2024-10-20, 20:17
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814

Han är ju helt upp i molnen förälskad i detta fiktiva barnet.
Låter som om han kunnat gifta sig med det samma.

Ser ut som om han är från Bosnien skall jag killgissa hans förnamn gissar jag på Am + samma som infrared sensor förkortas på 2 bokstäver
Det är en taktik som kallas för lovebombing
Efteråt kommer misshandel och isolering när de har lyckas skapa ett förtroende
Citera
2024-10-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Det är en taktik som kallas för lovebombing
Efteråt kommer misshandel och isolering när de har lyckas skapa ett förtroende

Sjuka människor.
Vi får väl fram namn o arbetsgivare på denna. Så kan vi följa hur han sjunker under jorden o kanske hamnar 6fot under.
Citera
2024-10-20, 20:34
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Enl chatten.
Hans namn verkar vara kort och börja på A
Det är också enl chtten

Kolla på hur han och hans liv ser ut. Han är inte nån jävla redovisningschef som hjälper barn komma ur gängvåld. Han beskriver sin arbetsdag som att han "redovisar möten" med "massa skjutningar" och skryter med att han handlat för 649 kronor på Jysk.

Tur att det inte är du som sitter och snackar med honom för du är ju så lättlurad att du hade släppt till hålet på riktigt.
Senast redigerad av Ond.hicka 2024-10-20 kl. 20:43.
Citera
2024-10-20, 20:34
Medlem
#498 rebus på gäddan?
Citera
2024-10-20, 20:41
Avstängd
HajPaDigs avatar
#498 är säkert en psykopat.
Citera
2024-10-20, 20:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Fick faktiskt lite puls av äcklet Thom Sand #497 som blir aggressiv mot Sara enbart för att han vägrar stå för det han gjort. Vidrig liten fitta det där. Läste att det är Sundsvall det handlar om då Dumpen för en gångs skull inte skrev i titeln vilken stad vederbörande bor eller verkar i men bara hoppas att han får det riktigt tufft.
Citera
2024-10-20, 21:00
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Fick faktiskt lite puls av äcklet Thom Sand #497 som blir aggressiv mot Sara enbart för att han vägrar stå för det han gjort. Vidrig liten fitta det där. Läste att det är Sundsvall det handlar om då Dumpen för en gångs skull inte skrev i titeln vilken stad vederbörande bor eller verkar i men bara hoppas att han får det riktigt tufft.

Han kommer att få det tufft där i den lilla staden med kampsportsklubbar både i stan, i Timrå och fler strax utanför. Det där sprider sig blixtsnabbt. Gubbarna där som är tränare vet redan vem han är.
Citera
2024-10-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Kolla på hur han och hans liv ser ut. Han är inte nån jävla redovisningschef som hjälper barn komma ur gängvåld. Han beskriver sin arbetsdag som att han "redovisar möten" med "massa skjutningar" och skryter med att han handlat för 649 kronor på Jysk.

Tur att det inte är du som sitter och snackar med honom för du är ju så lättlurad att du hade släppt till hålet på riktigt.
Nej redovisningschef är han då rakt inte.
Fick mig ett gott skratt när jag läste hur han beskriver jobbet: ”Hur man ska känna sig trygg när man redovisar möten” 😆👍😆
Citera
2024-10-20, 21:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Han kommer att få det tufft där i den lilla staden med kampsportsklubbar både i stan, i Timrå och fler strax utanför. Det där sprider sig blixtsnabbt. Gubbarna där som är tränare vet redan vem han är.
Bra. Ingen som styrt upp rebus på honom?
Citera
2024-10-20, 21:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Verkar inte så. Gått trögt på sistone med identifieringarna.

495 Zito666, 496 Hufsatufsa och nu 498 Laundrup saknar samtliga rebus.
Citera
2024-10-20, 21:36
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Han avslöjades i första eller möjligen andra posten. Säker på att du letar efter rätt person?
Citera
2024-10-20, 21:38
Medlem
kukflashs avatar
#498 Lär väl vara lätt efterbliven?
"Jag är chef"
"Jag har kostym på jobbet"

och verkar rent allmänt dum i huvudet när man läser vad han skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in