2024-10-17, 02:28
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Runt 9-9,5 meter?
Kan det var så så högt? Låter lite i överkant.
Citera
2024-10-17, 02:36
Medlem
Tredje våningen är i det här fallet högre än "vanliga tre våningar". Hotellets bottenplan har minst dubbeltakhöjd. Det var inget bostadshus.

Runt 9 m + dubbelt därnere. Fallet var säkert runt 12-14 meter
Senast redigerad av GrevenFB 2024-10-17 kl. 02:40.
Citera
2024-10-17, 02:46
Medlem
Om man tittar på hur hans kindben förändras genom åren så ser det ju antingen ut som missbruk av någon substans som man brukar se knarkare få eller nån avancerad plastikkirurgi.

Tycker han verkade som en vilsen själ. Såg ett kort podcast-klipp med honom där han framstod som väldigt full av sig själv och ett uppblåst ego vilket även de flesta i kommentarerna reagerade på.

Man kan ju säga att han fick nog ett rätt så glamoröst men ändock ytligt liv. Säkerligen massvis av bekräftelse och dopaminkickar (inte bara från droger) och fick nog uppleva mer på sina 31 år än vad de flesta upplever på 50 år.

Rätt märkligt hur livet kan bli ibland. Han verkar ju kommit med i det där bandet av en rätt så stor slump, som också blev större än förväntan.
Hade han inte kommit med där hade väl hans personligt utvecklats med till en average Joe, han hade varit mer ödmjuk, mindre ytlig och haft fötterna på jorden (och kanske en sämre kropp!) och han hade förmodligen levt längre än vad han gjorde. Tragiskt hur som, stackars familj och barn.
Citera
2024-10-17, 02:49
Avslutad
https://x.com/LaydBkInMayBach/status/1846709344995332474/video/1

Man ser inte mycket.

Hans huvud kan ha träffat något innan han hamnade på innergården.
Citera
2024-10-17, 03:02
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Artisten Liam Payne har dött efter ett fall från tredje våningen i Buenos Aires, rapporterar flera sydamerikanska medier.

Han blev 31 år gammal.

Någon som vet vad som hänt?

https://www.expressen.se/noje/liam-payne-dod/

Killgissning: droger
Citera
2024-10-17, 03:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kan det var så så högt? Låter lite i överkant.

Normalt är det 2,40 m. mellan golv och tak. Mellan där är det ju betong, m.m. Men detta skedde i Argentina. Jag vet inte om det är samma mått där.
Citera
2024-10-17, 03:31
Medlem
Lite av det där mysiga rosa pulvret är nog inblandat
Citera
2024-10-17, 03:33
Medlem
Ung ålder och 500 kaniner på kontot. Snubben hade livet uppsatt för att glida räkmacka resten av livet.
Citera
2024-10-17, 04:00
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Artisten Liam Payne har dött efter ett fall från tredje våningen i Buenos Aires, rapporterar flera sydamerikanska medier.

Han blev 31 år gammal.

Någon som vet vad som hänt?

https://www.expressen.se/noje/liam-payne-dod/

Ramlat från en balkong tror jag
Citera
2024-10-17, 04:02
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasNone
Ung ålder och 500 kaniner på kontot. Snubben hade livet uppsatt för att glida räkmacka resten av livet.
Kanin=Mille?
Citera
2024-10-17, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kanin=Mille?
Precis så. Fråga mig inte varför jag använde slangord som används av gängkriminella, det bara blev så nu.
Citera
2024-10-17, 04:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Absolut är det så när det handlar om en planerad handling. Men att någon är så snedtänd att den impulsivt kastar sig ut från tredje våningen i ren desperation, är också självmord i min mening.

Ett impulsivt kaosartat självmord utfört av en människa som inte tänker klart, är ändå ett självmord.
Anhöriga föredrar givetvis att hellre betrakta det som en slags olycka som "egentligen inte skulle ha hänt".

Jag håller med dig till en viss del. Har man varit påverkad och mördat någon men absolut inga minnen av det, så måste man fortfarande lida sitt straff.

Jag överlevde mitt fall från tredje våningen. Jag minns inget från den dagen (var påverkad men inte suicidal vanligtvis) men vården vägrade skriva annat än "suicidförsök". Jag orkade inte tjafsa med de om att det var en olycka, men jag försökte i några år. Nu står det så. Men jag håller inte med, i just mitt fall.
Sorry för trauma dump lol men hans död har väckt minnen, just att det står "tredje våningen" i media kanske.

RIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in