2024-10-16, 13:39
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Skulle inte bli förvånad om det blir vilda spekulationer om en sammansvärjning mot Mbappé:

Varför skulle Mbappé ta sig ända till Stocholm för att slå runt med en massa tjejer? Han skulle lika gärna kunna göra det i Madrid eller hemma i Frankrike. Och som Expressen beskriver det i en artikel i dagens tidning så är det inte alldeles ovanligt att svenska tjejer flygs ned till kontinenten för fester med fotbollstjärnor.

Så varför kom han till Stockholm? Eget initiativ eller lockad till landet som har världens kanske strängaste syn på vad som är våldtäkt?
Senast redigerad av TorkelSnorkel 2024-10-16 kl. 13:56.
Citera
2024-10-16, 13:42
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Kvinnan hade ju haft mycket mer att tjäna på ekonomiskt att inte anmäla direkt så det talar för att hon verkligen blev våldtagen.

Nej, hon hade alla skäl i världen att hålla sig från att anmäla direkt. Polisen hade då fått tag på flera vittnen som skulle kunna riskera hennes upplägg och lögner. Hon behövde kanske övertalas av sina väninnor om att hon råkat ut för något? Och det viktigaste - hon behövde såklart tid på sig att finna ut en trovärdig historia. Kanske inte fanns DNA-spår på henne för inget hänt och då kan hon efter två dygn hävda att de inte finns för att hon duschat x antal gånger och kanske hävda att hon slängt kläderna. Finns många sjuka historier där ute och verkligheten slår ofta fiktionen...
Citera
2024-10-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markusahlqvist
Inte hos vänstermedia som Aftonbladet, dom går ut med Mbappes namn o svartmålar honom i krönikor. Hoppas innerligt att hans juridiska team har koll och stämmer dom.

Du har delvis rätt. I ett litet land utan grävande el pengar blir det omöjligt.
Vi har vår lagstiftning o uppfattning.
Svarta våldtar o slåss o är det någon vit så är han på fyllan.
Citera
2024-10-16, 13:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Finns många informella nätverk med folk som känner folk. Läs några biografier från toppmodeller till exempel. Där är det jobb hit och dit världen över och sen fester med kändisar på nätterna.
Nån ringer: "Du, Mbappé kommer till Stockholm. Kan du ta med några tjejkompisar?" och vips så dyker det upp ett gäng brudar.

De är i en fas där de lever livet. Party, pengar och kändisar. Så småningom hittar de någon förmögen snubbe och slår sig ner och blir lyxhustru. Det är en karriär de håller på med och många är smarta. Sen går inte inte bra för alla för sprit och knark kan ställa till det för en del.

Det är en viss typ av tjejer, för det är i samma ålder som seriösa tjejer studerar på universitetet. Jag tror också de har föräldrar och andra anhöriga som inte förbjuder dem att leva så. Det blir som en subkultur.
Citera
2024-10-16, 13:49
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Helt klart bara en tjej som ser lätta pengar… smärtar mig som kvinna att ens tänka så men…

Förstår det, men ytterst viktigt att stå upp mot slikt förtryckande lagar som denna godtyckliga sexlagstiftning som Sverige har, är... Tror inte heller att Mbappé är på något som helst vis skyldig. Något kan ha hänt med bådas vilja, men inte ens detta tror jag skett...
Citera
2024-10-16, 13:49
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hon verkar rätt oseriös. Möjligt att hon har koll på hur det är i Frankrike eller Spanien.
Men det lär bli en obehaglig överraskning när hon kommer i kontakt med svenska förhållanden på riktigt.

Finns inga kameror i rummen. Räcker med tjejen syns i korridoren med negern så är det klart. Det plus all annan bevisning, DNA etc så är det lika bra han åker in direkt

Kriminalvården kan börja förbereda en cell.. .
Senast redigerad av Mullret 2024-10-16 kl. 13:55.
Citera
2024-10-16, 13:54
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reflective
Hade så varit fallet hade han väl redan gjort det isåfall. Förstår väl vem som helst att de inte bara kastar pengar på brudar som påstår sig ha utnyttjats, fatta den spiralen som hade satts igång isåfall..
Säg det till föräldrarna som förlikade med Michael Jackson efter att han våldtagit deras barn.
Citera
2024-10-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Säg det till föräldrarna som förlikade med Michael Jackson efter att han våldtagit deras barn.

Det ena har inte med det andra att göra.
Citera
2024-10-16, 13:58
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jag är en av "sportnördarna", men supportar Mbappé för att jag anser detta lukta uppenbar scam och falsk tillvitelse. Hatar Real Madrid och negrer så där har jag ingen vurm. Vill ändå inte att han såsom varandes man få skaka galler för något han inte gjort, särskilt inte sexuellt övergrepp och/eller våldtäkt - det är en oerhörd dom att få på sig. Värre än mord.

Har han inte råd att fixa ett kontrakt innan han som världskänd pengapung ligger med främlingar?

Skyll dig sj på honom imo
Citera
2024-10-16, 14:01
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Förstår det, men ytterst viktigt att stå upp mot slikt förtryckande lagar som denna godtyckliga sexlagstiftning som Sverige har, är... Tror inte heller att Mbappé är på något som helst vis skyldig. Något kan ha hänt med bådas vilja, men inte ens detta tror jag skett...
Om det visar sig att hon har skador i underlivet och att hans säd finns där inne så antar jag att du inte försvarar svinet?
Citera
2024-10-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Finns inga kameror i rummen. Räcker med tjejen syns i korridoren med negern så är det klart. Det plus all annan bevisning, DNA etc så är det lika bra han åker in direkt

Kriminalvården kan börja förbereda en cell.. .

Vilken övrig bevisning pratar du om ?
Det är inget bevis för våldtäkt att en tjej har sperma eller blod i trosorna.
Räcker inte alls långt det du nämner.
Citera
2024-10-16, 14:09
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Vilken övrig bevisning pratar du om ?
Det är inget bevis för våldtäkt att en tjej har sperma eller blod i trosorna.
Räcker inte alls långt det du nämner.

Kolla med Assange... Han åkte dit på mindre än så. Eller Lambertz, ingen bevisning alls i princip.

Negerns DNA fäller honom.

Eller tror du han säger som Dr. Trolius " Jag blev upphetsad och ryckte lite i bäret?"

De är inga idioter som går att berätta sagor för i TR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in