2024-10-20, 00:21
Medlem
NeutronStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Vad fan är det för hjärnskadat miffo som vill se den här köttbullen naken?

https://cdn-00.rockfoto.nu/imagesbig/20230629_205913_733715.jpg

Bra artist, snygg kvinna med kurviga former, och modig som protesterar mot Israels folkmord i Gaza.
Citera
2024-10-20, 00:47
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Jag, kanske. Jag gillar lagom feta damer.

Edit: Dock inte aktuellt att se något vänster-TV-program för det. Finns fullt med nakna fetton på Nätet att kolla på när det passar.

Vet inte varför jag fann detta så charmerande. Frasen "finns fullt med nakna fetton på nätet" i sammanhanget uppskattande av kvinnlig skönhet var fan mer uppfriskande än vilken Wollter som helst.
Citera
2024-10-20, 00:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Vad fan är det för hjärnskadat miffo som vill se den här köttbullen naken?

https://cdn-00.rockfoto.nu/imagesbig/20230629_205913_733715.jpg

Mycket vacker. Skulle väl inte kolla på tv för det men hon är verkligen inte motbjudande på något sätt.
Citera
2024-10-20, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Kul att SVT har vågat hoppa på naken-trenden!

Jag undrar lite vad det är för lurt på gång nu, tycker mig märka en tendens till att promotandet av nakenhet ökat senaste halvåret. Det verkar vara en synkad kampanj med Sveriges Radio också.

Frågan är vad syftet är?
Citera
2024-10-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag undrar lite vad det är för lurt på gång nu, tycker mig märka en tendens till att promotandet av nakenhet ökat senaste halvåret. Det verkar vara en synkad kampanj med Sveriges Radio också.

Frågan är vad syftet är?

Du får gärna förklara nakenheten på Sveriges Radio.
Citera
2024-10-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Varifrån kommer uttrycket "sminka en gris"?
Ett klassiskt svenskt ordspråk från den tiden då inte borgarna förstört landet. Betydelsen e att även om du sminkar en gris, så e det fortfarande en gris. Man försöker få något att se bättre ut än vad det e, helt enkelt
Senast redigerad av Kojkoj 2024-10-20 kl. 01:48.
Citera
2024-10-20, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Du får gärna förklara nakenheten på Sveriges Radio.

Promota = marknadsföra, framhäva osv

Promota nakenhet = marknadsföra, pusha för nakenhet.

Alltså inte samma sak som att man har börjat sända radioprogram nakna.

Jag har observerat flera inslag av detta men här har du ett exempel:

(FB) Nakna barn och 15 meter tyg i röven + div blandat bög. En eftermiddag med P1.
Citera
2024-10-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Bra artist, snygg kvinna med kurviga former, och modig som protesterar mot Israels folkmord i Gaza.

On point! 👏🏼
Citera
2024-10-20, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Gästerna lär väl bli tjocka vänstermänniskor. Vilka kan det bli? Undrar om en del finns med här, Molly Hammar är det i alla fall (#vikräver):

https://bulletin.nu/lista-har-ar-alla-kandisar-som-skrev-under-uppropet-vikraver

Edit: Jag tog visst fel på Molly.
Carl Johan de Geer. Maud Olofsson. Kanske.
Citera
2024-10-20, 04:07
Medlem
Fattar inte programiden för fem öre.
Stina Wollter ska alltså måla av någon. Tja, för all del. Hon kan väl måla någorlunda även om jag personligen tycker hennes konst ser rätt knepig ut.

Samtidigt ska hon intervjua personen hon ska måla av. Är Stina programledare? Kan hon föra en vettig konversation, ställa rätt frågor osv?
Känns som att det kan bli ett rätt krystat samtal

Vad vill man få ut av programmet? Kroppsaktivism? Komma kändisar närmare? Lite oklart. Och vidare, vem är målgruppen?

Tvivlar starkt på att programmet blir någon större hit. Återigen, vem förväntas se?

Är dock nyfiken på vilka sex "kändisar" det är som ställer upp på galenskapen.
Citera
2024-10-20, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Fattar inte programiden för fem öre.
Stina Wollter ska alltså måla av någon. Tja, för all del. Hon kan väl måla någorlunda även om jag personligen tycker hennes konst ser rätt knepig ut.

Samtidigt ska hon intervjua personen hon ska måla av. Är Stina programledare? Kan hon föra en vettig konversation, ställa rätt frågor osv?
Känns som att det kan bli ett rätt krystat samtal

Vad vill man få ut av programmet? Kroppsaktivism? Komma kändisar närmare? Lite oklart. Och vidare, vem är målgruppen?

Tvivlar starkt på att programmet blir någon större hit. Återigen, vem förväntas se?

Är dock nyfiken på vilka sex "kändisar" det är som ställer upp på galenskapen.

”Idén” är nog mest att programdirektör Eva Beckman hoppas på höga tittarsiffror. I hennes fisförnäma värld är det säkert så att hon tror att det är sån här skit pöbeln vill ha. Glo på nakna B-kändisar under sken av att det är kroppsaktivism och kulturellt.

För övrigt: Är SVT:s tittarsiffror hemligstämplade numera? Eller finns de redovisade någonstans?
Citera
2024-10-20, 07:16
Medlem
Gvasalias avatar
Många vita islamister i denna tråd som är kränkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in