2024-10-22, 06:08
Bannlyst
Varför bli Stockholm diskrimerade för? Finns det inget underlag för Fjollträsket i turne?
Citera
2024-10-22, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Varför bli Stockholm diskrimerade för? Finns det inget underlag för Fjollträsket i turne?
Stockholmare är för sofistikerade för denna typ av humor..
Citera
2024-10-22, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Stockholmare är för sofistikerade för denna typ av humor..

Så är det! Vi har tom haft en landshövdning som anser att Stockholmare än smartare än lantisar, själv var inte så smart. Hon sysslade med vänskaps korruption helt öppet.

Jag har faktiskt varit gratis på konsert i Rålahovsparken där Hoja , hade konsert ifrån en flotte. Det kom mycket folket. Det är samma WT skit som R&R.

Dom får återkomma den dagen dom klara ge humor på samma nivå som Hasse & Tage.
Senast redigerad av PalmeKiller 2024-10-22 kl. 06:27.
Citera
2024-10-22, 06:27
Medlem
Ska det handla om jämställdhet och anti rasism?
Citera
2024-10-22, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Nu är det ju inte bara ungdom som går konserter. Snarare tvärtom, varit på random rockkonsert de senaste 10 åren? Medelåldern är ofta närmare 60... men visst, nu är ju detta någon slags "supmusik" kanske som brukar höra 20-åringar till..

Helt klart är det så, apropå medelåldern. Jag hade själv någon uppfattning när jag var ung om att musiksmak är något som ändrades med åldern men där hade jag fel - själv lyssnar jag på samma musik som när jag var 20. Annan underhållning har inte åldrats lika bra, tycker t ex inte Twin Peaks funkar alls längre.
Citera
2024-10-22, 07:20
Moderator
Carlboms avatar
Valet av orter säger en del om hur de ser på publikunderlaget i olika delar av landet. Borgholm, Trollhättan, Uppsala, Vadstena, Karlstad och Gävle är nog svårt att misslyckas och skulle de få ställa in hela skiten mitt i turnén kan de säkert leva med att bli sågade längs fotknölarna i Karlstadskuriren. Ingen kommer bry sig.

De måste verkligen valt sina orter efter folks bonnighet och det andas inte direkt att man själv tror på storheten i sina gamla dängor.
Citera
2024-10-22, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vem rasar i massmedia?

De som folk kommer skratta åt.
Citera
2024-10-22, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MacGuffin
Jag undrar vilken målgrupp de siktar in sig på. 90-talet var en annan tid och ett annat samhälle än idag, och Ronny och Ragge var knappt ens roliga då med sitt äckligt rinnande snus, brylcreme och gällivarehäng. Jag minns i alla fall att jag inte tyckte de var roliga, mina föräldrar tyckte inte de var roliga och mormor/morfar tyckte definitivt inte de var roliga. Humorn var i stil med Krister och Stefan fast ännu mera cringe som om det ens är möjligt.

Vem vänder man sig egentligen till här? Finns det någon efterfrågan på Ronny och Ragge idag?
Man vänder sig till 80 & 90-talister.
Citera
2024-10-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller

De vill väl kunna fortsätta med sin politiskt inkorrekta-humor, orterna är nog valda med omsorg.
Citera
2024-10-22, 09:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaxenLarsson
Ska det handla om jämställdhet och anti rasism?
Nej, det ska handla om hbtq+ och BLM.

Skämt åsido, är rätt kluven till detta. Nostalgi, javisst, men finns det något av värde utöver det? Svullo hade nog fungerat men R&R? Tyckte dom var roliga när jag var barn men jag tror inte mitt vuxna jag skulle säga detsamma.
Citera
2024-10-22, 09:19
Medlem
Premiären i Slottsruinen Borgholm?
Citera
2024-10-22, 09:46
Medlem
Fredde Granberg har plockat ut runt en mille per år i lön och vinstutdelning så han är ju inte direkt fattig.

Men slutet på denna artikeln som är drygt ett år gammal höll inte så länge 😂

https://www.mitti.se/nyheter/fredde-granberg-har-inte-flyttat-till-nacka-6.3.81067.3c4ce2b918
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in