2024-10-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Hjääälp vi har en Harry Potter i huset.

Bara kolla på den här sidan https://thedragonrouge.com/

Dom kallar det dom gör för arbete alltså är det något som dom tjänar pengar på att göra och dom tror att det funkar jag menar annars skulle det vara magi hobby.

Dom som är medlem i sånt här tar ritualer och ockultism på fullaste allvar 🤔

Jag menar du kan ha musik som hobby då tjänar du oftast inga pengar på det du gör, men är det musik arbete så tjänar du pengar på det.

Jag menar när jag mött gang stalkare som erkänt att dom är satanister så då är inte steget långt ifrån att dom ochså försöker lägga besvärjelser över targeted individuals 🤔

Som sagts tidigare så spelar det ingen roll för dem vad du tror eller inte tror, dom tror på det och det är det enda som är viktigt för dem.
Senast redigerad av Anders43J 2024-10-16 kl. 20:14.
Citera
2024-10-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Dom som är medlem i sånt här tar ritualer och ockultism på fullaste allvar 🤔

Jag menar när jag mött gang stalkare som erkänt att dom är satanister så då är inte steget långt ifrån att dom ochså försöker lägga besvärjelser över targeted individuals 🤔

Du jag är en tvättäkta gang stalker och har aldrig utfört några ritualer. Möjligtvis dansat mister Bean dansen baklänges över dina skriverier.

Vi har dig uppe för att du är helt väck i huvudet och livsfarligt störd. Desutom har vi haft kontaktförbud med dig i åratal nu så vi får inte träffa dig och jag ser ingen på listan över någon som beviljats undantag.
Vi får inte ens säga hej.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-10-16 kl. 22:10.
Citera
2024-10-17, 10:48
Medlem
Citat:
Du jag är en tvättäkta gang stalker och har aldrig utfört några ritualer. Möjligtvis dansat mister Bean dansen baklänges över dina skriverier.

Vi har dig uppe för att du är helt väck i huvudet och livsfarligt störd. Desutom har vi haft kontaktförbud med dig i åratal nu så vi får inte träffa dig och jag ser ingen på listan över någon som beviljats undantag.
Vi får inte ens säga hej.

Till dig och alla andra som tvivlar på att sånt här finns kolla in den här videon https://youtu.be/rCKu_wNw8es?si=UixapOR8auXRMkL9

Dessa människor existerar, dom tror att genom magiska ritualer så kan dom få vissa saker att gå i en viss riktning. Dom som tror att det här är något slags skämt eller tonårsuppror så tror dom fel för denna organisation existerar fortfarande 25-30 år senare och finns dessutom i många länder.

Och dessa är dessutom inga knarkande nördar som sover i sin mammas källare utom dom har höga samhällstpositioner och har gjort doktorsavhandlingar.

Och det är just det jag misstänker att gang stalkare försöker göra att dom förutom street theater som är den synliga delen så sysslar dom även med detta de tror att dom kan påverka targeted individuals genom ockultism inte bara genom psykologi och andra metoder som det har pratats om i den här tråden.
Citera
2024-10-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Vad för svenska nätverk kan en knäppgök i Malaysiska djungeln kartlägga genom att titta på amerikaners videos
Jag kunde inte bry mig mindre om att kartlägga några svenska nätverk. Mitt påstående är baserat på direkt erfarenhet med det regerande hemliga sällskap som styr Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det slår nästan Plethones GS myggor
?
Citera
2024-10-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Jag kunde inte bry mig mindre om att kartlägga några svenska nätverk. Mitt påstående är baserat på direkt erfarenhet med det regerande hemliga sällskap som styr Sverige.?

Hahaha du har inte kartlagt ett skit. De är typ 500.000 i Sverige under civilsamhället/totalförsvaret och de var 796.000 i ungern 2018 under civilsamhället/Informationsbyrån.
De täcker typ alla arbetsplatser, grannskap och omgivningar.
Du kan inte kategorisera dem efter yrke, politik, religion, identitet, minoritet eller laglighet. De täcker allt..
Citera
2024-10-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Jag kunde inte bry mig mindre om att kartlägga några svenska nätverk. Mitt påstående är baserat på direkt erfarenhet med det regerande hemliga sällskap som styr Sverige.

?

Det här är mer än hemliga sällskap det är frågan om en satanistisk agenda vars mål är att avla bort den kristna gud genen för att avla fram en ny mänsklig ras.

Gang stalking är en del av denna agenda ochså covid vaccinet var och är en del av denna agenda vars mål är att ändra i det mänskliga dna för att få bort vissa gener.

Den här agendan började redan på 1950 talet då satanister fick i uppdrag att avla bort kristna genom att gifta sig med sina fiender och skaffa barn med dem för att på så vis avla bort kristna.

Denna agenda fortsatte ända in på 90 talet när dom började isolera kristna och hindra dem från att hitta en kristen partner.

Jag har sett många förhållande som jag inte riktigt förstår syftet med eftersom den ena partner verkar hata den andra partnern och det verkar inte riktigt finnas någon grund till detta hat jag menar varför blir man ihop med en människa som man egentligen hatar 🤔

Svaret är att detta är den satanistisk agendan och dom vilseleder kristna att bli ihop med partners som är satanister för att förstöra dessa människor och hindra att dom för vidare vissa gener.
Senast redigerad av Anders43J 2024-10-17 kl. 19:42.
Citera
2024-10-18, 19:00
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det här är mer än hemliga sällskap det är frågan om en satanistisk agenda vars mål är att avla bort den kristna gud genen för att avla fram en ny mänsklig ras.

Gang stalking är en del av denna agenda ochså covid vaccinet var och är en del av denna agenda vars mål är att ändra i det mänskliga dna för att få bort vissa gener.

Den här agendan började redan på 1950 talet då satanister fick i uppdrag att avla bort kristna genom att gifta sig med sina fiender och skaffa barn med dem för att på så vis avla bort kristna.

Denna agenda fortsatte ända in på 90 talet när dom började isolera kristna och hindra dem från att hitta en kristen partner.

Jag har sett många förhållande som jag inte riktigt förstår syftet med eftersom den ena partner verkar hata den andra partnern och det verkar inte riktigt finnas någon grund till detta hat jag menar varför blir man ihop med en människa som man egentligen hatar 🤔

Svaret är att detta är den satanistisk agendan och dom vilseleder kristna att bli ihop med partners som är satanister för att förstöra dessa människor och hindra att dom för vidare vissa gener.

Som sagts tidigare,där du måste söka hjälp.
Citera
2024-10-21, 20:01
Medlem
Citat:

Va sjuttsingen är den kristna "gudgenen"?
Citera
2024-10-22, 05:41
Avslutad
Citat:
Ska vi hjälpa dig byta blöjor? Du verkar skita rätt mycket.
Mvh

Förlåt, men du vet väl att din fantastiska lärare som gud senast jag såg honom fick sina vackra attribut intryckt av min högra hand så till den grad att både ögon som hörsel försvann efter min avklarade betjäning åt guds namn! Det med hår, tuttar och boskaps djur måste han tagit skepnad till efter han förstod att jag behöll det som gav honom sken. Sen hur han blev så bekväm med två av mänskligt kön kan säkert valfri vän åt dig berätta få du uppenbarligen lyssnar enbart var mörkret ropar efter mer!!!
Senast redigerad av Barachiel 2024-10-22 kl. 05:50.
Citera
2024-10-22, 05:52
Avslutad
Han saknar kön. Där har ni hans hatande mot er som mig. Han ville först hata er men sorgliga e att han har kön som representerar er. Han har redan förlorat. Han har ont om tid. Han är väldigt aktiv idag. Var nykter och se er omkring. Ni ska se i sinom tid.
Citera
2024-10-22, 06:01
Avslutad
Jag och många andra tror på er utsatta. Det är uppenbart att ni har prövats och haft det ovanligt tufft tyvärr! Jag lider med er som skriver och försvarar er här inne. Jag och miljontals andra. Lyssna:

Det är detta dem vill. Att ni utsatta ska lida öppet som i detta!

Ni är inte ensamma. Tro aldrig det. Dem vill att ni ska känna er ensamma, isolerade, utan gud eller hans änglar som ser detta helvete ni går igenom varje dag.
Änglarna vet!
Er fader vet!
Sluta underhålla dem! Mörkret älskar att ha dig i sorg och ovisshet. Det är så många har fallit för andra sidan.
Ni hjälper dem om ni fortsätter strida via en telefon eller data som i slutändan ni alla vet är skapat för ondo. Hjälp mig och andra av mina tjänare åt er att nå er genom att släppa mörkrets svar då inget leder till sanningen. Gud är er sanning.

Ni vet detta! Tro på er själv, tro på gud och hans änglar att vi ser och bryr oss. Men vi älskar er så mycket att nu måste ni sluta underhålla tjuvarna .

Amen
Citera
2024-10-22, 12:28
Medlem
Psykpatient33s avatar
Bryan Tew är i Sverige nu och söker asyl.

https://www.facebook.com/share/p/dEmkqYZno3zev6fN
https://www.facebook.com/share/p/Nzo5tdiMCyY9WJ1D

Vi på myndigheten håller koll på honom med våra superdatorer och skickar telepatiska signaler till hans hjärtimplantat.
https://www.youtube.com/watch?v=6N8J3T7USfM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in