2024-10-22, 09:46
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Förvånad över kritiken mot Sara och Patrik baserad på 200sek. Inget där framkom som skulle föranleda den här kraftiga reaktionen. De gör en enorm tjänst för barn och föräldrar som letar efter och stoppar pedofiler från att förgripa sig på våra barn.

Varför försvarar man här "pedofilernas rätt"??
Har man såna här ljusskygga beteenden som blottas så får man ta konsekvensen, och det är helt oaccepterat av samhället, det skulle man tänkt på innan. Kan nån förklara vad det här försvarandet av pedofiler handlar om!?

Man kan ju helt oproblematiskt stå upp emot utpressning och ljusskygg bluffverksamhet utan att för den sakens skull försvara pedofiler. Du kan ju inte på allvar mena att man ska få bedriva hur klandervärd verksamhet som helst och t.o.m begå brott så länge som man gör det med syfte att sätta dit pedofiler? Det är inte riktigt så vårt rättssamhälle ska vara uppbyggt.

Det är för övrigt märkligt att Impulskollen, om de har rent mjöl i påsen, stänger ner sin hemsida efter Aschbergs konfrontation.

Dumpen hävdar allt är lögn från Aschbergs sida, men kan det verkligen vara så? Någonstans får man väl bedöma vem som har mest trovärdighet här och vem egentligen som har incitament att ljuga.
Citera
2024-10-22, 09:52
Medlem
MrsGeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Suck, ännu en bålbrännare.. Ska vi räkna antalet pedofiler som Dumpen faktiskt tagit så rör det sig om en handfull människor, resten är helt vanliga män som följer sin biologiska instinkt dvs föra arvsmassan vidare genom att hitta den mest fertila kvinnan. Likväl som unga kvinnor i tonåren vill ha män med skägg då det signalerar fertilitet och dominans

Men usch. Nej du är helt fel ute. Sluta relativisera vuxna män som söker sig till BARN!
Citera
2024-10-22, 09:53
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är för övrigt märkligt att Impulskollen, om de har rent mjöl i påsen, stänger ner sin hemsida efter Aschbergs konfrontation.

Media bör granska personerna bakom MM Framtid AB , företaget bakom Impulskollen. De har ett gäng bolag som fakturerar sjuka pengar från kommuner runtom i Sverige.

https://www.bolagsfakta.se/19731023-Lennart_Mikael_Johansson_Bengtsfors/p-93CNuITeZOnDLdWOasyYbOJy9XvzJx3Slr0hdUvnE

Enbart MM Framtids fakturor till kommuner:
https://kommun.jensnylander.com/leverantorer/mm-framtid-ab-27018

K & G Johansson Förvaltning i Bengtsfors Aktiebolag:
https://kommun.jensnylander.com/leverantorer/k-g-johansson-forvaltning-i-bengtsfors-aktiebolag-88442
Citera
2024-10-22, 09:55
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Du har rätt i att både Sara och Patrik borde mediatränas, de går in i affekt och låter känslor samt frustration styra ibland - men jag kan på ett sätt förstå det när en person stångar sig blodig för något den tror på och brinner för. Så fort saker blir personliga är det lätt att tappa fattning.

Dock , hela Aftonbladet cirkusen tror jag gynnar Dumpens arbete över tid, så jag bara ler.

Denna ilska och frustration är ett uttryck för deras personliga, obearbetade trauman - som är djupt kopplade till deras verksamhet med Dumpen. När dom konfronterar männen är det ett uttryck för hämnd mot deras egna förövare och en power trip, jakt på erkännande och givetvis pengar.

Jag är inte ett dugg förvånad över att Sara fått tjocktarmscancer då obearbetade trauman lagras som blockerade energier i kroppen, och ett motstånd mot att förlåta ens förflutna, släppa bitterheten och gå vidare kan absolut vara en del i att hon drabbas av detta.

Dumpen är en mörk verksamhet utsmyckad som "Riddaren i sin vita rustning" (för att använda Patriks egna begrepp).

Dumpen drivs av hat mot förövare, inte av kärlek till barn.
Senast redigerad av trueforgood 2024-10-22 kl. 09:58.
Citera
2024-10-22, 09:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Hur många barn är fertila tror du?
Samtliga av dumpen-barnen eftersom de aldrig imiterar förpubertala barn.
Citera
2024-10-22, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Denna ilska och frustration är ett uttryck för deras personliga, obearbetade trauman - som är djupt kopplade till deras verksamhet med Dumpen. När dom konfronterar männen är det ett uttryck för hämnd mot deras egna förövare och en power trip, jakt på erkännande och givetvis pengar.

Jag är inte ett dugg förvånad över att Sara fått tjocktarmscancer då obearbetade trauman lagras som blockerade energier i kroppen, och ett motstånd mot att förlåta ens förflutna, släppa bitterheten och gå vidare kan absolut vara en del i att hon drabbas av detta.

Dumpen är en mörk verksamhet utsmyckad som "Riddaren i sin vita rustning" (för att använda Patriks egna begrepp).

Dumpen drivs av hat mot förövare, inte av kärlek till barn.

Du kanske är en rar person , men om du tror att cancer beror på energier har jag svårt att ta allt annat du säger på allvar-
ha en bra dag
Citera
2024-10-22, 10:00
Bannlyst
Nu har jag lyssnat på PruttSaras intervju med Aschberg som hon lagt ut. Jag har då aldrig hört talas om maken till dramahäxa. Man hör ju tydligt att hon fokusförflyttar exakt hela tiden och ljuger värre än kvinnorna på Malmskillnadsgatan.

Komiska är att Madrasshopparen sitter i bakgrunden och mumlar och rasslar direktiv till PruttSara till och från under intervjun.
Senast redigerad av blompissare 2024-10-22 kl. 10:03.
Citera
2024-10-22, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
FEL, även fast du önskar det.
Rätt svar är 18-25 år.

"A woman's peak reproductive years are between the early and late teens"
Citera
2024-10-22, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Men usch. Nej du är helt fel ute. Sluta relativisera vuxna män som söker sig till BARN!

Du har inte alla hästar i stallet va?

Ont: Vilket sammanträffande att Mm Framtid AB som står bakom impulskollen.se helt sonika började fusionera ihop bolagen samma dag som Aschberg satte Sara på pottkanten. Fick de smått panik månne?

https://www.allabolag.se/foretag/mm-digital-ab/bengtsfors/fastighetsm%C3%A4klare/2KHFF2TI5YDV9

https://www.allabolag.se/foretag/inposterum-f%C3%B6rvaltning-ab/bengtsfors/konsulter/2KGCUGVI5YF3I
Citera
2024-10-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Min kommentar och slutsats baseras på vad jag läser och hör. Inte på vad jag antar är sant eller falskt.
Självklart har de som påstår att de fått betala styrka detta.
Citera
2024-10-22, 10:28
Medlem
okok1s avatar
2 pundare som bara bryr sig om pengar. "Chockad".

Bra att Aschberg konfronterar bedragarna.
Citera
2024-10-22, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XjWjor/dumpen-hos-oss-kan-man-inte-kopa-sig-fri. Adjö dumpen

Mycket vatten fick man på sin kvarn där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in