Citat:
Ursprungligen postat av
Plethone
Jag kunde inte bry mig mindre om att kartlägga några svenska nätverk. Mitt påstående är baserat på direkt erfarenhet med det regerande hemliga sällskap som styr Sverige.
?
Det här är mer än hemliga sällskap det är frågan om en satanistisk agenda vars mål är att avla bort den kristna gud genen för att avla fram en ny mänsklig ras.
Gang stalking är en del av denna agenda ochså covid vaccinet var och är en del av denna agenda vars mål är att ändra i det mänskliga dna för att få bort vissa gener.
Den här agendan började redan på 1950 talet då satanister fick i uppdrag att avla bort kristna genom att gifta sig med sina fiender och skaffa barn med dem för att på så vis avla bort kristna.
Denna agenda fortsatte ända in på 90 talet när dom började isolera kristna och hindra dem från att hitta en kristen partner.
Jag har sett många förhållande som jag inte riktigt förstår syftet med eftersom den ena partner verkar hata den andra partnern och det verkar inte riktigt finnas någon grund till detta hat jag menar varför blir man ihop med en människa som man egentligen hatar 🤔
Svaret är att detta är den satanistisk agendan och dom vilseleder kristna att bli ihop med partners som är satanister för att förstöra dessa människor och hindra att dom för vidare vissa gener.