Citat:
Ursprungligen postat av
DauX
Tjejen hade åkt hem ett par dagar tidigare så han var där ensam. Resten är ett möjligt scenario.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Jag tror också på ett liknande scenarium. Det är nog långsökt att tänka sig att tjejen flytt och han stod och skrek på henne, men kan tänka mig att han nog bara öppnade balkongen för att hämta luft, se staden lite från balkongen och sedan hög som ett hus lutat sig över och olyckan var ett faktum.
Just många av de där länderna, så har de alldeles för ofta både för låga och skrangliga räcken jämfört med vad vi har här i Sverige.
I många länder har de inte alls det säkerhetstänket som vi har, där det kan finnas tusen fler möjligheter att trilla av pinnen för snart sagt allt möjligt, speciellt om man inte är helt nykter.
Missade att hon åkt iväg tidigare, vilket dock förklarar ytterligare hur han kunde gå så djupt in i sitt mörker innan polis larmades. Så antagligen har han suttit där på hotellrummet och varit extremt uppslukad av sitt mörker. Istället för att söka hjälp försöker han fly det med droger och alkohol (been there, done that) vilket kan funka tillfälligt.
Men om mörkret är så pass stort och uppe vid ytan är det livsfarligt att göra som han gjorde (bevisligen). Istället för att fly mörkret förkroppsligar man det istället och går djupare in i det. Nu har jag inte provat crack men liknande substanser, och dom kan definitivt orsaka extrem vrede om man har det i sig. Läste just att blandningen crack och alkohol kan få en att spåra ur fullständigt, vilket vi ser resultatet av här med det sönderslagna hotellrummet.
Jag tror också att han helt enkelt var så full och hög att han helt enkelt föll över kanten. Precis som du säger
Kammadaj är det ofta sämre säkerhetstänk i dessa länder och man kan även se på bilderna från hotellet att balkongerna inte ser ut att ha särskilt höga räcken alls. Kanske ställde han sig till och med på en stol där på balkongen och i sin vrede och rus skrek ut sin frustration, snubblade och föll.
Utan att veta låter detta som ett väldigt troligt scenario.