Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Sett bilder på det sönderslagna hotellrummet och där ligger folierör, bränt folie och massa pulver. Mest troligt har han rökt crack, meth eller liknande och samtidigt varit full. Denna blandning kan göra folk totalt galna och fulla av rage, då särskilt om något i ens liv triggar dessa känslor för tillfället - vilket ju verkar vara fallet här.
Jag tror inte att han begick självmord utan ramlade ner från balkongen. Kanske hade hans tjej flytt hotellet och var där nere, och han stod på balkongen och vrålade och skrek - totalt galen, hög på crack och full som ett hus. Han lutar sig över kanten och faller ner helt enkelt.
Jag tror också på ett liknande scenarium. Det är nog långsökt att tänka sig att tjejen flytt och han stod och skrek på henne, men kan tänka mig att han nog bara öppnade balkongen för att hämta luft, se staden lite från balkongen och sedan hög som ett hus lutat sig över och olyckan var ett faktum.
Just många av de där länderna, så har de alldeles för ofta både för låga och skrangliga räcken jämfört med vad vi har här i Sverige.
I många länder har de inte alls det säkerhetstänket som vi har, där det kan finnas tusen fler möjligheter att trilla av pinnen för snart sagt allt möjligt, speciellt om man inte är helt nykter.