2024-10-18, 18:44
  #468085
Medlem
raskenss avatar
Man blir alltid lika varm i hjärtat när ryska militärer på ockiperat område dödas av bilbomber utplacerade av partisaner.

https://x.com/bayraktar_1love/status/1847274610862981446
Citera
2024-10-18, 18:46
  #468086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Man blir alltid lika varm i hjärtat när ryska militärer på ockiperat område dödas av bilbomber utplacerade av partisaner.

https://x.com/bayraktar_1love/status/1847274610862981446

Japp detta bevisar på att det inte går att hålla ockuperat område i tron att det är som på medeltiden vilket är ryssarnas mentalitet. Det kommer bara att bli en jäkla massa sådana här dåd mot ockupanterna.

Nu väntar man bara på klipp på Nordkoreaner som sprängs i bitar av Ukrainska drönare.
Citera
2024-10-18, 18:50
  #468087
Medlem
Vad har Putler för mer äss i armen då? Kannibaler vid fronten har inte vunnit kriget och inte mördare. Tror han gamechangern är Nordkoreaner? Vad kommer för avskräde efter Nordkoreanerna tro ha ha.
Citera
2024-10-18, 18:52
  #468088
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Man blir alltid lika varm i hjärtat när ryska militärer på ockiperat område dödas av bilbomber utplacerade av partisaner.

https://x.com/bayraktar_1love/status/1847274610862981446

Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Japp detta bevisar på att det inte går att hålla ockuperat område i tron att det är som på medeltiden vilket är ryssarnas mentalitet. Det kommer bara att bli en jäkla massa sådana här dåd mot ockupanterna.

Nu väntar man bara på klipp på Nordkoreaner som sprängs i bitar av Ukrainska drönare.

Helt säkert. Piss-ryzzen kan alltså inte hålla koll på en begränsad mängd ukrainare på det lilla ockuperade området i sydöstra Ukraina. Vilket helvete ryzzhelvetet skulle få, om det är 45 miljoner Ukrainare, där precis alla ukrainare har en nära släkting som blivit våldtagen, lemlästad, mördad av ryzzhelvetet. Det kommer att smälla bilbomber som får Mossads attack mot Hizbolla att likna en ask ett-öres-smällare.
Citera
2024-10-18, 18:52
  #468089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Man blir alltid lika varm i hjärtat när ryska militärer på ockiperat område dödas av bilbomber utplacerade av partisaner.

https://x.com/bayraktar_1love/status/1847274610862981446

Instämmer.
Påminner lite om den julstämning som ibland infinner sig 1a advent.
Man blir varm om hjärtat.
Partisanerna är bra på att välja rätt mål
vid rätt tillfälle
Citera
2024-10-18, 18:56
  #468090
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Uranutvinning?

Såå, det var det dom gjorde, dom värdelösa pissryzzarna, när de grävde och grävde i den röda jorden, precis vid Tjernobyl?]

Jag tror du tänker på Red forest, men ja och det här blir en djup suck från min sida.. ..Vad i helvete tänkte Ryssarna på när dom började gräva där. :/

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Forest
Citat:
The Red Forest (Ukrainian: Рудий ліс, romanized: Rudyi Lis, Russian: Рыжий лес, romanized: Ryzhiy Les, lit. 'ginger-colour forest') is the ten-square-kilometre (4 sq mi) area surrounding the Chernobyl Nuclear Power Plant within the Exclusion Zone, located in Polesia. The name "Red Forest" comes from the ginger-brown colour of the pine trees after they died following the absorption of high levels of ionizing radiation as a consequence of the Chernobyl nuclear disaster on 26 April 1986.[1] The site remains one of the most contaminated areas in the world today.[2]

https://www.reuters.com/world/europe/unprotected-russian-soldiers-disturbed-radioactive-dust-chernobyls-red-forest-2022-03-28/
Citat:
Unprotected Russian soldiers disturbed radioactive dust in Chernobyl's 'Red Forest', workers say

[...]

LONDON, March 28 (Reuters) - Russian soldiers who seized the site of the Chernobyl nuclear disaster drove their armoured vehicles without radiation protection through a highly toxic zone called the "Red Forest", kicking up clouds of radioactive dust, workers at the site said.
The two sources said soldiers in the convoy did not use any anti-radiation gear. The second Chernobyl employee said that was "suicidal" for the soldiers because the radioactive dust they inhaled was likely to cause internal radiation in their bodies.

Personligen tycker jag det är underbart.. ..Helt jävla underbart att Rysseriet under Sovjetunionen skapade denna olycka men även att dom 36 år senare kände sig tvingade att återvända och fortsätta skita ner. Bara en Ryss kan få för sig att det är en bra ide.
Citera
2024-10-18, 18:59
  #468091
Medlem
Försvarsstyrkorna befriade och rensade byn Kruglyakivka i Charkiv-regionen - GUR
Tatyana Oliynyk — fredagen den 18 oktober 2024, 18:59

"Ukrainas försvarsstyrkor befriade och rensade byn Kruglyakivka, Kupyan-distriktet, Charkiv-regionen".

Källa : Huvuddirektoratet för underrättelseverksamhet vid Ukrainas försvarsministerium

"Soldater från "Brotherhood"-enheten som en del av Timur Special Unit av GUR vid Ukrainas försvarsministerium, med stöd av den 77:e separata luftmobilbrigaden av Ukrainas väpnade styrkor, befriade och rensade bosättningen av Kruglyakivka i Kupyan-distriktet från de ryska ockupanterna.."

"Enligt soldaterna förlorade ryssarna mer än en pluton infanteri i Kruglyakivka - de förstördes i närstrid. Även ockupanterna tillfångatogs."

"Som ett resultat av operationen slogs fienden ut ur bosättningen, ockupanternas rörelsevägar minerades."

GUR Charkiv-regionen

https://www.pravda.com.ua/news/2024/10/18/7480331/

Så ska de ryska ockupanterna hanteras!! GUR mflera jobbar bra.
Citera
2024-10-18, 19:00
  #468092
Medlem
leachs avatar
Den tjocke raketmannens undersåtar i ryska uniformer, snart fulla i hål och röda

❗️Soldiers from the 🇰🇵DPRK are already dressed in 🇷🇺Russian uniforms, the cadres have no more than 72 hours, - SPRAVDI.
This is the Serhiyiv training ground, Russian Federation.
https://x.com/front_ukrainian/status/1847321071416201242
Citera
2024-10-18, 19:03
  #468093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Den tjocke raketmannens undersåtar i ryska uniformer, snart fulla i hål och röda

❗️Soldiers from the 🇰🇵DPRK are already dressed in 🇷🇺Russian uniforms, the cadres have no more than 72 hours, - SPRAVDI.
This is the Serhiyiv training ground, Russian Federation.
https://x.com/front_ukrainian/status/1847321071416201242

Ha ha japp 0 i erfarenhet också mer kött till slakten. Lär inte vara många av de som pratar ryska och lär inte vara många ryssar som pratar Nordkoreanska så kommunikation vilket är A och O skiter ryssarna i.
Citera
2024-10-18, 19:06
  #468094
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Vad har Putler för mer äss i armen då? Kannibaler vid fronten har inte vunnit kriget och inte mördare. Tror han gamechangern är Nordkoreaner? Vad kommer för avskräde efter Nordkoreanerna tro ha ha.

Inte heller har HBTQ-soldaterna eller Bög-soldaterna vunnit kriget. Kan det komma ett gäng transor snart?

Citat:
Russia Is Forcing Gay Chechen Men To Become Soldiers In Ukraine War

https://www.starobserver.com.au/news/russia-forcing-gay-chechen-men-soldiers-ukraine-war-lgbt-group/233225
Citera
2024-10-18, 19:06
  #468095
Medlem
leachs avatar
Ukraina bjuder på vandrande ljus inför den mörka vintern.

🫣🔥
🇺🇦Ukrainian drone operator of the 79th Air Assault Brigade shares footage of unsuccessful 🇷🇺Russian attack in Kurakhove direction
Tank tried to attack but something went wrong and orc burst into flames and the tank continued to move, hitting mines several times*
https://x.com/GloOouD/status/1847322159431184427
Citera
2024-10-18, 19:08
  #468096
Medlem
monken1s avatar
Nu får ryssen ha med sig sin egna body bag..
https://x.com/albafella1/status/1847175838040563855?s=46&t=bkHlO54CH3nhkcBddhGDww
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in