Citat:
Driften är det, apropå det tidigare påståendet att en blockkedja skulle automatiskt vara driftsäkrare än andra lösningar.Detta var alltså ditt svar till withnonam3.
Jag gav dig en chans att backa från ditt påstående då jag trodde du bara hade skrivit fel / tänkt fel vilket alla kan göra. Du är kunnigare än så och förstår mycket väl att aws inte är decentraliserat, men om du ska fortsätta göra bort dig kan du inte fylla på listan med decentraliserade tjänster, är facebook decentraliserat? Google? UPS? X? Microsoft? Apple?
Du skrev "i princip alla större system". Så fortsätt gärna för det är nog roande för andra skribenter att läsa dina inlägg och se dig blåneka.
Jag gav dig en chans att backa från ditt påstående då jag trodde du bara hade skrivit fel / tänkt fel vilket alla kan göra. Du är kunnigare än så och förstår mycket väl att aws inte är decentraliserat, men om du ska fortsätta göra bort dig kan du inte fylla på listan med decentraliserade tjänster, är facebook decentraliserat? Google? UPS? X? Microsoft? Apple?
Du skrev "i princip alla större system". Så fortsätt gärna för det är nog roande för andra skribenter att läsa dina inlägg och se dig blåneka.
https://blockworks.co/news/a16z-monthly-active-addresses-aths
Denna kom alltså ut idag, kan vi även konstatera att du inte riktigt har den koll du utger dig för att ha?
Du försöker blanda bort korten med ovidkommande fakta. Folk gillar att spekulera med shitcoins.
Citat:
Du har ännu inte skrivit några egna konkreta idéer som går att motbevisa, vilket är ett bevis i sig på din bristande kunskap.
Vad glad jag blir, då kan du väll citera det så jag får en chans att bemöta det? Till skillnad från dig kan jag erkänna när jag har fel.
Citat:
Du har fastnat något enormt på frågan om "decentralisering" trots att inga av de exempel på tjänster du har rabblat upp är decentraliserade. T ex de jag nämnde ovan.
Du får gärna utveckla detta vidare, helt ärligt fattar jag inte vad du försöker säga.