2024-10-22, 16:20
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
De lägger ut det som skrevs och film på möte. Om du sedan tycker att männen är helt oskyldiga?

Rent juridiskt är de oskyldiga eftersom det inte är olagligt att sexchatta med vuxna som låtsas vara barn. Vad du eller jag tycker är ganska ointressant i sammanhanget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Inte bara det, de saknar tillstånd att bedriva vård.

Jag tror inte det bedrivits någon vård där.
Eller någon annanstans.
Citera
Medlem
Citat:
Spekulationer!
Absolut men det pekar åt det hållet. Rent kriminellt upplägg då har dom inga problem att feka chattar heller eller ändra i dom. Dom kanske utgett sig för att vara 24år i stället för 14 osv.
Citera
2024-10-22, 16:21
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Det är enkelt. Stämmer man träff med någon som enligt lagen är ett barn, så får man skylla sig själv! Har ingen empati för dem alls.

Som du kämpar med näbbar och klor så har du betalt för att skriva här.

Jag anser ju att det är myndigheterna som ska jaga pedofiler och knarkare, vad tycker erat gäng om knarkare?

Knarket förstör massor för barnen som växer upp medan Patrik knarkar öppet, Patrik skiter i barnen.
Citera
2024-10-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Klart att dessa vänstermänniskor vill att dumpen ska lägga ner. Stackars pedofiler..

Men om det stämmer att impulskollen inte har psykologer så är det ju helt sjukt. Något som inte stämmer..

Folk som är emot Dumpen är inte primärt det för att de är vänster, utan för att de har gjort pedofiljakt till underhållning ledd av den svagbegåvade Patrik Sjöberg.

Jag tycker att brottsprovokation mot pedofiler är bra, men att den här typen av verksamhet borde bedrivas av polismyndigheten och absolut inte av Patrik Sjöberg.

Jag tycker inte heller att pedofilerna ska utpressas på pengar till någon slags ljusskygg verksamhet.
Citera
2024-10-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Rent juridiskt är de oskyldiga eftersom det inte är olagligt att sexchatta med vuxna som låtsas vara barn. Vad du eller jag tycker är ganska ointressant i sammanhanget.

Ska vi vara riktigt korrekta då är det inte ens olagligt att sexchatta med ett riktigt barn.
Det är olagliga är syftet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet

Tror bestämt att det är många Pedofiler här som vill verka ostört
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argasnickaren
Problemet här är att kriminella vet hur man döljer saker. De som betalat har garanterat inte swishat utan det är är nog kontantat eller tvättat på annat sätt. Stämmer det här så är det ju utpressning på hög nivå. Moraliskt också ”skyddande av brottsling” eftersom man i vissa fall inte anmäler ett brott.

Jag hatar verkligen pedofiler. Hatar verkligen också folk som tror att de kan utpressa när ”den som gjort fel” inte kan anmäla, mycket vanligt i orten i många lägen.

Jag plockar fram popcornen för detta kommer eskalera under ytan.
Min gissning där är att de har betalat till Impulskollen för "behandling" och sedan går pengarna till Dumpen genom att de "köper reklam" och förmodligen till ett pris som är väldigt mycket högre än vad sådan reklam normalt skulle kosta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Ok, så nu ägnar de sig åt utpressning med?

Stämmer det de säger i inslaget är ju dumpen inte speciellt mycket bättre än de de jagar.

Juridiskt kanske det går att likställa, men att moraliskt jämställa någon som sexuellt utnyttjar barn med någon som ekonomiskt utpressar pedofiler? Njae, jag håller nog inte riktigt med där.
Citera
2024-10-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ännu har inte Aftonbladet och Aschberg visat upp några av de bevis som behövs för en allvarlig anklagelse om att Sjöberg och Nilsson ägnar sig åt brottslig verksamhet och att man kan köpa sig fri från publicering på Dumpen .

Citat:
Vad Linus har betalat är för Dagens ETC okänt, men det är uppenbart att han för pengar har köpt sig fri från uthängning.

https://www.etc.se/inrikes/linus-konfronterades-av-dumpen-kunde-sedan-koepa-sig-fri-fraan-uthaengning

Efter sju månader.... har du sett att gubben hängts ut?
Citera
2024-10-22, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Som du kämpar med näbbar och klor så har du betalt för att skriva här.

Jag anser ju att det är myndigheterna som ska jaga pedofiler och knarkare, vad tycker erat gäng om knarkare?

Knarket förstör massor för barnen som växer upp medan Patrik knarkar öppet, Patrik skiter i barnen.

Ha, men polisen jagar dem inte. Det är det som är problemet.
Citera
2024-10-22, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu pratar vi inte om genier dock. Jag tror Sara, Sjöberg och kompani har tänkt sig att pedofilstämplen ska skydda dom från eventuella åtal för förtal, utpressning och så vidare. Lägg sedan till att de säkerligen trodde att de hade ett vattentätt system med att sälja "tjänster" till gäddorna och tvätta över pengarna till Dumpen via köpta "annonser".

Går detta till domstol så blir det i alla fall riktigt kul att höra Sara i rätten!

Tror du att de två enkom ligger bakom dumpen? Sara och Patrik är knarkare som umgås med andra kriminella.. behöver jag säga mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in