2024-10-22, 09:40
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jag minns honom, han var inte journalist men medlem i någon folkrörelse som kallade sig "De fria". Extremt märkligt att alla spår efter den händelsen verkar vara försvunna på internet.

Vad är detta?
Berätta mer!
Citera
2024-10-22, 09:42
Medlem
Rattatatatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Det här är gammal skåpmat. Det är bara EN förvirrad/efterbliven pedofil som missförstått och tolkat det som att man kan köpa sig fri. Det finns inga belägg för någonting. Vänsterjournalister, främst ETC, har sedan dag ett ljugit om och försökt stoppa Dumpen, detta för att vänner/kollegor har blivit uthängda.

Här kan man läsa/höra mer
https://dumpen.se/2024/03/19/44181/

Nä men då så, säger Dumpen att uppgifterna inte stämmer så är det ju så... pucko!
Citera
2024-10-22, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattatatata
Nä men då så, säger Dumpen att uppgifterna inte stämmer så är det ju så... pucko!
Presentera gärna bevis.
Citera
2024-10-22, 09:48
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Allt förutom tid kan köpas för pengar.
Inte heller äkta, vänskap, äkta kärlek eller genuin lycka kan köpas för pengar.
Citera
2024-10-22, 09:49
Medlem
Djupt oetisk verksamhet och det komiska är att Impulskollen nu har dragit ner sin sida för att den är under konstruktion. Väldigt intressant tajming.

Och upplägget på Impulskollen är så suspekt det kan bli. Alltså att Impulskollen köper reklam på Dumpens hemsida och att det är så Dumpen får pengar från Impulskollen.. Allt för att inte direkt kopplas till verksamheten.

Sen är detta även första gången någon offentligt som har jobbat med Dumpen har gått ut medialt och förklarat om dennes upplevelser av verksamheten. Bisarrt att en volontär får provision av Impulskollen.
Citera
2024-10-22, 09:49
Medlem
Torchs avatar
Nu är det nog slut för Dumpen.

Jag hatar pedofiler och män som ger sig på småbarn. Värsta jag vet och vill personligen avrätta varenda en av dem. Har själv barn och lever med rädslan.

Men!

Man är bra jävla idiot och naiv om man inte ser problemet med Dumpen eller personerna bakom. Sara la ut hela intervjun med Aschberg som ett försvar. Jag lyssnade på denna, och jag tyckte helt ärligt att det bara gjorde saken värre för Sara och Dumpen. Hon framstår ju som helst instabil och pressad och som om hon har något att dölja.

När intervjun inte går hennes väg tar hon upp att hon är döende och börjar nästan gråta som om det skulle på något sätt göra saken bättre eller rättfärdiga det? Riktigt cringe alltså.
Citera
2024-10-22, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Inte heller äkta, vänskap, äkta kärlek eller genuin lycka kan köpas för pengar.

I stand corrected.
Citera
2024-10-22, 09:50
Medlem
fiftyforfiftys avatar
”Förvånad”

Sara och Patrik skor sig på att lajva 14 åringar. Hur många har de dödat? Hur många barn har de skadat för livet?

Den dagen Patrik åker dit för barnporr kommer inte jag bli förvånad.
Citera
2024-10-22, 09:51
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Eller så håller ”dessa vänstermänniskor” bara helt och hållet med dig i det du skriver här och bestämmer sig för att avslöja det?

Du vet att man kan hålla två tankar i huvudet samtidigt va? Det behöver inte vara ”ÖÖÖHH VÄNSTER DÅLIGT” utan folk kan ha olika politiska åsikter men ändå liknande värden om allvarliga saker i samhället.
Vänstermänniskor tycker att man ska låta pedofiler vara i fred och inte avslöja dem.
Citera
2024-10-22, 09:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Vad är detta?
Berätta mer!
Bechir Rabani ringde på hemma hos Aschberg men det var hans fru som stod på andra sidan dörren. Det fanns ett videoklipp på händelsen. Några månader senare så dör han, känner inte till orsaken, han blev 33 eller 34 år gammal bara.
Citera
2024-10-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Presentera gärna bevis.

Så Dumpens ord ska vi godtyckligt tro på?
Var är dina bevis? Sara? Patrik?

Nu har vi för första gången även fått se en som varit volontär för Dumpen gå ut medialt och kritisera deras metoder samt att denne även nämner att den blev erbjuden provision av just Impulskollen. Illa.
Citera
2024-10-22, 09:53
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Vänstermänniskor tycker att man ska låta pedofiler vara i fred och inte avslöja dem.

Okej du saknar tydligen helt förmågan att hålla två tankar i huvudet. Neandertalarenivå på den intelligensen. Aja jag försökte hålla en diskussion i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in