2024-10-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Håller med, ett nej är ett nej.

Ja, däremot är hennes konsekvenstänkande väldigt låg eller är hennes riskbedömning såpass dålig eller så skiter hon i vilket? Självansvar. Väljer man att umgås med drogpåverkade, gängkriminella sandfolk och knarka ihop med de, ja, då måste man själv ta konsekvenserna av det.
Citera
2024-10-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corneliusthe1
Sista gången jag skriver detta inget som indikerar på våldtäkt, om du är så nyfiken så kan du läsa fupen. Kommer inte gå in på videon mer.

Något måste det ju vara som indikerar på våldtäkt ändå på de där filmsnuttarna, eftersom båda 2 blev dömda till fängelse...
Senast redigerad av Dinos..katt 2024-10-18 kl. 19:57.
Citera
2024-10-18, 19:50
Medlem
MT och hans kompanjon dömda till 5,5 år respektive 5 år.

MT undvek 12 år vid skjutningen 2021 bara för att några år senare åka på 5,5 år för våldtäkt. Tror det blir svårt för honom nu att lämna det här livet och skaffa vitt jobb när han kommer ut.
Senast redigerad av OstBaugen 2024-10-18 kl. 19:53.
Citera
2024-10-18, 20:01
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Något måste det ju vara som indikerar på våldtäkt ändå på de där filmsnuttarna, eftersom båda 2 blev dömda till fängelse...
Om du läst domen så kan du se hur oseriös den är lol
Citera
2024-10-18, 20:03
Medlem
Citat:
Om du läst domen så kan du se hur oseriös den är lol

Tja... båda dömdes och då är jag nöjd. )
Citera
2024-10-18, 20:16
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Tyvärr så har du fel om det också precis som du hade om videon på en gruppvåldtäkt )
Tyvärr så vet du inte vad jag menar och tyvärr så har du inte sett videon för om du läser domen så kan de se att videorna inte indikerar på våldtäkt och att hela domen är oseriös ahhahahh
Citera
2024-10-18, 20:18
Medlem
Citat:
Tyvärr så vet du inte vad jag menar och tyvärr så har du inte sett videon för om du läser domen så kan de se att videorna inte indikerar på våldtäkt och att hela domen är oseriös ahhahahh

Och ändå blev de dömda. )
Citera
2024-10-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstBaugen
MT och hans kompanjon dömda till 5,5 år respektive 5 år.

MT undvek 12 år vid skjutningen 2021 bara för att några år senare åka på 5,5 år för våldtäkt. Tror det blir svårt för honom nu att lämna det här livet och skaffa vitt jobb när han kommer ut.
Tror du verkligen att dessa folk vill jobba ?
Citera
2024-10-18, 20:21
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Och ändå blev de dömda. )
Glöm inte att han blev dömd innan med men sen frikändes han,bara för att man blir dömd betyder det inte att det är sant särskilt när det är en så oseriös dom och att åklagaren har ordbajsat hela domen
Citera
2024-10-18, 20:30
Medlem
Citat:
Glöm inte att han blev dömd innan med men sen frikändes han,bara för att man blir dömd betyder det inte att det är sant särskilt när det är en så oseriös dom och att åklagaren har ordbajsat hela domen

Nej det är nog ingen som glömmer att han undkom sitt straff efter vad som hände på Gamlegårdens centrum, men går det rätt till nu så ska han inte ha samma tur en gång till...

Sen är det ju inte åklagaren som dömer någon, han har ju bara gjort ett bra jobb. 👍
Citera
2024-10-18, 20:31
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Nej det är nog ingen som glömmer att han undkom sitt straff efter vad som hände på Gamlegårdens centrum, men går det rätt till nu så ska han inte ha samma tur en gång till...
Det var inte tur det var bara helt enkelt en felaktig dom med brist på bevis just därför friades han lol,
Sen skrev jag inte att åklagaren dömde honom dubbel lol
Citera
2024-10-18, 21:10
Medlem
Överklagan kommer säkert. Och om det gör det så hoppas jag att Hovrätten ändrar till minst 8 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in