2024-10-15, 22:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo banjo clickbait kungen
Går Youtube så dåligt att han behöver intäkter från medlemmar nu?
Kolla vloggen, han har ju fan sämre visningar ön Rask haha

Är det inte dags för biggest looser och lyxfällan igen? Han är i behov av hjälp han håller ju för fan på att äta ihjäl sig själv där han sitter framför datorn
Citera
2024-10-15, 22:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han släpper dom fri efter ett par dagar. Jag vet inte vad det är för IQ-befriade följare han har som betalar för att se en video två-tre dagar innan alla andra
Anjos fanklubb är väl samma som Rasks tänker jag
Anjo försökte väl med samma förut. Han laddade upp videorna på en annan sida där folk var tvungna att betala för att se videon några dagar före dem kom på youtube om jag minns rätt.
Och Anjo kommer ju inte ens med någon ny information.
Citera
2024-10-16, 16:53
Medlem
Exakt vad har Chrippa och Linnea gjort mot Anjo egentligen? Varför är Anjo så oerhört hatisk mot paret? Han har liksom något svart i blicken.

Chrippa har ju sagt mindre charmiga saker, både om Anjo och Lisen, men dessa uttalanden gjordes väl först efter att Anjo och Lisen pratat sin skit och efter alla Anjos förtalvideos.

I sin första video om Chrippa, "Det ingen vet om Chrippas häktning", så säger Anjo i slutet:
"Det vi har sett med Chrippa och hur han är med C***e är att han är en jävligt bra farsa och det kan jag backa när som helst och var som helst, oavsett vad". Han är en bra pappa, punkt slut, så är det bara. Och jag vet att han aldrig skulle låta någon annan gå före sin dotter."
Han säger också att Lisen backade upp hans uttalande.

För 8 månader sedan, efter häktningen, var Anjo sååå lycklig när han umgicks med Chrippa på Tropicarium. Han var lycklig som ett litet barn på julafton och han och Chrippa verkade ha väldigt roligt tillsammans.

Titeln heter "Anjo & Chrippa går vilse på Tropicarium! (Med Jocke, Jonna, Lisen & Julia)". Anjo väljer t.o.m. att skriva Chrippas namn först i titeln, inte Joakims.

Så vad hände, varför har Anjo blivit så personligt engagerad i detta drama?
Citera
2024-10-16, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Exakt vad har Chrippa och Linnea gjort mot Anjo egentligen? Varför är Anjo så oerhört hatisk mot paret? Han har liksom något svart i blicken.

Chrippa har ju sagt mindre charmiga saker, både om Anjo och Lisen, men dessa uttalanden gjordes väl först efter att Anjo och Lisen pratat sin skit och efter alla Anjos förtalvideos.

I sin första video om Chrippa, "Det ingen vet om Chrippas häktning", så säger Anjo i slutet:
"Det vi har sett med Chrippa och hur han är med C***e är att han är en jävligt bra farsa och det kan jag backa när som helst och var som helst, oavsett vad". Han är en bra pappa, punkt slut, så är det bara. Och jag vet att han aldrig skulle låta någon annan gå före sin dotter."

För 8 månader sedan, efter häktningen, var Anjo sååå lycklig när han umgicks med Chrippa på Tropicarium. Han var lycklig som ett litet barn på julafton och han och Chrippa verkade ha väldigt roligt tillsammans.

Titeln heter "Anjo & Chrippa går vilse på Tropicarium! (Med Jocke, Jonna, Lisen & Julia)". Anjo väljer t.o.m. att skriva Chrippas namn först i titeln, inte Joakims.

Anjo är Jockes bitch, så enkelt är det
Citera
2024-10-16, 20:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Anjo är en loser som behöver trycka ner andra människor för att orka leva med sig själv, hans barn skäms över honom.

Innan 45 är han död i någon fetmarelaterad hjärtsjukdom.
Citera
2024-10-17, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kolla vloggen, han har ju fan sämre visningar ön Rask haha

Är det inte dags för biggest looser och lyxfällan igen? Han är i behov av hjälp han håller ju för fan på att äta ihjäl sig själv där han sitter framför datorn
HAHAHAHA man vet att de är dåligt när baronen har fler visningar
Citera
2024-10-17, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Anjo är en loser som behöver trycka ner andra människor för att orka leva med sig själv, hans barn skäms över honom.

Innan 45 är han död i någon fetmarelaterad hjärtsjukdom.

Att hans barn skäms över honom tror jag inte, de är för små för att förstå vilket pucko han är. Däremot borde hans fru skämmas över honom men det verkar hon inte göra, snarare tvärtom.

Antingen är hon ett lika stort pucko som Anjo eller så vågar hon inte säga ifrån, hon kan ju inte bara lämna honom för hon skulle troligtvis inte få tag på en lägenhet och hennes ekonomiska situation är ju inte den bästa.
Citera
2024-10-18, 04:21
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Anjo banjo clickbait kungen
Går Youtube så dåligt att han behöver intäkter från medlemmar nu?

Vart har du fått det ifrån? Anjo klarar sig jävligt bra på Youtube och skulle klara sig bra utan chrippa dramat. Tror bara ni är en hög idioter som är avundsjuk på Anjo och är en hög Chrippa fans och det säger väl allt😅😂😂
Citera
2024-10-18, 08:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Vart har du fått det ifrån? Anjo klarar sig jävligt bra på Youtube och skulle klara sig bra utan chrippa dramat. Tror bara ni är en hög idioter som är avundsjuk på Anjo och är en hög Chrippa fans och det säger väl allt😅😂😂
Vem har nämnt att Anjo behöver chrippa dramat?
Inte jag iallafall.
Citera
2024-10-18, 21:24
Medlem
Dopys avatar
Kollade nyss på Anjos senaste video. Han verkar så himla avundsjuk över Chrippas placering i maktbarometern.
Jag lover att om Anjo hamnar högt på maktbarometern skulle han skryta som fan.
Citera
2024-10-19, 04:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Kollade nyss på Anjos senaste video. Han verkar så himla avundsjuk över Chrippas placering i maktbarometern.

Chrippa ligger nog högt 2025 😆😆😆
Citera
2024-10-19, 13:20
Medlem
Citat:

Fast Anjo hamnade ju på plats 6? Eller vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in