2024-10-14, 20:24
Medlem
Hur många kvinnor kommer att rata Trump för detta. Talar de öppet om detta?
Citera
2024-10-15, 06:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Uppenbarligen gör hon alldeles för lite. Var ÄR alla swifties? De borde ha mobiliserats för länge sen ungefär som de de gula små minions i filmen med samma namn. Taylor borde beordra en halv miljon swifties till Pennsylvania omedelbart! Till Michigan!! Till Wisconsin!!!

Om Harris förlorar tycker jag att Taylor Swift måste ta sitt ansvar och avgå omedelbart.
Avgå från vad?
Att hon uppmanade folk att registrera sig?
För stödja Kamala?

Och varför är du så arg för att Taylor inte är mer aktiv?
Det borde du vara jublade glad över, men är ledsen som attan, mysko faktiskt.
Citera
2024-10-17, 00:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Var ÄR alla swifties? De borde ha mobiliserats för länge sen ungefär som de de gula små minions i filmen med samma namn.
Fint att du frågar efter uppdatering.

Taylor Swift återupptar slutklämmen på Eras Tour 18 oktober - och swifties är minst sagt aktiva parallellt.

'Swifties 4 Kamala' Launch Eras Tour Campaign

"The aim is to mobilize Swift's fans to send millions of text messages in battleground and swing districts across the U.S., all while watching live-streams of the upcoming leg of the singer's record-breaking Eras tour."

S4K "is teaming up with organizations such as Voters of Tomorrow (VOT), North Carolina Victory, Florida Democrats, Texas Offense and Arizona Democrats."

"The coalition of groups is planning to send about 13.5 million texts across three weekends of Eras concerts."

"Swifties are used to being underestimated, but to that, all I have to say is that we've accomplished over 2.2 million direct voter contacts to date, exclusively into swing states and districts," said Swifties 4 Kamala organizing director, Shaadi Ahmadzadeh in a statement sent to Newsweek. "

https://www.newsweek.com/swifties-4-kamala-eras-campaign-1969048
Citera
2024-10-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whirl
Wow, en maximalt privilegierad kändis som är emot konservatism och skulle försöka pracka på befolkningen sin världssyn och posera med alla de "goda" idéerna? Kan det vara första gången?

I praktiken har dessa personer minimalt inflytande över ett valresultat, även om de alla går ihop och tar gemensam ton. Överlappet mellan de personer som blint skulle imitera deras åsikter, är gamla nog för att rösta och inte redan röstar på partiet de stödjer är i princip noll.

En ensam individ som Taylor gör lika bra i att hålla tyst och på sin höjd skriva några inlägg på social media som alla andra uppblåsta industrihoror. I övrigt kan hon inte påverka alls.

Minimalt inflytande över ett valresultat skriver du. Även att hon inte kan påverka alls. Där verkar det som om du har lite fel. Det hela är en rörelse nu vad det verkar. Läs inlägget ovan.

Tror kvinnor kan vara väldigt på nu när det gäller att ta makten över sina liv.

Man frågar sig varför skulle de inte vilja ha makten över sina liv?
Citera
2024-10-17, 15:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fint att du frågar efter uppdatering.

Taylor Swift återupptar slutklämmen på Eras Tour 18 oktober - och swifties är minst sagt aktiva parallellt.

'Swifties 4 Kamala' Launch Eras Tour Campaign

"The aim is to mobilize Swift's fans to send millions of text messages in battleground and swing districts across the U.S., all while watching live-streams of the upcoming leg of the singer's record-breaking Eras tour."

S4K "is teaming up with organizations such as Voters of Tomorrow (VOT), North Carolina Victory, Florida Democrats, Texas Offense and Arizona Democrats."

"The coalition of groups is planning to send about 13.5 million texts across three weekends of Eras concerts."

"Swifties are used to being underestimated, but to that, all I have to say is that we've accomplished over 2.2 million direct voter contacts to date, exclusively into swing states and districts," said Swifties 4 Kamala organizing director, Shaadi Ahmadzadeh in a statement sent to Newsweek. "

https://www.newsweek.com/swifties-4-kamala-eras-campaign-1969048
Kan se framför mig en mening här med swifties, och hur Taylor säger att media säger att ni inte betyder något.
Och sen följa upp med att visst betyder ni något, varför inte visa dom.

Kanske lite aggressivt för Taylor, men sicken fart det skulle bli på dom är min gissning.
Citera
2024-10-17, 15:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Kan se framför mig en mening här med swifties, och hur Taylor säger att media säger att ni inte betyder något.
Och sen följa upp med att visst betyder ni något, varför inte visa dom.

Kanske lite aggressivt för Taylor, men sicken fart det skulle bli på dom är min gissning.
Jag tror deras engagemang gör henne helnöjd, hon har nämligen alltid uppmanat till att just ta initiativ och att rösta, att alltid engagera sig - och de har responderat redan innan hon ens gav ett statement själv.

Löken på laxen vore om hon dök upp själv som ett easter egg som de brukar leta efter. 😂

För att jag även längtar efter att se ett nytt meltdown hos Trump, förutom att det ger Harris vind i seglen.
Citera
2024-10-17, 15:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag tror deras engagemang gör henne helnöjd, hon har nämligen alltid uppmanat till att just ta initiativ och att rösta, att alltid engagera sig - och de har responderat redan innan hon ens gav ett statement själv.

Löken på laxen vore om hon dök upp själv som ett easter egg som de brukar leta efter. 😂

För att jag även längtar efter att se ett nytt meltdown hos Trump, förutom att det ger Harris vind i seglen.
Är dessa SMS som jag antar det är, är dessa mer eller mindre bekräftade att de ska ske?

Finns det några indikationer på att hon ska vara lite mer aktiv än så?
Alltså i person göra typ ett kampanjande för Kamala och genom tex lyfta en eller flera kvinnofrågor, fast då inte tillsammans med Kamala.(Man får lägga till det, för en del har svårigheter med att förstå.)
Citera
2024-10-17, 15:52
Medlem
Citat:

Tänkte du att Harris skulle dyka upp på någon spelning? Det kan bli en meltdown från Trumps sida då ja.
Citera
2024-10-17, 16:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibert
Tänkte du att Harris skulle dyka upp på någon spelning? Det kan bli en meltdown från Trumps sida då ja.
Nej men det vore ju coolt.
Han skulle implodera. Förvandlas till mörkt orange och förhoppningsvis spricka som ett troll i dagsljus.

Jag kollar Swift emellanåt pga den politiska våg som följt via swifties, deras enorma engagemang och hon brukar inte nöja sig med ett statement.
Hon har varit rejält attackerad av Trump och gått i direkt svarsmål när han hetsat tidigare.

För deras skulle om inte annat, jag tycker de ska ha cred av sin Cat Lady.

Hon har samtidigt full häcken.
Just nu är Eran på gång snart igen i Miami, sen drar hon till Kanada för att avsluta. Hon släpper sin första bok på black Friday och ett album.

Men det vore som sagt roligt med en Swift Surprise av flera orsaker:
Swifties får cred, Harris får vind i seglen och Trump imploderar.
Senast redigerad av develi 2024-10-17 kl. 16:23.
Citera
2024-10-17, 16:11
Medlem
Citat:
Nej men det vore ju coolt.
Han skulle implodera. Förvandlas till mörkt orange och förhoppningsvis spricka som ett troll i dagsljus.

Jag kollar Swift emellanåt pga den politiska våg som följt via swifties, deras enorma engagemang och hon brukar inte nöja sig med ett statement.
Hon har varit rejält attackerad av Trump och gått indirekt svarsmål när han hetsat tidigare.

För deras skulle om inte annat, jag tycker de ska ha cred av sin Cat Lady.

Hon har samtidigt full häcken.
Just nu är Eran på gång snart igen i Miami, sen drar hon till Kanada för att avsluta. Hon släpper sin första bok på black Friday och ett album.

Men det vore som sagt roligt med en Swift Surprise av flera orsaker:
Swifties får cred, Harris får vind i seglen och Trump imploderar.

Hahaha ja det vore nåt. När är Black Friday och vet man något om vad boken handlar om?
Citera
2024-10-17, 16:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Hahaha ja det vore nåt. När är Black Friday och vet man något om vad boken handlar om?
Efter valet, slutet på Nov.
Det är bilder från Era Tour.

256 sidor med "aldrig-för-sett foton" och "berättelser och minnen från Taylor själv."

Från hennes insta.

(..) Excited to announce that The Official Eras Tour Book, filled with my own personal reflections, never-before-seen behind the scenes photos, all the magical memories you guys brought every single night AND …. The Tortured Poets Department: The Anthology on vinyl and CD will all be available for the first time ever only at @Target starting Nov 29th. 🤍

International info coming soon!
Senast redigerad av develi 2024-10-17 kl. 16:22.
Citera
2024-10-17, 18:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ska inte säga omöjligt, men lite osannolikt.
Den som lever får se, men tror inte Taylor tar det steget.

Och donalds får alltid härdsmälta när saker går emot, men som jag tror, så sker det nog inte här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in