2024-10-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Återigen en neger som våldtar..förstår ärligt talat inte varför folk blir förvånade längre

Folk som går ut och festar på vardagar i Stockholm är främst kriminella, pundare och psykiskt störda. Sånna tjejer kan anmäla för pengarnas skull, eller uppståndelsen. Samtyckeslagen efterbliven.
Om tjejen strulat med en kille, sedan klätt av sig och ställt sig på alla fyra framför killen så kan det ändå vara våldtäkt om inte tjejen skrek högt "knulla mig".
2024-10-14, 23:30
Medlem
Jenshalls avatar
Redan när man hörde han var i Sthlm förstod man vartåt detta barkade. Ingen som helst koppling hit.

Ett första förhör lär det ju bli. Hur fungerar det i EU mellan FRA och Sverige. Måste han hit till vår polis eller förhör fransk polis honom initialt?
2024-10-14, 23:38
Medlem
Han får göra en Julian Assange och låsa in sig på en sydamerikansk ambassad i 10 år.
2024-10-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Folk som går ut och festar på vardagar i Stockholm är främst kriminella, pundare och psykiskt störda. Sånna tjejer kan anmäla för pengarnas skull, eller uppståndelsen. Samtyckeslagen efterbliven.
Om tjejen strulat med en kille, sedan klätt av sig och ställt sig på alla fyra framför killen så kan det ändå vara våldtäkt om inte tjejen skrek högt "knulla mig".

Haha, den var faktiskt rolig. Skämt å sido så är det verkligen dags att någon ser över lagstiftningen och erkänner att detta har spårat ur. Det är dock ett sidospår. Nu vill alla veta om Bappe är en ny diddy eller är det en slug slyna som kommit på hur hon skall casha in.
2024-10-15, 00:14
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
Vågar man fråga vad det är för kvinnor som är ute och festar en vanlig torsdag i mitten av oktober i Sthlm?

I studentsammanhang är det inte ovanligt att festa även vardagar.

Oavsett ska en ju inte behöva riskera att bli våldtagen av någon okänd fotbollsspelare. Hoppas att det görs en gedigen polisutredning och att de inte bara lägger ned det för att han ska utomlands igen.
2024-10-15, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
I studentsammanhang är det inte ovanligt att festa även vardagar.

Oavsett ska en ju inte behöva riskera att bli våldtagen av någon okänd fotbollsspelare. Hoppas att det görs en gedigen polisutredning och att de inte bara lägger ned det för att han ska utomlands igen.

Utredningen bör fokusera på att kontrollera att kvinnan inte ägnar sig åt utpressning och lögner så som Neymar blev utsatt.

Allting tyder på att anmälan är felaktig.
2024-10-15, 00:28
Medlem
Twitterturkens avatar
Afrikan eller svensk kvinna, vilken är det reella offret?
2024-10-15, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
Hade jäkligt lätt att fixa brudar när jag var 20-30. På Stureplan och andra områden. Ibland hade jag flera på kroken samtidigt på samma ställe.
Men aldrig någonsin att jag utnyttjade någon, var det minsta dum, bjöd alltid på frukost och skjutsade hem dagen efter.
Verkar som att denne man har förmågan att bete sig ganska annorlunda....

Skillnaden är att han är rik och framgångsrik, hororna vill ha hans pengar.
2024-10-15, 00:30
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
Utredningen bör fokusera på att kontrollera att kvinnan inte ägnar sig åt utpressning och lögner så som Neymar blev utsatt.

Allting tyder på att anmälan är felaktig.

Varför skulle hon det? Det är rent statistiskt extremt få våldtäktsanklagelser som är rent falska. Givetvis måste utredningen vara opartisk, men som jag förstod det av nyhetsrapporteringen hade ju kvinnan sökt vård och allt för sina skador. Då måste det givetvis tas i beaktning! Sen är ju den där fotbollssnubben givetvis oskyldig tills han är dömd, jag säger inte annat, men det är ändå otroligt allvarliga anklagelser riktade emot honom.
2024-10-15, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Mbappés entourage bemöter anklagelserna:

”För att sätta stopp för denna metodiska förstörelse av Kylian Mbappés image kommer alla nödvändiga rättsliga åtgärder vidtas för att återupprätta sanningen och åtala alla personer eller medier som är inblandade i det moraliska trakasseriet och den förtalande behandlingen som Kylian Mbappé upprepade gånger utsätts för”

Vilken jävla hybris! Som om media skulle bry sig ett kviddevitten när en åklagare utreder snubben på en misstankegrund…
”Moraliskt trakasseri”, ha ha! Störtlöjligt asså.

Jag tycker att det är helt rätt, Mbappe visar att han tar anklagelserna på allvar och vill säkerställa att sanningen kommer fram ordentligt och blir tydlig för alla att se.
2024-10-15, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Varför skulle hon det? Det är rent statistiskt extremt få våldtäktsanklagelser som är rent falska. Givetvis måste utredningen vara opartisk, men som jag förstod det av nyhetsrapporteringen hade ju kvinnan sökt vård och allt för sina skador. Då måste det givetvis tas i beaktning! Sen är ju den där fotbollssnubben givetvis oskyldig tills han är dömd, jag säger inte annat, men det är ändå otroligt allvarliga anklagelser riktade emot honom.

Det är otroligt allvarliga anklagelser mot den som gjort den här eventuellt falska polisanmälan.

Hon är ju inte skyldig innan dethar bevisats i rättegång men vi vet hur vanligt det är med kvinnliga, kriminella golddiggers.
2024-10-15, 00:41
Medlem
Twitterturkens avatar
Självklart står afrikanen över svensk lag, han får våldta blondiner på svensk mark hur mycket han vill utan konsekvenser
Nu tar Macron lilla Uffe i örat och säger till på skarpen, glöm inte att Macron själv är väldigt förtjust i svart stock.
www.dailymail.co.uk/news/article-6226585/amp/President-Macron-poses-smiling-man-showing-middle-finger-Caribbean-visit.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in