2024-10-18, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Ni får kolla in det här inlägget.

(FB) Artisten Liam Payne död efter fall från hotellbalkong i Buenos Aires (2024-10-16)

skulle säga att det är uppmärksammat att varna att de har en balkong, att det är ytterligare en faktor som gör att det blir mer akut
Citera
2024-10-18, 06:21
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Men han har varit ihop med Olivia Wilde. Bara en sån sak!

(Off topic)
Vet inte ens vem det är
Citera
2024-10-18, 06:55
Medlem
Att det nu rapporteras om att han ska varit medvetslös när han landade i marken är ju anmärkningsvärt. Då finns det ju en chans att hans langare (det misstänks att det är en hotellanställd) varit på rummet, Liam tagit en överdos och att langaren fått panik och slängt honom över balkongen.
Citera
2024-10-18, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
bandet ja, men bandmedlemmarna, vid namn? det är något helt annat.

hur många bandmedlemmar i foo fighters kan du nämna? nej precis.

på nyheterna är det "payne" inte one direction.

fråga 100 000 människor på stan "payne är död. din kommentar?" och vi kan nog räkna med att 99 procent svarar "vem?"
Alla rapporteringar säger medlemmen Liam Payne i one direction.
Citera
2024-10-18, 07:31
Medlem
RightRites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Att det nu rapporteras om att han ska varit medvetslös när han landade i marken är ju anmärkningsvärt. Då finns det ju en chans att hans langare (det misstänks att det är en hotellanställd) varit på rummet, Liam tagit en överdos och att langaren fått panik och slängt honom över balkongen.

Hur vet man att han var det? Alltså, jag menar, hur får man reda på om han var medvetslös mid-air? 😂
Citera
2024-10-18, 07:35
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightRite
Hur vet man att han var det? Alltså, jag menar, hur får man reda på om han var medvetslös mid-air? 😂

Tror det kan vara svårt att veta utifrån enbart obduktion i sig, utan detta kommer troligtvis av vittnesmål och omständigheter på platsen så som att han ka ha setts slå i marken utan att på något sätt spjärna eller ta emot sig och att det inte syns skador på några typiska punkter som brukar ta emot dig i ett fall såsom händer, knän eller liknande. Vet ju dock inte vilken sida av kroppen som slog i marken och jag spekulerar att de som var först fram instinktivt kan ha vänt personen på rygg.
Senast redigerad av Marimu 2024-10-18 kl. 07:37.
Citera
2024-10-18, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightRite

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/73Rzmv/liam-payne-fallet-jagar-inblandad-person
Citera
2024-10-18, 08:12
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Som synes på hans rum ligger det en del använt foliepapper vilket indikerar på något helt annat än piller och sprit. Jag tippar på heroin och en drogflipp.

Man kan kombinera många olika droger, men vad som leder till fall eller hopp från balkongen är knappast heroin i första hand...

Vad är en "drogflipp"?
Citera
2024-10-18, 08:37
Medlem
Celestrons avatar
Popstjärnornas klassiska död! Droger, droger, droger!
Tänk att det ska vara så viktigt.
Och gränslöst sexuellt leverne som naturligtvis övergår i homosexualitet, där många tror sej ha "kommit ut"!
Och så bilkrascher med dödlig utgång. Å rattfyllor. Etc,etc.
Jag är inte ett dugg chockad. Han var väl själva urtypen för det jag beskrivit. Konstigt bara att han inte var 26 år..
Senast redigerad av Celestron 2024-10-18 kl. 08:41.
Citera
2024-10-18, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

Det är med all sannolikhet en felöversättning.
Citera
2024-10-18, 09:39
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Alla rapporteringar säger medlemmen Liam Payne i one direction.

nä. var och varannan rubrik är "liam" det ena och det andra. bara titta på exprssen och aftonbladet själv.

rubrik idag "liams hemstad i chock"

liam gallagher är den enda kända liam i musiksammanhang.
Citera
2024-10-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
nä. var och varannan rubrik är "liam" det ena och det andra. bara titta på exprssen och aftonbladet själv.

rubrik idag "liams hemstad i chock"

liam gallagher är den enda kända liam i musiksammanhang.

Liam Howlett är iofs känd. Den enda Payne jag känner till i underhållningsbranschen är Max Payne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in