2024-10-20, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Om jag förstår det rätt så styrks våldtäktsanmälan av ett besök på sjukhus där det konstateras att kvinnan har skador av olika slag?

Så det är i ordets rätta bemärkelse att våld utövades under tiden som Mbappés hade sex med henne?

Det är ändå rätt få kvinnor som gillar att bli skadade under samlaget tänker jag.

Kan det vara någon piercing han har skadat henne med?
Citera
2024-10-20, 14:10
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag hittade henne D*nic* M*Linn
*e

Stackars tös. Inte för vad hon påstår sig ha blivit utsatt för utan för att en hel värld kommer hata henne och Mbappe kommer kräva skadestånd från henne för förtal om detta visar sig vara en lögn.

Han uppvisar noll tecken på stress så det kommer ifrågasättas vad som egentligen hände som gjort att hon anmält honom.

Jag trodde han gillade män med vaginor. Men det gör han kanske också.

Om det skulle vara så att det visar sig vara en uppdiktad historia (en lögn) sprungen ur ett sedeslöst levnadssätt så tycker inte jag att det vore ett dugg synd om MÄ ifall hon skulle bli fälld och få ett fett skadeståndskrav på sig.
Citera
2024-10-20, 14:11
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Jag hittade henne D*nic* M*Linn
*e

Stackars tös. Inte för vad hon påstår sig ha blivit utsatt för utan för att en hel värld kommer hata henne och Mbappe kommer kräva skadestånd från henne för förtal om detta visar sig vara en lögn.

Han uppvisar noll tecken på stress så det kommer ifrågasättas vad som egentligen hände som gjort att hon anmält honom.

Jag trodde han gillade män med vaginor. Men det gör han kanske också.

Allt är en lögn och påhitt. Snacka om förstört sitt liv för lite uppmärksamhet.
Citera
2024-10-20, 14:12
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Eftersom han är oskyldig till våldtäkt (tills motsatsen är bevisad) så är det kanske inte så konstigt att han presterar på topp.

Du verkar dock ta hans skuld för given kall som du själv är.

Han har erkänt gärningen och det finns än så länge ingen bra indikation på att samtycke faktiskt funnits. Däremot vet vi att det starkaste enskilda beviset - kvinnans vittnesmål - talar emot samtycke.

Om han istället blivit anmäld för misshandel och erkänt att han slagit kvinnan, men att hon var med på det - hade du då utgått från att samtycke funnits trots att kvinnan menar att det inte fanns?
Eller hade du utgått från att det var misshandel tills dess att samtycke faktiskt påvisats?

Jag tycker att vi ska utgå från att hans version är sann och att han inte medvetet våldtagit, det kan vara ren oaktsamhet från hans sida.
Senast redigerad av DonaldBiden 2024-10-20 kl. 14:30.
Citera
2024-10-20, 14:29
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Han har erkänt gärningen och det finns än så länge ingen bra indikation på att samtycke faktiskt funnits. Däremot vet vi att det starkaste enskilda beviset - kvinnans vittnesmål - talar emot samtycke.

Om han istället blivit anmäld för misshandel och erkänt att han slagit kvinnan, men att hon var med på det - hade du då utgått från att samtycke funnits trots att kvinnan menar att det inte fanns?
Eller hade du utgått från att det var misshandel tills dess att samtycke faktiskt påvisats?

exakt det är sa det ligger till men gubbslemmet tror att man kan behandla en kvinna som en vante bara för att man betalat för sex som i detta fall
Citera
2024-10-20, 14:37
Medlem
Jilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden

Jag tycker att vi ska utgå från att hans version är sann och att han inte medvetet våldtagit, det kan vara ren oaktsamhet från hans sida.

Om han erkänt vet vi ej. Det är uppgifter från Frankrike och som hans advokat förnekar gjorts.

Men länka gärna erkännandet.
Citera
2024-10-20, 14:55
Avslutad
och det finns än så länge ingen bra indikation på att samtycke faktiskt funnits. Däremot vet vi att det starkaste enskilda beviset - kvinnans vittnesmål - talar emot samtycke.

Jag tycker att vi ska utgå från att hans version är sann och att han inte medvetet våldtagit, det kan vara ren oaktsamhet från hans sida.[/quote]

Nej, han har INTE erkänt våldtäkt. Var har du fått det ifrån?
Han säger att de haft sex och att samtycke funnits. Han säger även att det finns sms där de två smsat EFTER och inget där antyder på att det var våldtäkt utan endast samtycklig sex.
Citera
2024-10-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
exakt det är sa det ligger till men gubbslemmet tror att man kan behandla en kvinna som en vante bara för att man betalat för sex som i detta fall

Kvinnor som befinner sig i denna typ av miljöer är inte helt ovana med behandlingen om man säger så. Gubbslem ?? Nja.. kvinnoslem tycker jag i detta fall. Usch, fyfan den där typen av personligheter är vidriga. Säljer sitt liv och sina kroppar på "sociala" medier, m.m
Citera
2024-10-20, 15:02
Medlem
Jilins avatar
Citat:
och det finns än så länge ingen bra indikation på att samtycke faktiskt funnits. Däremot vet vi att det starkaste enskilda beviset - kvinnans vittnesmål - talar emot samtycke.

Efter våldtäktsanklagelserna medger nu fotbollsspelaren Kylian Mbappé att han haft sex med en kvinna i Stockholm, men att han ska ha uppfattat att det fanns samtycke, det uppger franska RMC Sports.

Advokaten fördömer uppgifterna

Mbappés advokat Marie-Alix Canu-Bernard fördömer starkt ”påståenden som antyder att Kylian Mbappé talade om händelserna under sin resa till Stockholm”.

https://www.tv4.se/artikel/64p7jb46JoabYjTpcxvxjo/mbappe-hade-sex-med-samtycke
Senast redigerad av Jilin 2024-10-20 kl. 15:04.
Citera
2024-10-20, 15:09
Medlem
Jilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Har aldrig sagt precis det du skriver. Sorry dream on

Du har ju skrivit med säkerhet att skada finns.

”Vi vet med 100% säkerhet att flickans könsorgan är skadat det har konstaterats på sjukhus”

(FB) Våldtäkt utreds efter Kylian Mbappés Sverigebesök (2024-10-14)
Citera
2024-10-20, 15:10
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Om jag förstår det rätt så styrks våldtäktsanmälan av ett besök på sjukhus där det konstateras att kvinnan har skador av olika slag?

Så det är i ordets rätta bemärkelse att våld utövades under tiden som Mbappés hade sex med henne?

Det är ändå rätt få kvinnor som gillar att bli skadade under samlaget tänker jag.

Men, för fasiken - för hundraelfte gången - inget alls styrker någon av de inblandades inställningar till om ett ev. brott begåtts. Vi har inget att gå på förutom vad som stått i MSM och där finns inget kring detta. Det är trådsanningar kring vem BO (den utpekade DM, kan vara henne min inget som stått någonstans, förutom i denna tråd) är och ej heller om hon haft några skador. Vi vet således INTE om Mbappé utövat våld mot kvinnan under samlaget!

INGENTING AV SVAMLANDET I TRÅDEN ÄR KONSTATERAT OCH/ELLER VIDIMERAT AV NÅGON PART I MÅLET!!!
Citera
2024-10-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Men, för fasiken - för hundraelfte gången - inget alls styrker någon av de inblandades inställningar till om ett ev. brott begåtts. Vi har inget att gå på förutom vad som stått i MSM och där finns inget kring detta. Det är trådsanningar kring vem BO (den utpekade DM, kan vara henne min inget som stått någonstans, förutom i denna tråd) är och ej heller om hon haft några skador. Vi vet således INTE om Mbappé utövat våld mot kvinnan under samlaget!

INGENTING AV SVAMLANDET I TRÅDEN ÄR KONSTATERAT OCH/ELLER VIDIMERAT AV NÅGON PART I MÅLET!!!

Det förstår jag. 99% är ren spekulation och gissningar. Som det brukar bli när svensk rättväsende ska börja jobba så tar det något år innan man får veta mer detaljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in