2024-10-15, 11:38
Medlem
Q6s avatar
Fascinerande att Mbappe väljer att flyga ifrån Madrid till Stockholm för att tillbringa ett par kvällar på hotel och nattklubb i Stockholm. Om han ville uppleva Sverige eller Stockholm så borde han inte valt en kulen oktoberdag och tillbringat en sommardag i skärgården eller gjort något vettigt av sitt besök.
Nattklubbar finns betydligt närmare Madrid.

Han måste leva ett patetiskt liv.
2024-10-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
trovärdighet räcker inte riktigt, du får ha teknisk bevisning, eller vittne med, hellre fria än fäller gäller fortfarande

sen är det fan inte mina politiker som släppt fram samtyckeslagen heller där man måste ha uttalat ja

i laglig mening är jag isåfall oskuld, trots två barn, vem fan frågar uttalat om tillstånd verbalt, det är ju bara märkligt

rödgröna har väl inte sex antar jag, förutom torftigt torrjuck

Beror på vad bevisen är. Om det är sperma i trosan bevisar det inte direkt att det har varit en våldtäkt. Det kan ju ske även vid samtycke. De måste finnas en sammanvägd bevisning som indikerar på våldtäkt
2024-10-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Beror på vad bevisen är. Om det är sperma i trosan bevisar det inte direkt att det har varit en våldtäkt. Det kan ju ske även vid samtycke. De måste finnas en sammanvägd bevisning som indikerar på våldtäkt

Inte i Sverige med tanke på den nya brottsrubriceringen oaktsam våldtäkt.
2024-10-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet

haha nu säger du emot dig själv haha
2024-10-15, 11:47
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Pinsamt att vara svensk. Så fort en stjärna kommer på besök i landet så polisanmäls person för diverse tramsbrott. Samma sak hände med Julian Assange och ASAP Rocky.

Ja våldtäkt är verkligen trams…
2024-10-15, 11:49
Medlem
Nej det tycker jag inte, men visst jag är inte juridiskt bevandrad
2024-10-15, 11:50
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Pinsamt att vara svensk. Så fort en stjärna kommer på besök i landet så polisanmäls person för diverse tramsbrott. Samma sak hände med Julian Assange och ASAP Rocky.

ASAP Rocky var väl för i helvete inte våldtäkt? Det var ju en flaska i huvudet på film. Och Julian Assange var dubbla våldtäkter.

Du tycker det här är "pinsamt" trots att du inte ens sett vad åtalet består av? Så mycket bryr du dig om svenska kvinnor alltså? incel
2024-10-15, 11:53
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
"På" plats.

Logiskt tänkande... Testa..

Utveckla gärna detta.
2024-10-15, 11:59
Medlem
Om vi vänder på det; om det visar sig att denna kvinna ljuger för att sätta dit mbappe? Kommer du tycka synd om mannnen i såna här fall (i det här fallet mbappe).

Ska jag få tillbaka lite hopp om mänskligheten (o framförallt kvinnor) så hoppas jag att du svarar ja på min frågeställning.

edit: Min fråga var ställd till signaturen "karlinge"
Senast redigerad av goaglenn 2024-10-15 kl. 12:01.
Avslutad
Någon som vet vem den något överviktiga vita kvinnan är som syns på bilderna i Aftonbladet? Här t.ex. (bild 3 uppifrån):

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/LMWPpV/detaljerna-om-kylian-mbappes-besok-i-stockholm
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Håller helt med! Vi vill inte ha hit kändisar som vill slåss eller våldta…

Slåss? Du menar när ASAP blev trakasserad av äckliga Afghaner.... Vad har du själv gjort jävla idiot.

Mbappe är såklart oskyldig och någon brud ser sin chans nu.
2024-10-15, 12:07
Medlem
Ganska enkelt sätt att bli rik på flörta med en kändis och anklaga för våldtäkt.
Hon var säkert med från början men efter han åkt hittat sätt att tjäna pengar på!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in