2024-10-19, 01:07
Medlem
jimmiejugends avatar
Av samma anledning varför folk röstar på SD. Dålig genetik, inavel, brist på utbildning, utvecklingsstörning och psykisk ohälsa.
Citera
2024-10-19, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Av samma anledning varför folk röstar på SD. Dålig genetik, inavel, brist på utbildning, utvecklingsstörning och psykisk ohälsa.

Om du upptäcker något eller någon en dag kommer det vara tvärtom.
Att du inte såg vad som hände precis hela tiden,
Kanske dålig genetik eller psykisk ohälsa ?

Jag mår väldigt dåligt när jag upptäckte en sak som man måste sett tillräckligt länge för att tro på.
Ni skulle flugit ur folkdräkter direkt, för det är oftast saker som alla kan bekräfta.
Helt onödig hemlis.
Citera
2024-10-19, 02:48
Medlem
Det finns ju muppar som tror å MP och V också så varför bli förvånad över detta?
Citera
2024-10-19, 08:29
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Im with you on that. Men det är lite bredare och fler punkter. När det kommer till spöken och medium; Det har aldrig någonsin i historien funnits ett trovärdigt bevis på att det existerar/är sant, som inte går att debunka. Aldrig.
Citera
2024-10-19, 10:44
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
För det första måste någon anmäla. För det andra måste bedrägeriet bevisas.

Många har bevisats.

Krävs ingen anmälan från BO tex utan polisen kan själv göra det för att finjustera på sin statistik din lilla horbög gå o sug av ett medlum nu
Citera
2024-10-20, 11:49
Medlem
Titsdontlies avatar
Hade de vart frivilligt så hade jag inte haft något emot medlum ellerhur?
Citera
2024-10-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Hur kan man tro på medium när det finns olösta mord?
Hur kan man tro på medium när det finns så många olösta mord?
Hur kan man öht ens tro på spöken och ett efterliv i den formen när det finns olösta mord?
Om det fanns spöken eller fungerande medium, varför skulle inte dessa berätta vem som mördade dem?
Ja det finns några fåniga få fall där det hävdas att någons "ande" ska ha meddelat från andra sidan på kryptiska sätt vem som mördat dom, kom inte med de exemplen.
Till att börja med blanda inte ihop, det finns många bluffmakare "medium"
MEN det finns även riktiga medium, som har BEVISAT att de får info från andar, eftersom sådana har sagt sådant som de inte kunde veta annars.
T ex om en nära blivit en dödlig krash vid sladd, men hade tur och blev kvar på vägen. Den maken hade inte talat om det för någon alls, så frun blev lite chockad då mediumet berättade Och i "Det okända" hade en del, som inte trodde på medium, hade talat om FALSKA saker i förväg för att lura medierna - men blev avslöjade av medierna

Gällande att lösa mord.
/I USA har mordoffer hittats med hjälp av medium. Men det är inte lätt eftersom medium ser BILDER och det kan vara svårt att se var det är, eftersom det kan finnas många platser som ser liknande ut.
Vet inte om medium talat om vilken mördare. Det är inte lätt eftersom spökena talar i bilder och symboler eller visar enstaka bokstäver om jag fattat rätt.
/Dels finns problemet att det finns en massa spöken, som även pratar om en massa annat, så det är väldigt svårt för mördade spöken att få kontakt med något av de få medium som har förmågan att uppfatta sådan info.
/Vet inte, men endel mördade, som medium har fått kontakt med, verkar förvirrade och kanske inte vet vad som hände, liksom det är vid en del plötsliga dödsolyckor. En del av dem säger bra medium att de inte vet att de är döda, fast ibland har de blivit kvar för att försöka få fram att de blivit mördade, MEN tidsbedömningen försvinner så mordet hände för så länge sedan att mördaren är död för länge sedan, och då är det inte lika intressant att göra polisarbete.
/MEN DET STÖRSTA PROBLEMET - Även om medium har fått fram någon intressant, så är nästan inga poliser intresserade att lyssna. Därför förekommer det att i alla fall i USA anlitar släktingar privatdetektiver.
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det finns ju folk som tror på spöken tomtar andar och troll, himmelriket, tror att dom ser dom att kunna prata med dom, vet inte om det kallas vanföreställningar eller något det får en läkare avgöra.

Om något ska kunna prata behövs en levande människa med lungor och annat för att få fram ord vilket en avliden person inte har eftersom en avliden person finns inte kvar, helt omöjligt att kunna göra sig påmind om man inte lever som tur är förstår dom mesta av oss det.
Nu är du ute och cyklar, eftersom du blandar ihop sådant som inte finns
med sådant som finns d v s spöken, andar eller vad kalla det.

Jag kan INTE kommunicera med andar, men har gjort en del annat "övernaturligt" efter att jag hade läst en bok skriven av en av amerikanerna, som var inblandade i forskning med militära pengar, både amerikanska och sovjetiska om sådant under kalla kriget och de BEVISADE flera saker t ex tankeöverföring på distans.
Genom det övertygade jag två, som sa att det inte finns sådant genom att tala om framtidsgrejer, som man omöjligt kunde lista ut med logik.
(Halvlångt. Jag kan berätta detaljerna om någon vill.)
Efter det började jag träna att förutsäga framtiden paranormalt, och blev ganska bra på det,
men slutade då jag kom att det att det inte skulle vara spännande att se på sport om jag visste vad det skulle bli
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Om något ska kunna prata behövs en levande människa med lungor och annat för att få fram ord vilket en avliden person inte har eftersom en avliden person finns inte kvar, helt omöjligt att kunna göra sig påmind om man inte lever som tur är förstår dom mesta av oss det.

Som tur är finns det läkarhjälp och medicinering att få.
Du vet inte mycket du

Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Döda människor som blivit mördade brukar söka upp oss medium och begära upprättelse för sig själv.
Dagligen.

Ingen av dom på forumet vågar göra någonting åt en mördare förutom att knappa på tangentbordet.
En samling fegisar.
Ja. (Jag har ingen aning om hur vanligt.)
Fast tangenbordsfegisarna kan inte göra mycket
till skillnad från fega/okunniga poliser.
Citera
2024-10-20, 20:35
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
++´´

.

men om medium blandar ihop sådär så är dom ju extremt meningslösa? om dom inte kan hålla isär sånt, hur ska dom hålla isär något alls?
Citera
2024-10-20, 20:47
Medlem
Citat:
men om medium blandar ihop sådär så är dom ju extremt meningslösa? om dom inte kan hålla isär sånt, hur ska dom hålla isär något alls?
Va? Jag började att skriva om sammanblandning för att inte DU eller andra skulle blanda ihop skojare och riktiga medium
för det passar ju inte att diskutera den ena typen som om den vorde den andra...
MEN det finns även riktiga medium,
Citera
2024-10-20, 21:11
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Va? Jag började att skriva om sammanblandning för att inte DU eller andra skulle blanda ihop skojare och riktiga medium
för det passar ju inte att diskutera den ena typen som om den vorde den andra...
MEN det finns även riktiga medium,

Men det är inte lätt eftersom medium ser BILDER och det kan vara svårt att se var det är, eftersom det kan finnas många platser som ser liknande ut.
Vet inte om medium talat om vilken mördare. Det är inte lätt eftersom spökena talar i bilder och symboler eller visar enstaka bokstäver om jag fattat rätt.
/Dels finns problemet att det finns en massa spöken, som även pratar om en massa annat, så det är väldigt svårt för mördade spöken att få kontakt med något av de få medium som har förmågan att uppfatta sådan info.
Citera
2024-10-20, 22:28
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Men det är inte lätt eftersom medium ser BILDER och det kan vara svårt att se var det är, eftersom det kan finnas många platser som ser liknande ut.

Vi ande viskare diskuterar när kommunicerar normalt med spöket..

Ande viskar vårt namn och det är igång igen.
Citera
2024-10-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ja det var vad JAG skrev om problem att få ledtrådar från mordoffer via riktiga medium.
Vad var det med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in