Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Du får såklart ägna dig åt vilken mental gymnastik du vill för att försöka förstå men för normalbegåvade behövs inga andra exempel än prostitution. Det går utmärkt att förstå nyanserna i detta utan att tala om mutor. Du kanske ska starta en egen tråd där du kan få hjälp med olika exempel. Jag vet inte om det finns underforum för läxhjälp eller liknande som kan passa.
Men, ditt idiotfan! Det var du som ansåg att prostitution måste innefatta att pengar transfereras mellan Botoxludren och sexköparen! Så är det såklart inte och detta fattar även en amöba, dig undantaget! Vi intelligenta kan se detta. Då du inte ens är normalbegåvad så exkluderar du dig själv från förståelsen kring detta med prostitution och koppleri - det är vad denna soppa med bland annat Mbappé, hotellägarna, hotellpersonalen, festarrangören och mången fler (i princip alla som är införstådda i skiten har en skuld i detta), ägnat sig åt - men, detta är för svårt för dig att greppa.
Med detta inlägg så avslutar jag härmed vår konversation, då du bara stjäl min tid och energi.