2024-10-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Annars hade väl ingen tittat på skiten?

Precis!

Från Stina Wollters Insta:

” Den 13 november kommer det första avsnittet om sex.

”Naken med Stina Wollter”

Ett program om kroppen som formäventyr och berättelseutgångspunkt.
Jag bjuder in sex personer att vara min krokimodell för en dag. Jag tecknar, vi pratar, jag lyssnar och tecknar.

I det fredade rum som är förutsättningen för både kroki och trygga samtal berättar gästen om förhållandet till sin kropp, dess form, känsla och historien den bär på.

Programmet är inspelat i Bror Hjorths ateljé och först ut i denna avklädda intervjuserie är artisten och låtskrivaren Molly Hammar. @mollyhammar

Detta är ett program där så mycket jag tycker är viktigt sammanförs. Och min dröm är att det ska bidra till läkande och förändring.”

Sista meningen känns ju lite ironisk i dagsläget med tanke på allt bråk det blivit med att hon av SVT anses rumsren nog att synas i SVT igen.
Citera
2024-10-19, 22:38
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Sista meningen känns ju lite ironisk i dagsläget med tanke på allt bråk det blivit med att hon av SVT anses rumsren nog att synas i SVT igen.
”Läkande” och ”förändring” betyder nog något helt annat för henne, än för dig och mig och de allra flesta andra.
Citera
2024-10-19, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
”Läkande” och ”förändring” betyder nog något helt annat för henne, än för dig och mig och de allra flesta andra.

Ja, så kan det nog vara…
Citera
2024-10-19, 22:50
Medlem
"Opartiska" SVT låter antisemit som sprider "judar dödar palestinier för att stjäla deras organ" lögner få program. Är nästa program en från NMR kanske som kör?
Citera
2024-10-19, 23:08
Medlem
Europes avatar
Gästerna lär väl bli tjocka vänstermänniskor. Vilka kan det bli? Undrar om en del finns med här, Molly Hammar är det i alla fall (#vikräver):

https://bulletin.nu/lista-har-ar-alla-kandisar-som-skrev-under-uppropet-vikraver

Edit: Jag tog visst fel på Molly.
Senast redigerad av Europe 2024-10-19 kl. 23:15.
Citera
2024-10-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Gästerna lär väl bli tjocka vänstermänniskor. Vilka kan det bli? Undrar om en del finns med här, utöver Molly Sandén som mycket riktigt är med på listan (#vikräver):

https://bulletin.nu/lista-har-ar-alla-kandisar-som-skrev-under-uppropet-vikraver

Kanske

Camilla Läckberg
Lady Dahmer
Alexandra Pascalidou
Anna Book
Citera
2024-10-19, 23:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Du menar att han inte vågar visa upp sin pitt.

För mig är hon egentligen snarare en okändis. Jag har noll koll på vad hon har gjort. Men unga tjejer är alltid välkomna i den här typen av tv-program.

Molly Hammar är smällfet. Hade hon gått ner ca 70-80 kg kanske hon hade varit något att se naken, men inte nu.
Citera
2024-10-19, 23:18
Medlem
xmzs avatar
Så jäkla destruktivt att lyfta fram fetma som något positivt och acceptabelt. Glorifierar ohälsa och dåligt leverne. Fan till och med programledaren i Biggest loser är skadligt överviktig. Gör för fan inte detta till något eftersträvansvärt.
Citera
2024-10-19, 23:19
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Kanske

Camilla Läckberg
Lady Dahmer
Alexandra Pascalidou
Anna Book

Jag skrev först fel Molly, men även Molly Sandén är med på listan och har fläkt ut sig naken tidigare. Men kanske är hon inte aktuell just för att hon har redan näckat.
Citera
2024-10-19, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Stina Wollter, en konstnär så fri,
med pensel och tankar, sin egen magi.
Men på Instagram kom ett ord som slog snett,
ett utspel som ledde till allvarlig debatt.

När hon talade grovt om en känslig sak,
blev många förvånade, tonen så vrak.
Antisemitiskt, ett sår som hon rev,
och nu står hon där, i ett etiskt skev.

SVT kallar, men är detta rätt?
En programledarroll kan kännas lätt,
men att måla av kroppar med trovärdig blick,
kräver respekt, och moralens skick.

Är det rätt att ge någon makt,
när det svajar i värderingens takt?
För kanske är det bättre att stå på paus,
och låta skandalen klinga ut i sitt kaos.

Rimmet snett/debatt var sådär va?
Citera
2024-10-19, 23:32
Medlem
Varifrån kommer uttrycket "sminka en gris"?
Citera
2024-10-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Är det bara jag som ser Kakan Hermanson fläska ut sin fantastiska kropp och bidrar med sin överlägsna intelligens och genomtänkta åsikter? Jag har aldrig varit såhär glad över att min tv är sönder.
Tänkte detsamma, en hundring på att kakan är med.. Eller är det FÖR uppenbar gäst tro?? Andra lågoddsare är Mia skäringer, nour el-refei, Johanna nordström och andra med rätt vänsteråsikter som är tjocka och/eller gillar att prata om sin fitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in