Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Det är inte förbjudet att använda de fördelar man har. Män vill ju inte betala för att se kvinnor spela fotboll i så himla stor utsträckning eller hur. Och ni vill helst ha färre kvinnor i politiken och olika högavlönade yrken. Men OF kan man bli rik på. Eller på att driva en instagram om smink och kläder.
Men sen är det såklart upp till varje person att veta var gränserna går, så att man inte far illa. Långt ifrån alla kvinnor är bekväma med allt det du beskriver, som var kryddat med en rejäl dos kvinnoförakt för övrigt, och försörjer sig inte heller på något av de sätten.
Är det de enda fördelar så många har, menar du? Det lät MYCKET kvinnoförnedrande om dina medsystrar, må jag säga... Varför skulle folk vilja se på damfotboll, menar du? Är det någons fel att man vill se en undermålig produkt? Till och med de flesta kvinnor ser hellre på manlig fotboll - hur kommer detta sig, anser du? Har inget emot kvinnor inom politiken eller i arbetslivet - bara de är vettiga och detta gäller även män. Inga, djävla inkvoteringar. Så bara man kan bli rik så kan man tumma lite på reglerna, menar du? Fläka upp fittan och förnedra sig själv, bara cashen flyter in? Instagram om smink och kläder är såklart inga problem, men lite skillnad på att erbjuda sexuella tjänster!
Vad var "kvinnoförakt" i mitt inlägg, menar du? Att jag kallar luder för luder? Den som uppvisar ett kvinnoförakt är du, iom med detta inlägg ovan - det osar av ett förakt över dina medsystrar och kan du inte se detta tycker jag synd om dig...