2024-10-15, 12:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Ledsen men du har väldigt dålig koll på vad du pratar om. Att de skulle helt förlita sig på ockultism är en psyop som du och många andra har fallit för. Lyssna på den här videon så kommer du förhoppningsvis att förstå:

THE SUPERNATURAL IS A GOVERNMENT PSYOP - DAHMER - EXORCIST - MK ULTRA - GLADIO - PHOENIX - V2K
https://youtu.be/ROenj3gxRsg

Allt övernaturligt är inte psyops men förutom det påståendet så stämmer det han pratar om. Han har många fler videos på sin kanal som visar många exempel på det. Sanningen är dock att det är en kombination av "sci-fi teknologi" och ockultism/"svartkonst", men det senare är inte alls lika vanligt som du verkar tro. De vill dock att du ska tro det, vilket säkert förklarar en del för dig angående dina upplevelser av GS.

Det är en mycket intressant sammanfattning. Delvis håller jag med om att PSYOP-soldater på Fort Bragg och andra operationscentral för "Illuminati"-lojala eliter (eliter i frimurare, jesuiter, Vatikanen, OTO, finansiella eliten). Perceptionshantering är den korrekta termen som beskriver ämnet. Ex-Frimurare och Illuminati-forskaren beskriver exakt elitens globala sociala engineering och psykologiska operationer i sin senaste bok om Mind Control: https://www.amazon.com/Confessions-Illuminati-11-Present-MK-ULTRA/dp/B0DFPBLB96

Jag är på kapitel fem. Hittills har han beskrivit mycket av bakgrunden till PSYOPS nuvarande och historiskt. Boken är akademiskt välgrundat och 90% av innehållet har referens. Stark rekommenderat.

Sedan rekommenderas denna artikel och perceptionshantering i GS: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html

Utan tvekan använder de Hollywood och media för att utföra GS-stimuli mot mig likaså sociala medier och sociala nätverket. Därför är jag benägen att tro på mycket av informationen ovan.
Citera
2024-10-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Utan tvekan använder de Hollywood och media för att utföra GS-stimuli mot mig likaså sociala medier och sociala nätverket. Därför är jag benägen att tro på mycket av informationen ovan.
Har du något konkret exempel på hur Hollywood används för att utföra GS-stimuli mot dig?
Citera
2024-10-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ledsen men du har väldigt dålig koll på vad du pratar om. Att de skulle helt förlita sig på ockultism är en psyop som du och många andra har fallit för. Lyssna på den här videon så kommer du förhoppningsvis att förstå:

THE SUPERNATURAL IS A GOVERNMENT PSYOP - DAHMER - EXORCIST - MK ULTRA - GLADIO - PHOENIX - V2K
https://youtu.be/ROenj3gxRsg

Allt övernaturligt är inte psyops men förutom det påståendet så stämmer det han pratar om. Han har många fler videos på sin kanal som visar många exempel på det. Sanningen är dock att det är en kombination av "sci-fi teknologi" och ockultism/"svartkonst", men det senare är inte alls lika vanligt som du verkar tro. De vill dock att du ska tro det, vilket säkert förklarar en del för dig angående dina upplevelser av GS.

Tror att det är en kombination av teknik och ockultism precis som en spirit box https://youtu.be/JI016TxpBnQ?si=riJETSvtEsoRnnIi

Tror att dessa satanister kan ha byggt en högteknologisk voodoo docka men det fungerar fortfarande på samma principer som den icke tekniska varianten.

Jag menar ett ouija bräde fungerar lika bra som en spirit box det är bara vad dom väljer att använda och vad som känns mest bekvämt för den som använder det 🤔

Jag har ännu inte sett att dessa gang stalkare skulle vara speciellt tekniskt begåvade.
Senast redigerad av Anders43J 2024-10-15 kl. 19:20.
Citera
2024-10-15, 22:03
Medlem
Citat:

Sanningen är dock att det är en kombination av "sci-fi teknologi" och ockultism/"svartkonst",

Vad för svenska nätverk kan en knäppgök i Malaysiska djungeln kartlägga genom att titta på amerikaners videos

Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
det är en kombination av teknik och ockultism precis som en spirit box

Tror att dessa satanister kan ha byggt en högteknologisk voodoo docka

ett ouija bräde fungerar lika bra som en spirit box

Jaha är det kommunikation med GS spöken också nu.
Det slår nästan Plethones GS myggor
Börjar tro att ni kör världsmästerskap om vem som är den störste dåren härinne.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-15 kl. 22:07.
Citera
2024-10-15, 22:27
Medlem
Citat:
PSYOP-soldater på Fort Bragg och andra operationscentral för "Illuminati"-lojala eliter (eliter i frimurare, jesuiter, Vatikanen, OTO, finansiella eliten).

Du måste verkligen lida av den värsta sortens autism. Vem fan kartlägger folk kring sig och svenska nätverk genom att läsa amerikanska dårars böcker och titta på deras youtube videos.
Citera
2024-10-15, 22:43
Medlem
Nätverken innehåller typ hälften av alla byggjobbare och säkerhetsvakter. De har nog både sopåkare, kassörskor,, motorcykelnazister, politiker, Antifa-aktivister, yrkes- och gängkriminella och nätverken täcker väl alla större arbetsplstser och grannskap. Polisen har också en direkt lina in. Tekniskt.

Det positionsbaserade kommunikationssystemet via appar verkar nästan i behörighetsgrader ha tillgång till övervakningsksmeror, automatisk ansiktsigenkänning, kontokortstransaktioner, kassasystemet för inköpta varor, mobil- och datoravlyssning, rumsavlyssning.

Bara nån procent av dem gör på eget initiativ något som liknar GS. Då mot folk de har uppe som riktiga fanskap.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-15 kl. 22:46.
Citera
2024-10-15, 23:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du måste verkligen lida av den värsta sortens autism. Vem fan kartlägger folk kring sig och svenska nätverk genom att läsa amerikanska dårars böcker och titta på deras youtube videos.

Autism

Du har ingen aning om vilka typer av psykologiska operationer sker mot individer, grupper och samhällen. Eller? Tror du att allt fungerar så som du läser i formella dokument och i läroböcker? Det låter som att du är autistisk.

Har du glömt av hur Zersetzung, COINTELPRO och MK ULTRA fungerade topphemligt? Du borde inte spekulera om incitament och byråkratiska regler om varför myndigheter ska utföra spaning och påverkan. Dessa kretsar är fyllda med hemligheter, korruption och bedrägeri. Litar du på sådana myndigheter att de gör allt efter lagen och sina styrdokument? Alla dokument om korruption och bedrägeri förstörs vid öppning mot offentligheten. Därmed är deras kriminella aktiviteter mycket större och det betyder att vem som helst kan falla offer för en de facto oetisk och kriminell operation.

Sanningen finns någonstans mellan dina fakta och mina påståenden med dess litteratur och material.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-10-15 kl. 23:19.
Citera
2024-10-15, 23:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Har du något konkret exempel på hur Hollywood används för att utföra GS-stimuli mot dig?

Meningslöst att beskriva det dock är det välformulerat i Exposing Infragard-bloggen om hur de manipulerar media för att nå målgrupper och målindivider via PSYOPS-aktiviteter. Varför de valt ut mig för denna behandling kan endast GS-gruppen svara på.
Citera
2024-10-16, 00:21
Medlem
Citat:
Sanningen finns någonstans mellan dina fakta och mina påståenden med dess litteratur och material.

Jag spekulerar inte eller läser hänt i veckan beträffande nätverken

Har sett deras kommunikation i hundratals mobiler, jag ser och tänker ur deras perspektiv jag har använt väggavlyssnare, kan individerna.

Med deras kommunkkationssystem har jag spontant kunnat identifiera medlemmar i nätverken. I Budapest dussintalet varje timme. Den mesta av tiden ägnar de sig åt varandra chattar och så. Någon som vill hälsa något kan ringa upp dem tex på spårvagnen med inledande orden killen som kapade mitt hus, pedofilen eller mitt livs kärlek är där. Sen kan denne svara “va hade det varit mitt hus hade jag samlat ihop bröderna och dragit en svart säck över hans huvud”

Nätverket är deras sociala skyddsnätverk.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-16 kl. 00:37.
Citera
2024-10-16, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Vad för svenska nätverk kan en knäppgök i Malaysiska djungeln kartlägga genom att titta på amerikaners videos

Jaha är det kommunikation med GS spöken också nu.
Det slår nästan Plethones GS myggor
Börjar tro att ni kör världsmästerskap om vem som är den störste dåren härinne.

Tror inte du förstår hur ockultism och svartkonster fungerar man åkallar demoner genom olika ritualer.

Om magikern lyckas åkalla en riktigt stark demon så kan han inte själv bo på platsen där han åkallat demonen.

Jag misstänker att det är det dom försöker göra i lägenheten ovanför min och eftersom dom själva är rädda för demonerna som dom åkallar så kan dom inte själva bo i lägenheten så dom använder bara lägenheten till att utföra ritualer.

Och dom tycks alltid följa samma mönster kommer dit går runt i lägenheten och gör det dom gör och sedan håller dom sig borta från lägenheten i 3 dagar och inväntar på effekten av sina besvärjelser om det inte lyckats som dom tänkt så kommer dom tillbaka efter 3 dagar igen och så där håller dom på hela tiden.

Jag har funderat länge på dessa gang stalkers konstiga beteende men har inte kommit fram till någon annan slutsats.

Jag menar vanligtvis om folk köper en lägenhet så renoverar dom i 1-2 månader sedan säljer dom eller hyr ut den om dom inte själva ska bo där.

Men i fallet ovanför så har dom renoverat i ett halvår och håller fortfarande på med sitt konstiga renoverande ibland går någon bara runt i lägenheten i 2-4 timmar sedan går dom ut ibland kommer dom tillbaka och ibland är dom borta i 4 dagar.

Ingen bor där i lägenheten just nu.
Citera
2024-10-16, 15:10
Medlem
Citat:
Tror inte du förstår hur ockultism och svartkonster fungerar man åkallar demoner genom olika ritualer.

Om magikern lyckas åkalla en riktigt stark demon så kan han inte själv bo på platsen där han åkallat demonen.

Jag misstänker att det är det dom försöker göra i lägenheten ovanför min och eftersom dom själva är rädda för demonerna som dom åkallar så kan dom inte själva bo i lägenheten så dom använder bara lägenheten till att utföra ritualer.

Hjääälp vi har en Harry Potter i huset.
Citera
2024-10-16, 19:26
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Och dom tycks alltid följa samma mönster kommer dit går runt i lägenheten och gör det dom gör och sedan håller dom sig borta från lägenheten i 3 dagar och inväntar på effekten av sina besvärjelser om det inte lyckats som dom tänkt så kommer dom tillbaka efter 3 dagar igen och så där håller dom på hela tiden.

Jag har funderat länge på dessa gang stalkers konstiga beteende men har inte kommit fram till någon annan slutsats.

Jag menar vanligtvis om folk köper en lägenhet så renoverar dom i 1-2 månader sedan säljer dom eller hyr ut den om dom inte själva ska bo där.

Men i fallet ovanför så har dom renoverat i ett halvår och håller fortfarande på med sitt konstiga renoverande ibland går någon bara runt i lägenheten i 2-4 timmar sedan går dom ut ibland kommer dom tillbaka och ibland är dom borta i 4 dagar.

Ingen bor där i lägenheten just nu.

Som sagt, det finns hjälp även för dig om du vill ta emot den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in