Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Du borde få ett diplom för en veritabel ordsallad med noll kvalitet - med försök att pådyvla mig åsikter jag inte ens har.
Vet du vad trådens topic är?
Donald Trump och varför han är avskydd.
Han är ännu mer avskydd för min del sen han alldeles nyss vill dra in licensen för media - vilket mer stinker maktutövande och vilja till censur.
Därför fick han kritik av FCC för att det är stick i stäv med yttrandefriheten.
Du borde bekymra dig mer om den gubben än att försöka förvränga mina åsikter.
Jag förklarar bara, att genom att inte svara, är du egentligen för att man diskriminerar och cancellerar människor som har vissa åsikter, som man inte tycker man ska få ha. Annars skulle du enkelt kunnat svara. Typisk kvinnlig debatteknik egentligen. Aldrig några raka svar.
Du försöker att göra det till en fråga om vad Trump sagt. Lite whatabout Trump, hela tiden.
Trådens ämne är
Vad är skälet bakom allt detta hatet mot Donald J. Trump?. Inte ens det fick du rätt. Du klarar ingenting. Det är det jag är och nystar i och det är du som kör en verbal ordsallad, där du svarar det jag säger med andra saker. Jag är förstås väldig konsekvent i det jag säger.
Så jag menar fortfarande att de handlar om att han säger saker, som ni anser man inte får tycka. Jag menar även att det är den synen på vilka åsikter man får ha, som man försökt och försöker tvinga på samhället, som är orsaken till att Trump finns och att man röstar på honom. Man hatar åsiktsfascismen som han står mot och han går inte att cancellera. Det är skälet bakom allt detta hatet mot Trump. Slutsatsen: Fel åsikter och går inte att cancellera.
Det spelar ingen roll hur många gånger du säger FCC, det rinner bara av. Det är vad man hatar mest. Inte att han säger det, utan att han kan säga det utan att bli cancellerad. Det skapar en enorm frustration.
Om du nu tror att du kan visa att jag har fel, får du väl för guds skull försöka hålla dig till det jag säger, inte Trump. Det är inte han du debatterar mot här.