2024-10-15, 17:31
Medlem
Yinool0401s avatar
Såhär ,,

Denise som tjejen heter skriver med honom och lockar honom till Sverige med diverse utfästelser .

Han tar sig tid att åka men får ingen action ,han tar sig friheter då han flugit hit i onödan ...🤷‍♂️ .

Fortfarande våldtäkt i det fallet och smart 🧠 spelat av tjejen som aldrig mer behöver jobba då hon cashar in på det här ... Bok/Skadestånd/Intervjuer ...

Smart 🧠 brud . 🐝 HONUNGSFÄLLA
Citera
2024-10-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Håll dig till topic och skapa inte halmgubbar, är du snäll... Vad skulle det finnas för godtagbara orsaker, menar du?

Du:

Våldtäkt: ok

Inte anmäla på 2 dar: det här är fan inte godtagbart!!!!

Försök inte göra offer till gärningsmän. Ingen kvinna är skyldig att lämna in anmälan om brott när det passar dig. Det får de göra precis när de vill. Du ska skita fullständigt i vilket. Våldtäktsförespråkare som du har ingen plats i ett civiliserat samhälle.
Citera
2024-10-15, 17:33
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det är fullt med kvinnohatare här. Han hade klagat oavsett. Hade hon anmält direkt, efter 2 dar eller efter 1 vecka spelar ingen roll, han hade kallat henne för hora och golddigger i alla fall.

Det är bara att konstatera att Sverige tyvärr är fullt av män som tror att de aldrig mer kommer få ha sex om de behöver samtycke för detta.

Hade den förmodade och eventuella "golddiggern" anmält direkt hade hennes kredibilitet ökat lavinartat, det kan jag lova. Även hos mig...
Citera
2024-10-15, 17:37
Medlem
Citat:
Hade den förmodade och eventuella "golddiggern" anmält direkt hade hennes kredibilitet ökat lavinartat, det kan jag lova. Även hos mig...

Om det nu gick två dagar. Hade hon sparat spermatrosorna som bevisning?
Citera
2024-10-15, 17:37
Medlem
Citat:
Du:

Våldtäkt: ok

Inte anmäla på 2 dar: det här är fan inte godtagbart!!!!

Försök inte göra offer till gärningsmän. Ingen kvinna är skyldig att lämna in anmälan om brott när det passar dig. Det får de göra precis när de vill. Du ska skita fullständigt i vilket. Våldtäktsförespråkare som du har ingen plats i ett civiliserat samhälle.

Så du dömer Mbappé på förhand - vilken chock! Du är en sådan som inte lyssnar på sunt förnuft utan går enkom på känslor. Om kvinnor fortsätter insistera med att inte anmäla direkt så får de skylla sig själva att den eventuella äktheten i deras påståenden minskar drastiskt. Kan du vara så snäll att sluta tugga fradga och visa mig var jag förespråkat våldtäkt, ditt förbannade våp?!
Citera
2024-10-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Om det nu gick två dagar. Hade hon sparat spermatrosorna som bevisning?

Det kan man fråga sig och har hon duschat bort alla spår? "Spermatrosor" bevisar dock absolut ingenting...
Citera
2024-10-15, 17:42
Medlem
Citat:

Okej. Om du blir misshandlad, ligger på sjukhus i 2 dagar och sen gör anmälan, då har den ingen trovärdighet. Du borde gjort den när du låg på operationsbordet. Sorry.
Citera
2024-10-15, 17:44
Medlem
Citat:
Så du dömer Mbappé på förhand - vilken chock! Du är en sådan som inte lyssnar på sunt förnuft utan går enkom på känslor. Om kvinnor fortsätter insistera med att inte anmäla direkt så får de skylla sig själva att den eventuella äktheten i deras påståenden minskar drastiskt. Kan du vara så snäll att sluta tugga fradga och visa mig var jag förespråkat våldtäkt, ditt förbannade våp?!

Jag har redan jag sagt att jag inte tror det om honom. Men nånting har uppenbarligen hänt. Det är inte så att jag känner honom.

Ja, du verkar ha betydligt mer problem med tidpunkten för en anmälan än med några anmälda eller konstaterade våldtäkter.
Citera
2024-10-15, 17:46
Medlem
Citat:
Okej. Om du blir misshandlad, ligger på sjukhus i 2 dagar och sen gör anmälan, då har den ingen trovärdighet. Du borde gjort den när du låg på operationsbordet. Sorry.

Halmgubbe, återigen! Har den förmodade "golddiggern" legat på sjukhus i flera dagar, menar du - utan att personalen där upptäckt att hon är ett eventuellt våldtäktsoffer? De väntar ett par dagar för att hon skall kunna sy ihop en bra historia, månne?
Citera
2024-10-15, 17:47
Medlem
Citat:
Jag har redan jag sagt att jag inte tror det om honom. Men nånting har uppenbarligen hänt. Det är inte så att jag känner honom.

Ja, du verkar ha betydligt mer problem med tidpunkten för en anmälan än med några anmälda eller konstaterade våldtäkter.

Kan du påvisa var jag förespråkar våldtäkt, som du anklagade mig för i ett tidigare inlägg, eller inte?
Citera
2024-10-15, 17:47
Medlem
Fotbollsproffset skriver ju direkt att det är fake news bland annat pga tajmingen, nyheten kom dagarna innan förhandlingen där PSG är motparten.

Så om nu PSG ligger bakom det här så borde hon ha fått betalt. Om den teorin stämmer är det intressant vilka fynd som har gjorts vid dokumentation om ”skador”, verkliga eller inte, och av alla klädesplagg som hämtats in. Om anmälan är fake news då borde rimligen inte finnas skador.
Citera
2024-10-15, 17:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstarrr
hon har väl legat med honom och nu försöker hon tjäna lite pengar.

Han skulle kunna få ligga med vem som helst, Ni är efterblivna Han är en av världens största fotbollsspelare.

Hon lär få skulder resten av hennes liv på denna jord efter att hans advokater stämmer henne.

Det är ju inte så att alla vill ligga med Mbappé, trots hans framgångar inom fotbollen.

Men med det sagt så är det ju fullt möjligt att det fanns samtycke initialt, men att hon ville sluta. Eller att han gjorde saker med henne som hon inte ville. Rent potentiellt alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in