dumpen hålla på publiceringen. Dumpen kan bli lurade, att de inte kan hänga ut den gäddan för då kan de inte rädda den. När de i själva verket bara vill ha pengar av gäddan.
Dock borde dumpen fatta detta.

Att dumpen publicerar skärmdumpar på fakturor och lista på publiceringars status säger ingenting. De kan få in pengar utöver kvartalsfakturorna.

Bättre att Dumpen går ut med att deras ide att sätta fast gäddor har spårar ur och började handla om pengar.
Citera
2024-10-22, 17:37
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Varför verkar folk chockerade av exakt samma story som tidigare publicerats? Det var ett drev kring detta för ett halvår sedan. Old news. Vad jag vet så förnekade dumpen att de tjänar ekonomiskt på sitt samarbete med impulskollen och hänvisade till att vanliga vården inte tar emot alla män som de fångat. Vilket förvisso är sant.

Skillnaden nu är att de har Aschbergs blåslampa i arslet och deras hemsida ser ut att vara nedstängd?
Citera
2024-10-22, 17:39
Medlem
Citat:
Tjejerna såg rätt påverkade ut. Men var kallar du dem horor? Patrik hörde jag, men såg inte.
är det viktigt för dig att försvara ALLT Patrik och Sara gör ALLTID. Hur kan det komma sig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in