2024-10-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nujaevlarihavet
Edit: danske er også opptatt av det.
Danske DR nyheder:

«Men Marius Borg Høiby hævder samtidig, at han også er offer for overgreb, siger forsvarsadvokaten.
- Han har i afhøringerne forklaret sig om mishandling i nære relationer fra mindst en af de krænkede kvinder, skriver Øyvind Bratlien til TV 2.«

https://www.dr.dk/nyheder/udland/politiet-har-afhoert-kronprinsesse-mette-marits-soen-otte-gange

Litt som Heard og Depp saken?!
Citera
2024-10-16, 19:40
Medlem
Heiligenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Det er velkjent at MM sliter med temperamentet. Jeg nevnte akkurat det du tar opp her litt lengre bak i tråden.
MM kunne aldri blitt kronprinsesse om hun ikke hadde gjort rede for fortiden i korte drag, og samtidig presisert at hun tok avstand fra narkotika.
At hun nå kaller dette for «botsøvelsen» og reagerer med sinne, viser at hun fortsetter å slite med rolleforståelsen sin.
Jupp, hun viser absolutt ingen rolleforståelse. Også slik med tlf. til fornærmede.
https://www.youtube.com/watch?v=2PAR8DlR0Xs
Citera
2024-10-16, 19:44
Medlem
Heiligenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Liker ikke den sammenligningen Men mulig jeg er forutinntatt. Tenker at Amber var litt mer temperamentsfull i forholdet med Depp, enn Sn*kkest*ad vs. MBH. Ressursmessig er det veldig sammenlignbart, da.
Citera
2024-10-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
https://www.dagbladet.no/nyheter/har-vaert-i-nye-avhor/82026144

Høiby har forklart seg om tre turbulente forhold hvor han selvsagt tar sin del av ansvaret for at det var slik. Han har i avhørene forklart seg om mishandling i nære relasjoner fra minst en av de fornærmede damene. Det har vært tøffe og vanskelige uker for alle, som har gjort det vanskelig for ham å fokusere på egne problemer fullt ut. Nå som avhørene er gjennomført vil han i løpet av kort tid påbegynne fulltids rehabilitering, slik han har ønsket

fy f... for en mann.

Dette utspillet ligner veldig på ... ja ett utspill. Neste trekk er nå opp til de andre "spillerne". Juliane Snekkestad, Nora Haukland eller politiet.

Bratlien håper på at neste "spiller" nå skal gjøre noe overilet, ubetenksomt eller en feilvurdering. Som senere skal kunne utnyttes til fordel for Marius.

Aftenposten i dag, 16. okt 2024
Marius Borg Høiby nekter straffskyld for mishandling av Nora Haukland og Juliane Snekkestad
Kronprinsessens sønn anklager en av de fornærmede for å ha mishandlet ham. – Hun reagerer med vantro, sier kvinnens bistandsadvokat.
Bratlien sier.
– Han har i avhørene forklart seg om mishandling i nære relasjoner fra minst en av de fornærmede damene, sier Bratlien.
Og fortsetter. Nærmest med frekkhetens nådegave.
Bratlien vil ikke svare på oppfølgingsspørsmål om anklagene eller si om Høiby har gått til anmeldelse.

– Hvis det er likhet for loven og likhet mellom kjønn, anmelder politiet selv, sier han.
Bratlien langer ut et spark i kneskålen på politiet.

Hvis ikke saken var så alvorlig, hadde dette nesten vært morsomt.
Citera
2024-10-16, 20:45
Medlem
«Jeg har også blitt slått».

Dette minner meg om vitsen «Det hele begynte med at hun tok igjen».

Ingen tvil om at mannen trenger rehabilitering. Men ikke bare for narkobruk.
Citera
2024-10-16, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild

Dette har ingenting med Depp og Heard-saken å gjøre.
Depp har ikke vedgått å ha slått noen, ei heller har han truet med å tenne på klærne til noen. Siktelsen mot MBH er overveldende. Kun desperate monarkister som prøver å si noe annet eller trekke søkte sammenlikninger.
Citera
2024-10-16, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lotepusen
«Jeg har også blitt slått».

Dette minner meg om vitsen «Det hele begynte med at hun tok igjen».

Ingen tvil om at mannen trenger rehabilitering. Men ikke bare for narkobruk.

Enig!
i tillegg: ingen tvil om at dette er veldig dårlig norgesreklame.
Citera
2024-10-16, 20:53
Medlem
Jeg tenker forøvrig at eneste grunnen til at han tilstår siste voldsforhold og drapstrussel, er at han vet at bevisene i de sakene er sterkere.
Citera
2024-10-16, 21:17
Avslutad
Citat:
Jeg tenker forøvrig at eneste grunnen til at han tilstår siste voldsforhold og drapstrussel, er at han vet at bevisene i de sakene er sterkere.

Spot on! Han tilstår det han ikke kommer seg unna, og slår tilbake der hvor han vet at bevisene er svake eller er ord mot ord.

Hva skjer når saken er ferdig og straffen er sonet, mon tro? Skal hans rolle i kongefamilien med diplomatpass og bolig på Skaugum fortsette?
Skulle ønske det var mulig å øremerke skattepengene, slik at de som ville, kunne få unntak fra å være med på å brødfø denne familien.
Citera
2024-10-16, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heiligenberg
Jupp, hun viser absolutt ingen rolleforståelse. Også slik med tlf. til fornærmede.
https://www.youtube.com/watch?v=2PAR8DlR0Xs

Dette hadde jeg nesten glemt. Trist, men ser ut som om ektemannen taklet sinnet ganske bra. Når man blir så sint i full offentlighet, tør jeg ikke tenke på hvordan det fortoner seg hjemme, uten kamera og journalister til stede.
Citera
2024-10-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Dette hadde jeg nesten glemt. Trist, men ser ut som om ektemannen taklet sinnet ganske bra. Når man blir så sint i full offentlighet, tør jeg ikke tenke på hvordan det fortoner seg hjemme, uten kamera og journalister til stede.

Mette-Marit led av flyskrekk.
Citera
2024-10-16, 22:33
Medlem
Citat:

Pluss kniven i veggen.

Den er talende. Og sikkert full av fingeravtrykk. Fra Marius.
Senast redigerad av kornblomst 2024-10-16 kl. 22:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in