2024-10-17, 13:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Självklart är hon ute efter pengar och kändisskap. Jag tror att Mbappé darrar av skräck inför att hon eventuellt spelat in ljud eller annat.
Citera
2024-10-17, 13:30
Medlem
OJ oj. Om BO är den som nämns i tråden blir man ju deprimerad. Mbappe är god för miljarder och det är den typen av kvinnor han omger sig med? Var han redlös? Man kan ju tänka sig vad som helst, våldtäkt har ägt rum, eller ett "BO" besviket på att det inte blev en fortsättning till att det är helt riggat av organiserad brottslighet för att pungslå Mbappe på pengar. Sverige har en avvikande sexuallagstiftning kontra resten av världen och det kan knäppa kvinnor och ljusskygga människor utnyttja.
Citera
2024-10-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?
Herregud, hon står och slår sönder pungen på en mansdocka (upphängd i ett träd) med ett brännbollsträ.. och tror sig vara Guds gåva till männen på samma gång 😭
Hon hade snarare behövt uppsöka psykolog än en gynekolog - eller både ock vid närmare eftertanke.

Mbappé får skylla sig själv om han låg med denna h-ra
Citera
2024-10-17, 13:36
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Herregud, hon står och slår sönder pungen på en mansdocka (upphängd i ett träd) med ett brännbollsträ.. och tror sig vara Guds gåva till männen på samma gång 😭
Hon hade snarare behövt uppsöka psykolog än en gynekolog - eller både ock vid närmare eftertanke.

Mbappé får skylla sig själv om han låg med denna h-ra

Haha, nu vet man vem hon äcklat sig med, äcklig avart till människa är vad hon är.
Citera
2024-10-17, 13:36
Medlem
Joel Kinnaman hade ju en liknande incident med någon fräsig ortenbrud för några år sedan. Antagligen tänker dessa herrar att det är ofarligt att få lite lätt fett på sylen med liknande brudar men då vet dem inte vilken kultur som tjejer växt upp med i Sverige. Det är förenat med stor risk att stoppa in snorren i en svensk kvinna.
Citera
2024-10-17, 13:42
Medlem
Hon har transalooken som vi vet att han gillar. Hon söker följare på insta osvosv.
Hon har en månad tidigare skapat en insta där hon säljer begagnade kläder/parfymer.
Asså harregud hon kommer inte få en krona av mbappe. Pantade jävla seriefigur
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Haha, nu vet man vem hon äcklat sig med, äcklig avart till människa är vad hon är.
Snarare var det väl obehagligt att se vad Mbappe stoppar in kuken i?
Citera
Medlem
Om det är hon som är BO blir man ju mörkrädd. Det här kan va vad som helst, allt från våldtäkt till golddigger till planerad sting. Slampig tjej
Citera
2024-10-17, 13:44
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Snarare var det väl obehagligt att se vad Mbappe stoppar in kuken i?

Varför? Han är ju negroid, han stoppar den i allt med puls
Citera
2024-10-17, 13:44
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?
'jobbar som influencer'
Ett CV där hon åkt ut från Paradise Hotel och sen 'jobbar med sina sociala medier', exempelvis OnlyFans.
Hur kan en fotbollsmiljonär vara så desperat, det lyser ju 'bad news' om henne, skulle inte ta i henne med tång. Fick han inte bättre napp i Stockholm, låter märkligt.

(att kommentera BOs historia måste väl ändå räknas som att diskutera det aktuella fallet?)
Citera
2024-10-17, 13:47
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
De har nog sett väldigt många våldtäktsoffer och kan efter erfarenhet avgöra om det är egenförvållat eller orsakat av en riktig kuk.

Jag är inte gynekolog så jag kan inte svara på din fråga.

Låt mig understryka att det skall till en riktigt sjuk människa och att jag anser det osannolikt att målsägande, om det påvisas skador i underlivet, skulle påfört sig dessa självmant. Men, då vi lever i en totalt skruvad värld, så finner jag det ej omöjligt. Måste vara omöjligt att se om en kvinna blivit våldtagen och fått skador eller om hon påförts sig ev. skador med ett föremål som hon infört i vaginan. Nej, detta är inte mina perverterade önskningar och/eller fantasier, jag bara konstaterar att jag, personligen, inte tror det går att skilja dessa skador från varandra...

Jag är ej heller gynekolog, så kan inte svara på om jag har rätt, eller fel. Undrar bara vad som skulle skilja de eventuella skadorna från varandra?
Citera
2024-10-17, 13:49
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Instämmer. Han/de verkar ju ha åkt hit främst för sex.
Kanske hade spelarna nån form av orgie med kvinnor som kommit till hotellet?
Eller så kanske fotbollsstjärnor nuförtiden har sex med sina respektive dejter på ett och samma hotellrum för att slippa åka dit för våldtäkt.

Ja, faan vet - troligtvis blir det som vanligt att vi aldrig får veta hela sanningen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in