2024-10-19, 16:15
Medlem
Attityds avatar
Statistik

Anjos senaste YouTube videos;
"Besöker mitt gymnasium efter 18 år"
Uppladdat för 2v sedan
30.851 visningar
1978👍 177👎

"Hur får man bort Chrippa?"
Uppladdat för 10 dagar sedan
74.781 visningar
2567👍 553👎

"Chrippas sista slakt"
Uppladdad för 8 dagar sedan
159.471 visningar
5570👍 810👎

"Halloween på Kålmården"
Uppladdad för 4 dagar sedan
19.977 visningar
1284👍 52👎

"Varför kallas Linnea för hinken?"
Uppladdad för 3 dagar sedan
62 981 visningar
2291👍 130👎

"Drama på Instagram med Chrippa och Linnea"
Uppladdad för 1 dag sedan
78.532 visningar
3400👍 223👎
Citera
2024-10-19, 18:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Fast Anjo hamnade ju på plats 6? Eller vad menar du?
Nej, när det gällde totallistan så fanns Anjo inte ens ned,

Ny totallista ger förbättrad mediekarta. I en helt ny sammanvägning av digitalt inflytande räknar vi aktörers samtliga konton och deras avtryck på alla plattformar. Det skapar en förbättrad mediekarta.

https://medieakademin.se/arets-makthavare-2024/

Där ligger Chrippa på nr 16 av 30 däremot.
Citera
2024-10-19, 20:23
Medlem
Dr.mjaos avatar
Min uppfattning kring Chrippadramat handlar om den där dokumentären som jocke boi gör.
• Chrippa är kritisk mot att mamman pekas ut som monster
• jocke boi blir rasande för detta kan göra att han får mindre pengar för den så han skickar sina wt-soldater Anjo och Rask
• produktionsbolaget skickar socialpapper om JB till Chippa för att få mer publicitet om filmen
• jocke ringer och gråter till polis, soc för att diskreditera sin bror
• Anjo hittar AI musik för kunna provocera mer. Gjorde världen sämre

Allt handlar om pengar och att gängledaren ska skyddas.
Är så mycket hat mot en som faktiskt bryr sig om sitt barn medans anjo gör allt för undvika sina barn så mycket som möjligt.
Kommer sluta med att anjo åker dit på drograttfylla när han kör in i gångare sen kommer han leva på socbidrag och tycka synd om sig själv
Citera
2024-10-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Min uppfattning kring Chrippadramat handlar om den där dokumentären som jocke boi gör.
• jocke boi blir rasande för detta kan göra att han får mindre pengar för den så han skickar sina wt-soldater Anjo och Rask
• produktionsbolaget skickar socialpapper om JB till Chippa för att få mer publicitet om filmen

Är så mycket hat mot en som faktiskt bryr sig om sitt barn medans anjo gör allt för undvika sina barn så mycket som möjligt.
Kommer sluta med att anjo åker dit på drograttfylla när han kör in i gångare sen kommer han leva på socbidrag och tycka synd om sig själv
Glöm inte den värsta hunden av dom alla.
Herr Rask, porrstjärnan från Trosa!
Baron von Bukkake
Citera
2024-10-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, när det gällde totallistan så fanns Anjo inte ens ned,

Ny totallista ger förbättrad mediekarta. I en helt ny sammanvägning av digitalt inflytande räknar vi aktörers samtliga konton och deras avtryck på alla plattformar. Det skapar en förbättrad mediekarta.

https://medieakademin.se/arets-makthavare-2024/

Där ligger Chrippa på nr 16 av 30 däremot.

Okej, då är jag med!
Citera
2024-10-21, 11:42
Medlem
chran508s avatar
Gick på samma gymnasie som Anjo. Tyst som en mus i tre år.
Citera
2024-10-21, 11:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Gick på samma gymnasie som Anjo. Tyst som en mus i tre år.
Berätta mer, satt han ofta och åt onyttiga grejer på lektionerna eller är han en smygätare?

Du säger att han var tyst men vi vet också att han försökte hävda sig genom rap-battles.

Har Anjo gått i någon sport eller var det bara datorn som gällde?

Var han utsatt för mobbing? Om ja, hur? Vad kallade mobbarna honom?
Citera
2024-10-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Chrippa-dramat drog ju dock igång genom att Linnea ropade på hjälp (kontaktade sin bästa vän) och Chrippa blev gripen och häktad.

Sen om nu Chrippa faktiskt skulle vara så emot hur mamman beskrivs och Jockes barndom så är det ju extremt konstigt att han inte tog avstånd redan när Jocke släppte sin bok (så som Jacke gjorde då) utan då gick det ju jättebra att åka utomlands och umgås med Jocke ändå.
Det är väl efter att Jocke fått upp uppmärksamheten på hur Chrippa låter sin dotter umgås med den person Chrippa själv suttit och sett rakt in i en kamera och anklagat för både det ena och andra kring barnet inför en stor mängd människor (och Linnea lyfte brister kring vårdnaden om barnet i sitt förhör). Samt allmänt hur Chrippas vårdnad är bristfällig.
Och att Anjo var den som tog bladet från munnen och mer ingående berättade och avslöjade Chrippas ekonomiska oegentligheter (de som inte direkt varit en nyhet utan har diskuterats i hans tråd sen långt innan).
Citera
2024-10-21, 12:27
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Berätta mer, satt han ofta och åt onyttiga grejer på lektionerna eller är han en smygätare?

Du säger att han var tyst men vi vet också att han försökte hävda sig genom rap-battles.

Har Anjo gått i någon sport eller var det bara datorn som gällde?

Var han utsatt för mobbing? Om ja, hur? Vad kallade mobbarna honom?
Han var en av de mest anonyma på hela skolan i princip. Jag gick samma årskull som honom och vi var bara två klasser (liten skola), jag gick film och han gick musik. Några rapbattles minns jag inte men om man tvingas placera honom i en grupp så är det nog rapparna. Några talanger i övrigt verkade han inte ha. Jag kan som sagt inte minnas att han yppade ett ord på tre år. Väldigt stor slacker-aura. Såg precis hans återbesök på skolan och att han knappt kände igen en av skolans mest uppskattade lärare (som dessutom ser exakt likadan ut 15 år senare) är rätt talande för hur lite han brydde sig om skolan.
Citera
2024-10-21, 12:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Chrippa-dramat drog ju dock igång genom att Linnea ropade på hjälp (kontaktade sin bästa vän) och Chrippa blev gripen och häktad.

Sen om nu Chrippa faktiskt skulle vara så emot hur mamman beskrivs och Jockes barndom så är det ju extremt konstigt att han inte tog avstånd redan när Jocke släppte sin bok (så som Jacke gjorde då) utan då gick det ju jättebra att åka utomlands och umgås med Jocke ändå.
Det är väl efter att Jocke fått upp uppmärksamheten på hur Chrippa låter sin dotter umgås med den person Chrippa själv suttit och sett rakt in i en kamera och anklagat för både det ena och andra kring barnet inför en stor mängd människor (och Linnea lyfte brister kring vårdnaden om barnet i sitt förhör). Samt allmänt hur Chrippas vårdnad är bristfällig.
Och att Anjo var den som tog bladet från munnen och mer ingående berättade och avslöjade Chrippas ekonomiska oegentligheter (de som inte direkt varit en nyhet utan har diskuterats i hans tråd sen långt innan).
Det gjorde han väl, och kontakten var bruten nåt år, sedan återupptog de kontakten - medan Jacke valde att inte göra det.

Chrippa och tidigare också Jacke har hela tiden varit öppna med att de inte delar Jockes bild av barndomen och att de själva hade en bra barndom.
Så länge det fanns respekt för det ställningstagandet hos Jocke fanns kanske inget hinder för att umgås.
Det är ju inte så att Chrippa stöttat uthängningarna av mamman. Eller har du någonstans sett honom göra det?

Jocke startade ett drev mot Linnea för att Jocke ville sänka henne och "fria" Chrippa. Ett fullständigt förkastligt drev som faktiskt hade varit till nackdel för Chrippa om åklagaren hade gått vidare till åtal.
När sedan Chrippa inte ville ha sitt liv styrt och dikterat av Jocke utan själv ville välja vem han skulle leva med, så blev också han föremål för Jockes drev. Ett drev helt utan rim och reson när man går ut försöker förstöra livet för ett litet barn med hjälp av en miljon följare som skulle påverka myndigheterna.
Det handlar om maktspel och inte omtanke.
Citera
2024-10-21, 16:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Han var en av de mest anonyma på hela skolan i princip. Jag gick samma årskull som honom och vi var bara två klasser (liten skola), jag gick film och han gick musik. Några rapbattles minns jag inte men om man tvingas placera honom i en grupp så är det nog rapparna. Några talanger i övrigt verkade han inte ha. Jag kan som sagt inte minnas att han yppade ett ord på tre år. Väldigt stor slacker-aura. Såg precis hans återbesök på skolan och att han knappt kände igen en av skolans mest uppskattade lärare (som dessutom ser exakt likadan ut 15 år senare) är rätt talande för hur lite han brydde sig om skolan.
Här är en av hans rap battles

https://youtu.be/pFurU_c_GQA?si=6zkDhWpQ_XOS5Eux

Jag undrar mest vart all den här ilskan kommer ifrån, är det inte från mobbing så är det förmodligen genom ett trauma i barndomen, det är väldigt ovanligt att ett barn som växt upp under trygga förhållanden blir så pass sjuk som Anjo faktiskt är.
Citera
2024-10-23, 05:55
Avstängd
KungPungPats avatar
Julia och ungen har varit hos Anjos kändisläger där dom fick spela in förtalsvideos och bo hos Anjo.

Diddyanjo använde sitt kändisskap för att tjäna lite pengar på ungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in