2024-10-22, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Bechir Rabani ringde på hemma hos Aschberg men det var hans fru som stod på andra sidan dörren. Det fanns ett videoklipp på händelsen. Några månader senare så dör han, känner inte till orsaken, han blev 33 eller 34 år gammal bara.

Suck, rolig konspirationsteori.
Bechar Rabanis egna bror skrev väl till och med på sin Facebook och bad alla att sluta spekulera kring brorsans dödsfall.

Nu vill jag inte tala illa om döda men av konspiratoriska mått så höll just Bechir en väldigt låg nivå och att Aschberg skulle ligga bakom hans dödsfall är ju bara bisarrt.
Citera
2024-10-22, 09:58
Medlem
Där sjönk min respekt för Dumpen. Att hänga ut pedofiler är en sak. Men att syssla med utpressning är att passera gränsen för vad som är ok.
Citera
2024-10-22, 10:01
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Nu är det nog slut för Dumpen.

Jag hatar pedofiler och män som ger sig på småbarn. Värsta jag vet och vill personligen avrätta varenda en av dem. Har själv barn och lever med rädslan.

Men!

Man är bra jävla idiot och naiv om man inte ser problemet med Dumpen eller personerna bakom. Sara la ut hela intervjun med Aschberg som ett försvar. Jag lyssnade på denna, och jag tyckte helt ärligt att det bara gjorde saken värre för Sara och Dumpen. Hon framstår ju som helst instabil och pressad och som om hon har något att dölja.

När intervjun inte går hennes väg tar hon upp att hon är döende och börjar nästan gråta som om det skulle på något sätt göra saken bättre eller rättfärdiga det? Riktigt cringe alltså.

Det gör alla som har någon form av vett. Blir larvigt att det ens måste påtalas för att kunna kritisera dumpens metoder.

Med detta som AF påvisar bör Patrik och Sara bli dömda för dråp.
Citera
2024-10-22, 10:01
Medlem
Det hade varit snyggt att likvidera männen efter att pengarna hade betalats ut. Ge dumpen fria händer.
Citera
2024-10-22, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Suck, rolig konspirationsteori.
Bechar Rabanis egna bror skrev väl till och med på sin Facebook och bad alla att sluta spekulera kring brorsans dödsfall.

Nu vill jag inte tala illa om döda men av konspiratoriska mått så höll just Bechir en väldigt låg nivå och att Aschberg skulle ligga bakom hans dödsfall är ju bara bisarrt.
Ja ja ta det lugnt nu Roffe. Jag skrev ju att jag inte kände till orsaken. Vet du om han var allvarligt sjuk som ledde till döden då?
Citera
2024-10-22, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
200 sekunder Aftonbladet publicerade precis ett inslag om dumpen

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LMWdeJ/man-som-konfronterats-av-dumpen-erbjuds-betala-for-att-slippa-bli-uthangda

Tror ni äckel pedofiler kan köpa sig fria från att bli uthängda?
Aftonbladet är gamar, asätare som bedriver oseriöst larpande av sk journalism

Inget de skriver om är något att ha åsikt om.
Direkta motsatsen om något
Citera
2024-10-22, 10:06
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Bechir Rabani ringde på hemma hos Aschberg men det var hans fru som stod på andra sidan dörren. Det fanns ett videoklipp på händelsen. Några månader senare så dör han, känner inte till orsaken, han blev 33 eller 34 år gammal bara.

Ja!
Honom minns jag.
Skumt.

https://nordfront.se/medborgarjournalisten-bechir-rabani-har-avlidit.smr
Citera
2024-10-22, 10:10
Medlem
Önskar att jag kunde säga att jag var förvånad. Det har tidigt vart väldigt tydligt att den bakomliggande drivkraften för dumpen har vart pengar. I vissa delar är arbetet med att hitta pedofiler en drivkraft som sammanfaller, men det är tydligt att det inte är primärt. Varför skulle dom samarbeta med kvacksalvare?

Som sagt, inte förvånad över upplägget. Det seriösa här hade vart att samarbeta med proffs, i te till någon som utfärdar avlatsbrev.
Citera
2024-10-22, 10:11
Medlem
Citat:

Jag hatar pedofiler och män som ger sig på småbarn. Värsta jag vet och vill personligen avrätta varenda en av dem. Har själv barn och lever med rädslan.

Men!

Man är bra jävla idiot och naiv om man inte ser problemet med Dumpen eller personerna bakom. Sara la ut hela intervjun med Aschberg som ett försvar. Jag lyssnade på denna, och jag tyckte helt ärligt att det bara gjorde saken värre för Sara och Dumpen. Hon framstår ju som helst instabil och pressad och som om hon har något att dölja.

När intervjun inte går hennes väg tar hon upp att hon är döende och börjar nästan gråta som om det skulle på något sätt göra saken bättre eller rättfärdiga det? Riktigt cringe alltså.
Tänkte just skriva om att intervjun gjorde det värre. Så håller med dig.
Citera
2024-10-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Aftonbladet är gamar, asätare som bedriver oseriöst larpande av sk journalism

Inget de skriver om är något att ha åsikt om.
Direkta motsatsen om något

Skulle du tycka att det var problematiskt OM det Aftonbladet har rapporterat om stämmer?
Citera
2024-10-22, 10:14
Medlem
Torchs avatar
Som sagt. Återigen.

Kan inte smälta hur Sara framstår i intervjun hon själv lägger ut för att på något sätt visa att det Aftonbladet tar upp inte stämmer.

Aschberg, som är en riktig jävla idiot, framstår som sansad. Dom låter bara Sara babbla på för dom vet att hon är rabiat. Och hon går rätt i fällan.

Otroligt.

Det här är slutet för Dumpen!
Citera
2024-10-22, 10:15
Medlem
Citat:

Men!

Helt med på det du skriver. Tycker det har vart så tydligt från början att det här mycket väl kunde ligga i korten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in