2024-10-19, 21:24
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Dock är det väl ingen som sagt rakt ut att de är pedofiler och att det har problem med just det. Tror de orden är väldigt svåra att ta i sin mun.

Om du läser mitt längre inlägg längre upp så förklarar jag att jag inte tror att denna gädda är pedofil. Endast en som själv varit i stimulanternas klor kan fatta vad dessa droger gör med ens psyke. Det är inte för intet som många gäddor är inne på inte bara barn utan hundar och annat sjukt.

Jag tror inte att denna gädda är pedofil utan bara blir jävligt skev under ruset helt enkelt.

Sen ska vi inte missbruka begrepp heller då en som tänder på en 13-åring per definition inte är pedofil utan hebefil, men det är en annan femma.

Med det sagt är det möjligt att denna gädda sitter hemma och runkar till barnporr a la Daisy's Destruction (som vissa andar sjuka individer), det kan ingen veta. Men det är ingenting av det som framkommer som visar på det det - och det är det enda vi ska utgå ifrån.
Senast redigerad av trueforgood 2024-10-19 kl. 21:28.
Citera
2024-10-19, 21:45
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Hahaha, nämen vad är detta en brottnings-gädda som gillar småpojkar.

Står inte i vilken stad det utspelar sig?

Hoppas nu att brottaren blir identifierad och får sitt liv förstört.

Trålar man efter underåriga så förtjänar man inte någon nåd.

Det är mycket kampsportare i hans ålder i området som är tränare och jag känner och har träffat. Han får det tufft.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-19 kl. 21:47.
Citera
2024-10-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Av alla människor jag träffat genom årens lopp är en missbrukare som lägger sig platt den mest ärliga av alla. Varför? För att han nått den absoluta botten och inte längre har något att förlora. Han vet att lögner och ursäkter inte funkar längre och har inget val än att vara ärlig. Han vill inte heller ljuga längre, för lögnen är en del av det helvete som tagit honom till denna plats.

Denna gädda är till 99.9% ärlig och spelar inte. En gammal missbrukare som en själv ser detta, men jag har full förståelse för er andra som inte har den erfarenheten och därmed inte kan se det. #496

Mycket konstigt att det tycks ha undgått dig att en missbrukare är något av det minst pålitliga som existerar. De är extremt manipulativa. Och att de lägger sig platt beror ju bara på att de är slitna och inte orkar diskutera!

Tycker inte att han verkade vara särskilt empatisk gentemot barnet för fem öre, utan det var bara fokus på hur kämpigt han har det, en stor jagcentrering, men jag kanske missade något. Han kanske resonerade kring att barn far illa och riskerar att bli självdestruktiva av att barn utsätts för fula gubbar?

Den här personen har ju varit på behandlingshem flera gånger och då har han ju redan nått botten, annars hade det inte varit så. Staten skickar inte iväg folk på hem som kostar 7000 kr dygnet för skojs skull. Jäkligt konstigt att han inte tycks ha utvecklats åt rätt håll fastän man kostat på honom terapi för säkert en miljon. Istället planerar han en barnvåldtäkt.

Jag ser inte alls att den här tjommen verkar ha kapacitet till något, utan i värsta fall har hans hjärna tagit jäkligt mycket stryk av droger darav att han är oförmögen att ta till sig terapi, men hoppas jag har fel och att någon av alla vändor på behandling framöver får honom att vilja förändra sig.

Senast redigerad av Florman 2024-10-19 kl. 22:04.
Citera
2024-10-19, 22:15
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mycket konstigt att det tycks ha undgått dig att en missbrukare är något av det minst pålitliga som existerar. De är extremt manipulativa. Och att de lägger sig platt beror ju bara på att de är slitna och inte orkar diskutera!

Tycker inte att han verkade vara särskilt empatisk gentemot barnet för fem öre, utan det var bara fokus på hur kämpigt han har det, en stor jagcentrering, men jag kanske missade något. Han kanske resonerade kring att barn far illa och riskerar att bli självdestruktiva av att barn utsätts för fula gubbar?

Den här personen har ju varit på behandlingshem flera gånger och då har han ju redan nått botten, annars hade det inte varit så. Staten skickar inte iväg folk på hem som kostar 7000 kr dygnet för skojs skull. Jäkligt konstigt att han inte tycks ha utvecklats åt rätt håll fastän man kostat på honom terapi för säkert en miljon. Istället planerar han en barnvåldtäkt.

Jag ser inte alls att den här tjommen verkar ha kapacitet till något, utan i värsta fall har hans hjärna tagit jäkligt mycket stryk av droger darav att han är oförmögen att ta till sig terapi, men hoppas jag har fel och att någon av alla vändor på behandling framöver får honom att vilja förändra sig.

Det finns en extrem polaritet hos missbrukare - antingen extremt lögnaktiga eller extremt ärliga. När man nått botten och det verkligen inte finns något kvar kommer ärligheten - och det är här jag är övertygad att denna man befinner sig.

Sympati för barnet säger du... vilket barn? Han har pratat med vuxna människor som utgett sig för att vara ett barn, så det finns inget barn att ha sympati för. Mycket möjligt att han har kontakt med riktiga barn men det kan vi inte veta, vilket lämnar oss till rena spekulationer.

Vad gäller behandlingshem håller jag dock med dig. Vet folk som till och med utnyttjar det som en vila mellan pundarperioderna - dvs dom tar en paus, får god mat, kan umgås med likasinnade och ta det lugnt. Behandlingshem ska fokusera på att verkligen hjälpa människor - dvs terapi och andra behandlingsmetoder som hjälper en att lösa upp och släppa ens trauman. Tyvärr är det mig veterligen inte många som gör det då dom mest är ute efter att tjäna pengar och skiter i vilket, typ.

MEN. Oavsett om en missbrukare kommer till det absolut bästa av det bästa behandlingshemmet måste man nå den absoluta botten. Man måste vilja förändras och inse att man inte kan fortsätta fly, och jag tror och hoppas att denna man nått detta läge i och med uthängningen. #496
Citera
2024-10-19, 22:29
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilFuck
497 har även tränat småtjejer.

https://www.st.nu/artikel/klubbens-talangfulla-tjejtrio
Kollar runt lite, det är fan bra fallhöjd på honom tror jag.
Senast redigerad av Eustache 2024-10-19 kl. 22:33.
Citera
2024-10-19, 22:46
Medlem
Storanglarens avatar
#497 verkar ha ett talfel och även vara missbildad. Kolla hans vänstra öra. Ser rejält missbildat ut.
Citera
2024-10-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Det är ju inte ens lite likt Mats Alm. Vare sig utseende eller röst

Är du ansiktsblind?
Citera
2024-10-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#497 verkar ha ett talfel och även vara missbildad. Kolla hans vänstra öra. Ser rejält missbildat ut.
Han har typiska brottaröron och det får alla som håller på med brottning.
Citera
2024-10-19, 23:11
Medlem
Alla ni som påstår att det INTE är Mats Alm. Gå till en optiker!

https://imgur.com/a/ZySt9t4
Citera
2024-10-19, 23:11
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han har typiska brottaröron och det får alla som håller på med brottning.

Ja de har alla blomkålsöron. De får det om de inte har skydd. Nu för tiden finnss det såna. George Masvidal (mma) ör ett exempel utan blomkålsöron. Andra fighters i hans ålder och viktklass har det.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-19 kl. 23:14.
Citera
2024-10-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Alla ni som påstår att det INTE är Mats Alm. Gå till en optiker!

https://imgur.com/a/ZySt9t4

Men herregud ge dig nu. Det är inte Mats Alm.
Citera
2024-10-20, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Men herregud ge dig nu. Det är inte Mats Alm.

Förklara den egendomliga formen på öronsnibben och de identiska leverfläckarna vid övre hals partiet - annars håller du käften. Ok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in